כותרות אחרונות
Search

קבוצת "אמסלם טורס", מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את מותג "ABT סלולר", SIM אלקטרוני גמיש בטכנולוגיית "eSIM"

 

 

קבוצת "אמסלם טורס", מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את מותג  "ABT סלולר",    SIM אלקטרוני גמיש בטכנולוגיית "eSIM"  התומך ב- 200 מדינות ברחבי העולם.

החדרת הפתרון החדש, תוביל למהפכה של ממש ותוזיל ללקוחות עסקיים ופרטיים ב- 50% את חבילות התקשורת המשווקות כיום לחו"ל באמצעות מפעילים מקומיים.

 

קבוצת  "אמסלם טורס", בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם, מרחיבה את תחום פעילותה העסקית ומשיקה את מותג ABT סלולר,  SIM אלקטרוני גמיש בטכנולוגיית eSIM להפעלה באמצעות QR Code התומך ב- 200 מדינות ברחבי העולם.

 

 

SIM חדשני זה פותח בטכנולוגיה מתקדמת על ידי חברת STI הישראלית, יוטען ישירות לנייד באמצעות סריקת QR code פשוטה, כך שעם הנחיתה במדינה הנבחרת יתאפשרו שירותי תקשורת וחיבור אינטרנט באופן מידי. מהקבוצה מעריכים כי החדרת המוצר החדש לשוק המתבסס על DATA, תוביל למהפכה של ממש בתחום הסלולרי אשר תוזיל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכ- 50% את החבילות המשווקות כיום לחו"ל באמצעות מפעילים מקומיים.

 

 eSIM (Embedded SIM) הינה טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת להוסיף מפעילי תקשורת באופן וירטואלי   (Remote Provisioning), ללא צורך בהכנסת SIM פיזי למכשיר. נכון להיום, יותר ויותר יצרניות מוסיפות תמיכה בטכנולוגיית eSIM, מתוך רצון להצטרף למהפכה הצרכנית, בולטות ביניהן: ,Google ,Apple Samsung ,יצרניות שעונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. eSIM של חברת ABT סלולר, מקושר למאות מפעילי תקשורת בעולם הודות להסכמים ענפים של החברה והפעלתו מתאפשרת באמצעות פלטפורמה ייחודית וחכמה המשלבת בין עולמות ה- GSM ו- VOIP.

 

 

 ABT סלולר, תעניק שירותים רבים ללקוחותיה, בין היתר תספק גם קו ישראלי הנתמך על ידי מפעיל וירטואלי בארץ המתבסס על תשתית של חברת פלאפון. בימים אלו, מושק שירות ייעודי לחברות ולאנשי עסקים במסגרתו, תתאפשר שליטה ובקרה על החשבון האישי, לצד קו וירטואלי לטווח ארוך (למחזיקי אייפון מדובר בבשורה של ממש מאחר והם לראשונה יוכלו להחזיק בשני קווי טלפון פעילים בו זמנית- Dual SIM גם למטרת שימוש שוטף). כל נוסע יוכל לרכוש חבילה בהליך פשוט לאינספור מדינות בפרק זמן קצר ולהסיר דאגה מליבו בנושא התקשורת, שכן הוא יוכל להיות זמין בכל מקום ובכל רגע נתון.

 

יעקב אמסלם, בעלים של קבוצת "אמסלם טורס", ציין: "שירות זה יוביל למהפכה צרכנית בכל הקשור לרכישת חבילות תקשורת בחו"ל. גמישות היא שם המשחק של השירות החדשני שלנו אשר נועד לחסוך לחברות, לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים עשרות אחוזים על סעיף הוצאות שירותי התקשורת בחו"ל. היצע החבילות שלנו מגוון ומותאם לכל צורך בין אם מדובר בחבילת בסיס יומית שעלותה 20 ₪ לבין חבילות המותאמות לצורך האישי של כל נוסע ושמחיריהן שוברי שוק בכל קנה מידה. גם עבור חברות בעלות אופי ופעילות בינלאומית, מדובר בבשורה של ממש שכן החיסכון השוטף בהיקף ההוצאות בסעיף זה עשוי להיות עצום ומשמעותי עבורן".

 

יעקב אמסלם, בעלים של קבוצת "אמסלם טורס" צילום: דניאל אביגדור

 

עוד ציין אמסלם: "נוסף לחיסכון הכלכלי ולחינוך לצרכנות נבונה, טכנולוגיית eSIM מציגה חווית משתמש נגישה ופשוטה לתפעול בכל זמן נתון ומכל מקום בעולם. עם המעבר לטכנולוגיה זו אף לקוח לא יהיה כבול יותר למפעיל סלולרי כזה או אחר רק בגלל חבילות חו"ל שהוא מציע וודאי שגם המרדף אחר רכישת SIM מקומי בכל שדה תעופה שמגיעים אליו מיותר. אנו מביעים אמון רב בטכנולוגיה זו הצפויה למצב את מותג ABT סלולר, כשחקן משמעותי במהלך שנת 2021, זאת הודות לחוויית המשתמש הפשוטה לתפעול, תעריפים תחרותיים ונגישותה בכל זמן נתון. אנו בקבוצה מכווני מטרה ופועלים במלוא המרץ להרחבת פעילותנו האסטרטגית כך שנוסף לפעילותנו הענפה והשוטפת, נהיה מוכנים ביום שאחרי הקורונה, עם מגוון רחב של מוצרים מסקרנים לציבור הרחב, כך שבהחלט יש למה לחכות".

 

כפיר זלצמן, שותף ומנהל טכנולוגיות ב STI אמר: "אין ספק כי טכנולוגיית ה- eSIM אשר הוכרה ע"י ארגון ה GSMA מהווה מהפיכה אמיתית. טכנולוגיה זו מייתרת את הצורך בחומרה (סים פיזי) ומאפשרת מעבר לסים וירטואלי בענן. כתוצאה מכך, משתמשים בעלי מכשיר תומך eSIM יכולים להוסיף מספר קווי טלפון נוספים מכל ספקית תקשורת שיבחרו. כיום אנו רואים יותר ויותר יצרניות מכשירים מאמצות את הטכנולוגיה במכשירי הדגל שכן אין ספק שהעתיד נמצא בטכנולוגיה זו והן אינן רוצות להישאר מאחור. מעבר למכשירים סלולריים סטנדרטיים, לחברות תקשורת כמו STI נפתחו הזדמנויות נהדרות לספק קישוריות לעולמות       ה IOT וה-5G, כגון: ערים חכמות, רכבים, חיישנים, מצלמות וכדומה, כאשר כבר כיום הטכנולוגיה של STI מתאימה לעולמות אלו כחברה מובילה בתחומה."

 

תשלום על חבילת eSIM יבוצע על בסיס הזמנת חבילה ייעודית בלבד. לא נדרש כל תשלום בעבור דמי מנוי חודשיים, כך שמדובר בפתרון אולטימטיבי לכל דורש.

 

דוגמאות למחירי חבילות לצרכן:

נוסע שטס לאיחוד האמירויות ישלם על חבילת ה- eSim על 2 ג'יגה- 65 ₪, 3 ג'יגה- 85 ₪ ועל  5 ג'יגה 99 ₪,  בעוד אצל המפעילים המקומיים בארץ יחויב לרכוש חבילה מובנית בסכומים הנעים בין-149 ₪ ל-199 ₪ לאותו הנפח.

 

נוסעת שטסה לארצות הברית, אנגליה, ספרד, צרפת ואיטליה תשלם על חבילת eSim של 2 ג'יגה- 65 ₪, על חבילת 5 ג'יגה 99 ₪, בעוד אצל המפעילים המקומיים בארץ חבילה מובנית תנוע בטווח של בין -199 ₪ עד-209 ₪  בהתאמה.

 

טלפונים ישנים שאינם תומכים בטכנולוגיית eSIM ( אייפון XR ומעלה ובאנדרואיד- סמסונג 20 ועוד) עדיין יוכלו ליהנות מהשירות החסכוני והמשתלם באמצעות הזמנת SIM פיזי הכולל גם חבילת שיחות ולא רק DATA. עלות משלוח SIM 29 ₪.

 

https://www.youtube.com/watch?

פרטים נוספים ולהזמנות: https://mobile.amsalem.co.il/

 

אודות קבוצת אמסלם טורס:

קבוצת אמסלם טורס, היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.

 

אמסלם טורס, הינה הבעלים של אתר הנסיעות החדשני ביותר בישראל AMSALEM.CO.IL , "מסעות" המובילות את תחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל, "המטייל" המתמחה בטיולים בארה"ב ובקנדה, "אמסלם מדיקל"- תיירות רפואית והטסות רפואיות, "פאנטסתי"- חבילות נופש בחו"ל ו- A-Cruise- חופשות שייט וקרוזים, ועוד…

 

קבוצת אמסלם נוסדה בשנת 1983 והינה בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם. החברה מעסיקה למעלה  מ- 550 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, בריטניה, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו וטורקיה. משרדי ההנהלה והסניף המרכזי ממוקמים בטבריה, לצד סניפים נוספים בפריסה ארצית בתל אביב, חיפה, בני ברק, כפר סבא, כרמיאל, ומעגן מיכאל.

 

אודות חברת STI:

חברת STI מפעילת שרות Global1SIM, הוקמה ב – 2005 ומספקת שירותים ופתרונות תקשורת בתחום נדידת הרשת בחו"ל למגוון רחב של לקוחות: חברות עסקיות בארץ ובחו"ל, מפיצים גלובליים, גופי תיירות חוץ ופנים, חברות ממשלתיות ולקוחות קצה. החברה מספקת פתרונות טלקום נוספים כגון שירותי,  VOIPאפליקציות מותאמות, מספרים וירטואליים ועוד. החברה נחשבת למובילה בתחומה בזכות הותק, המקצועיות, המגוון והגמישות בפתרון