כותרות אחרונות
Search

"פרימור" משיקה מיץ תפוזים וגזר – מיץ סחוט טבעי חדש.

מיץ תפוזים וגזר של "פרימור" – עיצוב: רוני ברוקס

 

"פרימור" משיקה מיץ תפוזים וגזר – מיץ סחוט טבעי חדש.  

מדובר במיץ חדש בסדרת המיצים הסחוטים המצליחה של "פרימור".

 

מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי, ללא חומרים משמרים, ישווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי של 1 ליטר • המיצים בעלי ערכים תזונתיים וסגולות בריאותיות של  גזר טבעי ותפוזים.

 

מוצר חדש ומפתיע מצטרף למדף המיצים הסחוטים: "פרימור", מותג המיצים הטבעיים הסחוטים המוביל בישראל, משיקה מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט טבעי! המיץ החדש הינו מיץ מצונן המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי. המיץ ללא חומרים משמרים ונהנה מסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים. המיץ החדש משווק בשני גדלים: בקבוק משפחתי של 1 ליטר וגם בבקבוק אישי 400 מ"ל. המיץ טעים ומאוזן בשילוב הטעמים המיוחד, שילוב מושלם של  פרי וירק וכן טבע וטעם ומעניק תחושה של בית קפה אצלכם בבית.

 

מיץ תפוזים וגזר של "פרימור" – עיצוב: רוני ברוקס

 

"פרימור" הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים הסחוטים בישראל. מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור נחשב למיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים. כעת מצטרף לסדרה מיץ מצונן חדש המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי.

 

שי שלו, מנהל מותג "פרימור": "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם  מוצר טעים במיוחד שמתכתב עם המגמות ההולכות וצומחות בעולם דוכני הסחיטה ובתי הקפה והחלטנו ולהשיק אותו גם במדפי הרשתות".

 

מחיר מומלץ לצרכן:

כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל

כ- 14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשרות הרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.