כותרות אחרונות
Search

פרופ' נמרוד מימון, מונה ליו"ר החטיבה לרפואה פנימית במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

צילום: הרצל יוסף

 

מינוי חדש בסורוקה!

פרופ' נמרוד מימון, מונה ליו"ר החטיבה לרפואה פנימית בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מקבוצת כללית.

 

פרופ' נמרוד מימון, מומחה לרפואה פנימית ולרפואת ריאות, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, החל דרכו בסורוקה לפני כ-25 שנים כסטאז'ר, המשיך להתמחות ברפואה פנימית במחלקה פנימית ה' בסורוקה, ביצע תכנית התמחות-עמיתים ברפואת ריאות בקנדה, והשלים תואר שני בניהול מערכות בריאות.

 

פרופ' מימון בעל ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהולי רב. הוא שימש בעבר כסגן מנהל המרכז הרפואי, ומזה כשמונה שנים הוא מנהל את מחלקת פנימית ב'. לפני כשנה נקרא לדגל הלאומי ומונה על-ידי ראש הממשלה ומשרד הבריאות למנהל פרויקט "מגן אבות ואמהות" לשמירה על אוכלוסיית הקשישים מפני הקורונה.

 

פרופ' מימון בעל ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהולי רב, והוא מחליף את פרופ' מחמוד אבו-שקרה, שמסיים את תפקידו כיו"ר החטיבה, שפועלו והישגיו הרבים לקידום הפעילות בחטיבה ולקידום בריאותם של תושבי הנגב ראויים להערכה רבה.

 

צילום: הרצל יוסף

 

פרופ' נמרוד מימון, יו"ר החטיבה הפנימית בסורוקה: "השנה האחרונה הוכיחה שוב את עוצמת החטיבה לרפואה פנימית שעמדה בחזית הטיפול במגיפת הקורונה. אני מקבל מפרופ' מחמוד אבושקרה חטיבה מובילה ברמה הארצית, עם מנהלי מחלקות מכונים ויחידות הטובים שיש, ורמה גבוהה ביותר של הצוותים שאין דומה לה בישראל. החטיבה לרפואה פנימית, ביחד עם שאר החטיבות הרפואיות של המרכז הרפואי סורוקה ושל הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון, תמשיך להוביל את המחקר, ההוראה והרפואה למען בריאות תושבי ישראל והנגב".

 

על רופאים, שירותים מיוחדים ומידע נוסף באתר סורוקה www.soroka.org.il

 

בית החולים סורוקה הוא אחד מ־14 בתי החולים של כללית בכל רחבי הארץ. הכללית היא ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם המשרת למעלה מ־4 מיליון לקוחות (54% מכלל המבוטחים בישראל) ב־1,300 מרפאות ומכונים. נוסף על בתי החולים עומדים לרשות כלל הציבור גם השירותים הבאים: רשת כללית סמייל לרפואת שיניים, רשת כללית רפואה משלימה, כללית אסתטיקה וכללית אישית להזמנת שירותים עד הבית. אתר האינטרנט (clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני 2700 * עומדים לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאי בריאות ולמידע כללי.