כותרות אחרונות
Search

פלטפורמת "Wizz Ride" מתווספת כפיצ'ר לאפליקציית של חברת התעופה "Wizz Air".

צילום: יח"צ

מדלת הבית ועד פתח המלון!

"Wizz Air" משיקה פלטפורמה להזמנת מוניות ושירותי הסעות פרטיים.

פלטפורמת "Wizz Ride" מתווספת כפיצ'ר לאפליקציית "Wizz Air" ותקל על לקוחות החברה בתכנון הנסיעה.

 

חברת "Wizz Air", חברת התעופה הירוקה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, משיקה את פלטפורמת "Wizz Ride" – פיצ'ר חדש באפליקציה המאפשר ללקוחות להזמין מונית או שירותי הסעה פרטיים, שיסייעו להתנייד ביעדים השונים.

 

מדובר בשיתוף פעולה עסקי עם חברת השכרת הרכב ושירותי ההיסעים CarTrawler. פלטפורמת "Wizz Ride" תאפשר ללקוחות וויזאייר אפשרויות רבות וקלות לניווט ביעד, ותקל על תכנון הטיול – מרגע היציאה מדלת הבית, דרך ההגעה לבית המלון ועד ההגעה בחזרה.

 

כמו כן, כפי שחשוב לוויזאייר להקל על לקוחותיה, כך חשוב לחברה ליזום ולהוביל פתרונות למען הסביבה. החברה מתמקדת עתה בפתרונות סביבתיים חדשים הודות לייעול במערכת תכנון הטיסות שלה, שמאפשרת הערכה מדויקת יותר של צריכת דלק, וכן בזכות ייעול במערכת המדפים שבכנף המטוס (המסייעת לשיפור האווירודינמיקה בעת ההמראה והנחיתה). דבר שהניב תוצאות מוכחות של חיסכון בדלק.

 

צילום: יח"צ

 

אודות "וויז אייר":

"Wizz Air" היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 134 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של "Wizz Air" מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, "Wizz Air" הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.