כותרות אחרונות
Search

"פולגת" משיקה קולקציית בגדים נגישה וקלה ללבישה, אשר פונה גם לקהל לקוחות בעלי מוגבלויות.

"פולגת" קולקציה מכלילה – צילום: רחל פרידמן

 

אופנה מכלילה: "פולגת" משיקה קולקציית בגדים נגישה וקלה ללבישה, אשר פונה גם לקהל לקוחות בעלי מוגבלויות.

קולקציה ייצוגית הכוללת פריטים אשר עברו התאמות, על מנת שאנשים עם מרכיבי תפקוד שונים יוכלו ליהנות ממנה.

 

אופנה מכלילה היא אחד מהפרויקטים המסקרנים, החשובים והמדוברים ביותר בעולם האופנה כיום. מדובר באופנה אשר לוקחת בחשבון את כלל האוכלוסייה ועושה התאמות על מנת שגם אנשים עם מרכיבי תפקוד שונים יוכלו ליהנות ממנה.

 

"פולגת" קולקציה מכלילה – צילום: רחל פרידמן

 

יונתן רפפורט , מעצב ראשי פולגת: "אנו מחפשים זמן רב להעניק ערך מוסף לקולקציות. לאחר מפגש עם עינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה מרפאה בעיסוק MS.c  וסטייליסטית אישית ומומחית בתחום, החלטנו ליצור קולקציה מונגשת שתתאים לאנשים עם ובלי מוגבלות. לאחר מחקר מקיף בנושא, ראינו פרויקטים שבוצעו בחברות אופנה בחו"ל, טכנולוגיות שקיימות בשוק והתייעצות עם הספקים יצרנו קולקציית קפסולה מונגשת, איכותית, יפה ומעוצבת".

 

קולקציית הקפסולה הינה קולקציית קז'ואל ברוח המותג, קולקציה פונקציונאלית, אשר עברה אדפטציה, כך שתתאים לקהל רחב יותר של לקוחות, לאנשים עם ובלי מוגבלויות.

 

"פולגת" קולקציה מכלילה – צילום: רחל פרידמן

 

הפריטים בקולקציה עוצבו מתוך מחשבה לאפשר ללקוח התנהלות עצמאית בביצוע פעולת לבישת הבגד ותחושת מסוגלות גבוהה יותר, אשר בסופו של דבר גורמת להגברת מרכיב ההעצמה האישית. בה בעת, הבגדים מבדים מתיחים, נוחים ונעימים אשר ילוו את הלקוח לאורך רוב שעות היממה על שלל פעילותיו.

 

ההתאמות נעשו באמצעות יצירת מפתחי צווארון עגולים ורחבים המקנים לבישה נוחה במיוחד, צווארונים ללא כפתורים, שימוש בסגירת כפתורים מגנטיים, המאפשרים לכפתרם ביד אחת בלבד. כמו כן, נעשה שימוש בבדים מתיחים ונוחים יותר, המקלים משמעותית על פעולת הלבישה.

 

"פולגת" קולקציה מכלילה – צילום: רחל פרידמן

 

בין הפריטים בקולקציה : חולצה מכופתרת עם תיקתקים מגנטיים, 329.90 ₪, חולצה עם צווארון פתוח 269.90  ₪, חולצת פולו עם תיקתקים מגנטיים, 269.90 ₪, טי שירט, 199.90 ₪, מכנסי צ'ינו ברמודה ניילון, 269.90 ₪, טי שירט פיקה, 199.90 ₪, מכנסי ג'וגר ניילון, 349.90 ₪.

 

טווח מחירים:

חולצות 199.90-329.90 ₪,

מכנסיים 269.90-349.90 ₪.

 

להשיג ברשת חנויות פולגת ובאתר https://www.polgat-il.co.il/