כותרות אחרונות
Search

"פגסוס טיולים" מציעה טיול מאורגן ליעד החם הבא – "מ ר ו ק ו"

מרוקו – ‏‏העיר פאז – צילום: יח"צ

 

 "מ ר ו ק ו"

"פגסוס טיולים" מציעה טיול מאורגן ליעד החם הבא.

מרוקו רק ב-1500$ כולל הכול! למגוון תאריכים בחודשים מרץ ואפריל.

 

לקראת פתיחת השמיים עלינו לחשוב על היעדים החמים לשנת 2021 בהם נרצה לבקר. השנה נפתחו לנו שלל אופציות בכל רחבי העולם כאשר האופציה החדשה והמעניינת ביותר היא מרוקו. חברת "פגסוס", המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, מציעה טיולים בחודשי מרץ ואפריל, חצי פנסיון, למשך 11 ימים ו-10 לילות בעלות של 1500$ לאדם כולל הכול. 

 

‏‏מזרקה בראבט מרוקו – צילום: יח"צ

 

הטיול כולל חוויה של טעמים, צבעים, ריחות ותרבות. שילוב של ערבי בילוי בפאס ומרקש. נוף אנושי מרתק. תוואי מדברי הררי ועוד… הטיול המאורגן כולל 11 ימים ו-10 לילות, כניסה למסגד חסן וביקור מקיף ומלמד באתר, שני סיורי ג'יפים הכלולים בתוכנית, ללא תשלום נוסף, כאשר תוואי השטח שונה בכל אחד מהסיורים: הסיור הראשון יתבצע בחולות מרזוגה, לאור צבעי וגווני זריחה צהבהבים ומרהיבים ביופיים והסיור השני יתבצע באזור ווארזאזאת, דיונות אינסופיות ונוף מדברי הררי הטיפוסי למרכזה של המדינה.

 

 

מרוקו – ‏‏העיר פאז – צילום: יח"צ

 

בנוסף תוכלו לבלות בכל האתרים המרכזיים והשווקים הצבעוניים במרקש, זאת יחד עם הקצב והנוף המדהים של העיר. הצבעים, התמונות, הריחות, הסיורים המעניינים ושלל החוויות שתצברו במהלך הטיול יחד עם חברת פגסוס, יחזירו אתכם נרגשים ועם טעם של עוד…

 

לינק לטיול המלא תוכלו למצוא בקישור הבא : טיול מאורגן למרוקו – טיול מלא וממצה

  

איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים": אנו שמחים ומברכים על כינון היחסים עם מרוקו. חברת פגסוס מארגנת טיולים למרוקו כבר למעלה מ- 20 שנה, שבמהלכן עשרות אלפי מטיילים טיילו בטיולי החברה למרוקו. מרוקו היא יעד אהוב מאוד על המטיילים הישראלים, כינון היחסים והנורמליזציה עם מרוקו יחזקו את הקשר בין המדינות בהיבט התיירותי ויאפשרו לייצר מגוון טיולים רחב נוסף, מעבר למוצע ולקיים. הטיסות הישירות יפתחו פתח לתעבורה עסקית ותיירותית ענפה ורחבה יותר וחברת פגסוס כחברת תיירות מובילה תדע למנף את המצב ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות. אין ספק כי הטיסות הישירות שיהיו בהמשך להסכם יקלו על המטייל הישראלי בהגעה ליעד ויאפשרו מעבר נוח יותר מאשר דרך מדינות באירופה כפי שנדרש עד היום…"

 

חברת "פגסוס" חברה לטיול מאורגנים, הוקמה לפני 24 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.