כותרות אחרונות
Search

עשו את זה חכם: קמפיין חדש ל "SmartThings" של "סמסונג".

בית חכם – צילום: "סמסונג" ישראל 

 

עשו את זה חכם: קמפיין חדש ל "SmartThings" של "סמסונג".

הקמפיין שעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות תחת המסר "Do The SmartThings" ממחיש את חווית השימוש במוצרי החשמל החכמים.

 

בית חכם – צילום: "סמסונג" ישראל 

 

"סמסונג" ישראל עולה בקמפיין חדש לחשיפת פלטפורמת "SmartThings" לקהלים חדשים במסגרתו מקדמת את חוויית השימוש היומיומי במוצריה ומדגימה כיצד ניתן מעתה לתפעל פעולות שגרתיות מרחוק.

 

העתיד כבר כאן ונראה שיותר ויותר מוצרי חשמל יודעים לתקשר זה עם זה. אנו יכולים לשלוט במרחבי המגורים בהחלקת אצבע וליצור חיים נוחים יותר עבורנו. להפעיל את מכונת הכביסה או הדוד מרחוק.

 

בסדרה בת חמישה סרטונים הומוריסטיים ממחישה סמסונג כיצד פעולות כמו אפייה, הפעלת מכונת כביסה ומעבר בין ערוצי הטלוויזיה יכולות להפוך למתקדמות באמצעות לחיצה אחת במכשיר הנייד. כך למשל ניתן להפעיל את מכונת הכביסה מרחוק, לקבל הודעה מהתנור כשהמאפה מוכן ולהעביר ערוץ בטלוויזיה לכלב שנשאר לבד בבית.

 

פלטפורמת "SmartThings" מתבססת על טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים" (IoT), עם למעלה מ-200 שותפים גלובליים ומעל רבע מיליארד משתמשים רשומים, הפלטפורמה מחברת את המכשירים הניידים ומכשירי החשמל הביתיים למקום אחד בממשק ידידותי למשתמש. באמצעות השימוש באפליקציה ניתן לנהל ולעקוב אחר סטטוס הטלוויזיות, המקררים, התנורים, מכונות הכביסה ומכשירים חשמל חכמים נוספים בקלות באמצעות הסמארטפון, הטאבלט או השעונים החכמים.

 

מיה סגל, דוברת "סמסונג" ישראל: "במציאות בה המכשירים הניידים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, מן המצופה שהם יסייעו לנו בניהול וייעול המשימות השוטפות. באמצעות פלטפורמת "SmartThings", נאפשר למשתמשים להפוך את המשימות השגרתיות לפשוטות, מהירות וחווייתיות.  חיבוריות כלל מוצרי סמסונג בממשק ניהול ומעקב אחד מציב את החברה בחזית תחום הבית החכם שעוד ממשיך להתפתח".