כותרות אחרונות
Search

ערסלים לגינה – ההבדל בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה.

ערסלים לגינה – ההבדל בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה – צילום: depositphotos

 

ערסלים לגינה – ההבדל בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה.

 

רוצים להפוך את הגינה שלכם למקום אקזוטי שבו תוכלו להעביר את שעות הפנאי? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לבחור את הערסל הנכון שיכול לשדרג את השהות בגינה. אם זאת ההתלבטות העיקרית תהיה בין הערסלים השונים כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. זה שאתם בוחרים ערסל אחד זה לא אומר שאחרים יצטרכו לבחור בדיוק את אותו הערסל. במאמר הבא אנו נשים את האצבע על ההבדלים בין ערסלים לגינה המיועדים לישיבה לבין לאלה המיועדים לשכיבה.

 

הנוחות האישית של כל אחד:

בראש ובראשונה כאשר אתם בוחנים ערסלים לגינה יהיה עליכם להתייחס לנוחות האישית שלכם. המטרה היא שאתם תהיו בטוחים כי הערסל שאתם רוכשים יהיה נוח לכם ולשאר בני המשפחה. כמובן שיכול להיות שהוא לא יהיה הבחירה המתאימה לכולם, אך לפחות למרבית האנשים. הנוחות האישית שלכם היא הערך המשמעותי ביותר שאליו תצטרכו לשים לב. המטרה היא שתוכלו לשבת או לשכב על הערסל באופן קבוע בנוחות רבה.

 

המקום שהערסל תופס בגינה:

לכל אחד יש גינה שונה, זוהי הסיבה שבגללה כל הזמן יהיו מתאימים ערסלים אחרים. ערסלים לגינה שוכבים יתפסו הרבה יותר מקום בהשוואה לערסלים המיועדים לישיבה. כך שאם הגינה שלכם קטנה יהיה עליכם להתייחס לפרמטר הזה בעת ביצוע הבחירה. אם הערסל יתפוס יותר מידיי מקום זוהי עלולה להיות בעיה בהמשך. שימו לב לגודל של הערסל כך לא תתחרטו על הבחירה כעבור זמן קצר. זה גם מה שמביא אותנו למצב שבו כל אחד עושה בחירה שהיא קצת שונה.

 

ערסלים לגינה – ההבדל בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה – צילום: depositphotos

 

הבדל מבחינת עלות הערסל:

עוד הבדל משמעותי ברכישת ערסלים לגינה מסוג כזה או אחר בא לידיי ביטוי במחיר. אומנם צורת הישיבה על הערסל לא קובעת לבדה את המחיר, אך כמובן שיש לה השפעה. ישנם ערסלים שנחשבים לערסלים יוקרתיים יותר בהשוואה לסוג אחר של ערסלים. עם זאת תרצו לדעת כי אתם עושים את הבחירה שתהיה נכונה לכם. בחירה שתאפשר לכם לרכוש את הערסל מבלי שיהיה לכם חור בכיס לאחר הרכישה. לכל אחד מאיתנו יש תקציב שונה בת רכישת ערסל חדש לגינה הביתית.

 

עיצוב שונה לגינה שלכם:

בעת בחירת ערסלים לגינה לא תוכלו להתעלם מהייחודיות שהם מביאים יחד איתם. לפיכך תרצו להיות בטוחים כי הערסל מביא איתו מימד שאף רהיט או פריט אחר מביא איתו. ערסלים שוכבים יכולים להיות מתאימים לגינות מסוימות בעוד ערסלי ישיבה מיועדים לגינות אחרות. אתם תרצו לדעת כי העיצוב של הערסל מתכתב עם הנראות של הגינה שלכם. אם מדובר על ערסל שמיועד לאירוח תעדיפו שהוא יהיה בצורת ישיבה. אם מדובר על ערסל שנמצא בסמוך לבריכה תעדיפו שהוא יהיה שוכב. כל פעם תוכלו לעשות העדפות שונות בעת הרכישה.