כותרות אחרונות
Search

ענקית העיצוב היפני "MINISO" חתמה על הסכם זיכיון בלעדי לשלוש שנים עם "MARVEL" !

 

 

ענקית העיצוב היפני "MINISO" חתמה על הסכם זיכיון בלעדי לשלוש שנים עם "MARVEL" !

"MINISO", ענקית העיצוב היפני, חתמה בחודש מרץ השנה על הסכם זיכיון בלעדי עם "MARVEL" לייצור ושיווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות ומשיקה לראשונה בישראל את "MARVEL X MINISO" קולקציה המשלבת את גיבורי העל של "MARVEL" עם העיצובים הייחודיים של "MINISO".

שיתוף פעולה זה מייצג את אורח החיים הצעיר והאופנתי בעידן החדש של הקמעונאות.

השקעה כוללת במהלך מיליוני שקלים.

צילום: אבי בר

 

עינת פורטוגלי, מנכ"לית "MINISO" ישראל: "זו התרגשות גדולה להשיק את קולקציית "MARVEL X MINISO" בישראל. "MARVEL X MINISO" הוא סיפור הצלחה בכל המדינות בהן הושק בעולם. אני שמחה שעכשיו גם הלקוחות בישראל יוכלו להנות מהמגוון העשיר של המוצרים באיכות הבלתי מתפשרת, בעיצוב הייחודי ובמחירים מפתיעים".

 

צילום: אבי בר

 

"MINISO", ענקית העיצוב היפני, חתמה בחודש מרץ השנה על הסכם זיכיון בלעדי עם "MARVEL" לייצור ושיווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות. הקולקציה שתושק היום בישראל, בהשקעה של מיליוני שקלים תכלול מגוון רחב של מוצרים במגוון רחב של קטגוריות.

 

מימין: רינה טל מנכ"לית קניון איילון יחד עם עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל – צילום: אבי בר

 

במסגרת החוזה, אשר נחתם ל-3 שנים ותקף ל– 123 מדינות (כולל מדינות בהן מיניסו מתעתדת לפתוח חנויות), יוצגו מוצרי "MARVEL X MINISO" עם מגוון של כ– 2,000 דגמים ומאות אלפי מוצרים לכל הגילאים, הכוללים את גיבורי העל של "MARVEL ": ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת'ור ועוד…

 

צילום: אבי בר

 

הקולקציה בעלת עיצובים חדשים, ייחודיים ומקוריים של "MINISO" בשני קווים: Marvel Comics Retro ו .Marvel Kawaii Art Collection – Marvel Comics Retro – מציג קולקציה בעיצובי חוברות הקומיקס האגדיות, הראשונות של "MARVEL". מדובר בקו רטרו מגניב ומלא אמירה שנשען ונותן כבוד ליסודות ההיסטוריים של מותג "MARVEL".

 

צילום: אבי בר

 

הקו השני הואMarvel Kawaii Art Collection  – גיבורי העל של "MARVEL" בעיצוב "MINISO". הפילוסופיה העיצובית של "MINISO" אותה השריש Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של המותג אומרת "עיצוב טוב – חיים טובים", וזה המוטיב החוזר בכל מוצרי המותג, אליו התחברו גם מעצבי "MINISO" מובילים מרחבי העולם שבניצוחו של  Miyake Jyunyaיצרו קולקציה צבעונית, ייחודית ומלאת מעוף של גיבורי העל – חוויה מיניסואית אמיתית המעניקה לגיבורי "MARVEL" את טעם האנימה היפני.

 

צילום: אבי בר

 

הקולקציות מציגות מגוון מוצרים רחב: החל ממחזיקי מפתחות, שעונים ותיקים ועד מוצרי דיגיטל, ספלים ובקבוקים. כריות טיסה וכריות נוי לצד מוצרי ביוטי, אקססוריז ומשחקים. מגוון המוצרים מתחלק בין הקטגוריות השונות של "MINISO": דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד, וכולם מציגים את אבני היסוד של המותג איכות, עיצוב, מחיר: איכות גבוהה של מוצרים חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים, כאשר מרבית המוצרים מחירם נע בין 5-49 ₪. מגוון המוצרים יתחדש על בסיס שבועי.

 

צילום: אבי בר

 

זיכיון זה הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת של "MINISO" העולמית לשיתופי פעולה עם מותגים מובילים. כבר היום מחזיקה "MINISO" ברישיונות למספר מותגים אהובים ומובילים כמו: הפנתר הורוד, , WE BARE BEARS  ADVENTURE TIME ועוד… בשנת 2020 צפויה הרשת להשיק שיתופי פעולה נוספים עם מותגים מובילים כגון: הלו קיטי, רחוב סומסום, ומותגי דיסני נוספים. ב-  "MINISO" מאמינים כי מוצרים טובים צריכים לשרת קהל רחב: ילדים, נוער, מבוגרים, נשים וגברים. וכי כל הצרכנים בעולם זכאים למוצרים הטובים ביותר, באיכות הטובה ביותר ובמחירים נגישים.

 

צילום: אבי בר

 

עינת פורטוגלי, מנכ"לית "MINISO" ישראל: "זו התרגשות גדולה להשיק את קולקציית "MARVEL X MINISO". מדובר בסיפור הצלחה בכל המדינות בהן הושק "MARVEL X MINISO" בעולם. אני שמחה שעכשיו גם הלקוחות בישראל יוכלו להנות מהמגוון העשיר של המוצרים באיכות הבלתי מתפשרת, בעיצוב הייחודי והמיוחד ובמחירים מפתיעים במיוחד. בשנת 2020 תמשיך הרשת לפתוח חנויות נוספות ולהנגיש את חווית מיניסו לכמה שיותר לקוחות ברחבי הארץ".

 

 

צילום: אבי בר

 

MARVEL

"MARVEL" החוגג השנה 80 שנה להיווסדו, נוסד בשנת 1939 ע"י מרטין גודמן כחוברת קומיקס המציג את גיבורי העל האהובים על כולם. מאז ועד היום עבר המותג גלגולים רבים, התפתח עם ילדי שנות ה – 80, התעצם עם ילדי שנות ה – 90, כאשר אחת מאבני הדרך העיקריות היא רכישת המותג באוגוסט 2009 ע"י חברת וולט דיסני, כניסת העולם הדיגיטאלי ויציאת הסרטים עם גיבורי העל והדמויות הרבות והאהובות אשר זכו להצלחה מסחררת בכל העולם.

 

צילום: אבי בר

 

אודות "מיניסו" העולמית

"MINISO", בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר "SAIMAN" הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה.

 

צילום: אבי בר

 

אודות "מיניסו" ישראל

הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200-300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. כיום לרשת 16 חנויות: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, BIG FASHION דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, BIG  קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, BIG FASHION נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, BIG FASHION בית שמש, קניון עזריאלי איילון,  BIG FASHION אשדוד.  עד סוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 17 חנויות, כאשר החנות הבאה תפתח בשבוע הבא בקריון בקריית ביאליק.

 

צילום: אבי בר