כותרות אחרונות
Search

עמותת שניר הפכה "לחדר מיון" של משפחות נזקקות בימי הקורונה.

בתמונה: עינת אושרי, מנכ"ל עמותת שניר: צילום: אסף לוי

 

עמותת שניר  הפכה "לחדר מיון" של משפחות נזקקות  בימי הקורונה.

השבוע העניקה העמותה עזרה מידית ל- 150 ויותר משפחות ברחבי הארץ.  

 

וירוס הקורונה מזמן לאזרחי ישראל תקופה מאתגרת הנותנת את אותותיה ללא רחם ומשבשת את שגרת חייהם של רבים. בתקופה הזאת בשניר, העמותה למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים  ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, עדים בתקופה הזאת ללא מעט בתי אב שאיבדו את מטה לחמם.

 

העמותה פתחה לאחרונה "חדר מיון" כדי להעניק טיפול ראשוני ומיידי לכל מי שזקוק לעזרה. ה"חדר המיון" מעניק סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו:  דמי שכירות, ארנונה, תשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. כמו כן, סיוע למשפחות במצוקה שנקלעו למצבים משפטיים, פיננסיים, רפואת שיניים או הנדסאים מסובכים ואנשי מקצוע מטעמה של העמותה, מסייעים להם להיחלץ מהמצבים הללו ללא עלויות.

 

צילום: אסף לוי

 

בין המקרים שטופלו על ידי העמותה לאחרונה:  קשישה מלוד אשר חיה מקצבת זקנה, פנתה לצורך שיפוץ ותיקון ליקוים בבית. לאחר שהמתנדב נפגש עמה ווידא את המקרה, העביר תמונות של הבית. העמותה גייסה  את סיירת השיפוצים ומתנדבים נוספים שישפצו את הדירה ובמקביל  העבירו אותה  לדירה זמנית עד אשר יסיימו את השיפוץ.

 

מקרה נוסף של אם חד הורית, אשר גרה בדירת עמידר עם 3 ילדים בעלי  קשיים, לא עובדת כתוצאה ממשבר הקורנה קיבלה תיק הוצאה לפועל. העמותה סייעה לה בסלי מזון ובסגירת החוב.

 

צילום: אסף לוי

 

מקרה מצער לא פחות שהגיע לעמותה, קשיש כבן 93 שבקושי גר בשכירות ברמת גן, קיבל חוב על שוטטות של כלב שאין לו, בנוסף לחוב שהצטבר בחברת החשמל. העמותה דאגה לביטול הדוח של הכלב וכן, סגירת החוב בחברת החשמל. כמו כן, דאגה לסלי מזון ומתנדב שמלווה אותו ודואג כל שבוע לשלומו.

 

במסגרת העזרה  המיידית מתנדבי העמותה בודקים באופן אישי כל אחת מהפניות לעזרה, על ידי הגעה לבית המשפחה במצוקה ומאמתת את הנתונים שנמסרו לעמותה. רק לאחר

 

שמתנדבי העמותה מוודאים שאכן קיימת מצוקה, הצוות מסייע בכל אחד מהרבדים הנדרשים.

 

מנהלי עמותת שניר  הם אנשי עסקים צעירים שרואים את הפעילות החברתית  כאחד הדברים החשובים ביותר בחייהם, עבורם ועבור דור ההמשך והם סוחפים אחריהם מתנדבים רבים.  הצוותים כולם עובדים בהתנדבות מלאה, תוך מסירות יוצאת דופן ודבקות במטרה, כדי לעזור ולהשיג מהפך ותוצאות חיוביות, במקומות שבהם הדבר דרוש.

 

עינת אושרי, מנכ"ל עמותת שניר: צילום: אסף לוי

 

עינת אושרי, מנכ"ל עמותת שניר:   "על מנת שנוכל להמשיך לקיים את "חדר המיון", אנו  זקוקים למתנדבים נוספים ברחבי הארץ, שייפגשו עם המשפחות ויוודאו את המקרים. כמו כן, מטרתנו היא לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה ולהגיע ל100 משפחות עד סוף השנה בעלות כוללת של 100,000 ₪. כדי שהעמותה תעמוד ביעד של סלי המזון, ניתן לעזור בתרומה של כל סכום כספי באתר העמותה.

 

לתרומות כספיות:

www.snir-il.org או בטל' 0515325521.

 

להצטרפות לעמותה:

https://docs.google.com/forms/d/1LzkLVmEIfIPJNMjovpbyWT_uIZwnp1Eo7Dhq8XEz318/edit

 

להצטרפות לקבוצת וואצאפ "המלאכים של שניר" בוואצאפ שמספרו  036210423 או בלינק:

https://chat.whatsapp.com/LQ7560XEDZUDbq3yLZ9YwZ