כותרות אחרונות
Search

עמודי פלסטיק לחניה – שימושים ויתרונות.

 

 

 

עמודי פלסטיק לחניה – שימושים ויתרונות.

עמודי פלסטיק לחניה הם אביזרי בטיחות שמטרתם לתחום או לסמן אזור מסוים. העמודים, הנקראים גם עמודים גמישים,  עשויים מחומר "תרמופלסטי" עמיד בדריסה. בשוק קיימים מגוון סוגים של עמודים גמישים, העשויים מחומרי גלם שונים, גבהים שונים ואף צבעים שונים. ניתן להשתמש בעמודים גמישים למגוון שימושים.

לעמודי הפלסטיק לחניה יש ארבעה שימושים עיקריים.

 

שימושים שניתן לעשות בעזרת עמודי פלסטיק לחניה:

  1. סימון שבילי הולכי רגל – במפעלים או מרלו"גים רבים קיימים שטחים בהם ישנה תנועה ערה של מלגזות, משאיות ורכבים כבדים נוספים, לצד תנועה של הולכי רגל. על מנת לשמור על ביטחונם של הולכי הרגל, ניתן לסמן שבילים המיועדים להליכה של הולכי רגל בלבד. את הסימון הזה, ניתן לעשות בעזרת עמודים גמישים.
  2. סימון חניות אופנועים ישנם מקומות חניה המסומנים כחניה לרכב דו גלגלי. רוב הפעמים הסימון הינו תמרור שמורה על חניית מכוניות אסורה, אך האם הדבר באמת מונע מכל הרכבים להחנות שם? לא בהכרח. כולנו מכירים את ה"זה רק חמש דקות" או "אני ממהר ואין חניה אחרת". בהתקנת עמודי פלסטיק לחניה, אנחנו בעצם מונעים פיזית כניסה של כלי רכב בעל ארבעה גלגלים לחניה. בנוסף, קיים יתרון משמעותי בכך שהעמודים עשויים חומר גמיש, מכיוון ובמידה ורוכב האופנוע יפגע עם ברכיו החשופות בעמוד, לא יקרה לו כל נזק.
  3. תוספת למפריד נתיבים מפרידי נתיבים, כשמם הם, נועדו על מנת ליצור הפרדה ברורה לעין בין נתיבים דו כיוונים. לרוב, השימוש במפריד נתיבים ייעשה במעברים בין מפלסי חניונים. בכדי להבליט את מפרידי הנתיבים, ניתן לחבר להם עמודים גמישים, בגובה שנחליט (לפי גובה העמוד), כך שגם במידה ורכב חלילה יפגע בעמוד, בגלל גמישותו, לא ייגרם נזק לא לעמוד ולא לרכב.
  4. תיחום שטח שהכניסה אליו אסורה – בכל מקום בו נצטרך לחסום מעבר של רכבים, אך לא חסימה לצמיתות, השימוש בעמוד גמיש הוא פתרון אידיאלי. מכיוון והשימוש בו ימנע מרכבים זרים להיכנס או לעבור בשטח המסומן.

 

צילום: "ארבל שטראוס"

לסיכום

במאמר זה החלטנו להציג לכם רק ארבעה שימושים מעניינים לעמודי פלסטיק, כמובן שישנם עוד שימושים רבים ומגוונים המסייעים בתיחום וסימון שטחים מסוימים. כמו כן, קיים מגוון רחב של עמודי פלסטיק לחניה. חברת "ארבל שטראוס" משווקת מגוון רחב של ציוד לחניונים. אתם מוזמנים ליצור איתם קשר עוד היום, צוות המכירות שלהם ישמחו לעזור לכם בבחירת המוצר.