כותרות אחרונות
Search

על מחיצות הפרדה אקוסטיות ניידות!

צילום: רז רוגבסקי

 

מחיצות הפרדה אקוסטיות ניידות!

מחיצות הפרדה אקוסטיות ניידות מאפשרות ליהנות מכל סוג של התקהלות, הרצאה או שיעור, עם פרטיות מלאה ובהיעדר כל הפרעה שיכולה להגיע מעבר השני למחיצה.

 

בין או מדובר על מרכז למידה, אולם תצוגה או מרכז קהילתי, הרי שהנוכחות של מחיצות הפרדה אקוסטיות ניידות מאפשרות ליהנות מכל סוג של התקהלות, הרצאה או שיעור, עם פרטיות מלאה ובהיעדר כל הפרעה שיכולה להגיע מעבר השני למחיצה. אחד היתרונות הבולטים במחיצות אלה זה יכולת הניידות הפשוטה שלהן, בכל רגע בו מעוניינים לחזור לחלל המקורי והמרווח, ניתן לקפל את המחיצה במהירות ובקלילות ולאחסן אותה עד לשימוש הבא. מענה פשוט זה למעשה משיל לחלוטין את הצורך בחיפוש אחר חללים אינטימיים, את הצורך בשינוי החלל באמצעות בניית קירות ומספק ניצול נהדר של שני סוגי חללים בו זמנית.

 

מחיצות אקוסטיות ניידות  – הניצול האולטימטיבי של החלל:

גבאים של בתי כנסת מרכזי קונגרסים והרצאות כבר יודעים, שלא כל לקוח ירצה או יכול להרשות לעצמו כלכלית, לשכור את כל החלל שמוצע לו עבור אותו אירוע שהוא מנסה להפיק כמו בר מצווה, כנס וכדומה. על ידי פתרון פשוט זה, ניתן יהיה לספק לכל לקוח את גודל החלל שמתאים לו ולהצליח למקסם את הפוטנציאל של המרחב שנותר ועומד לרשות כל לקוח אחר. כך ניתן יהיה ליהנות משני אירועים מקבילים, בזמן שקיימת הפרדה איכותית בין השניים ובעל המקום ירוויח משני לקוחות בו זמנית, בעוד שכל לקוח יהיה מרוצה, הן מהמחיר והן מהתנאים – אינטימיות ואקוסטיקה.

 

צילום: רז רוגבסקי

 

אילו מקומות זקוקים להפרדה?

מחיצות מתקפלות וניידות יכולות להוות מענה בכל מקום בו יש התכנסות של אנשים

הפרדה לבתי מלון – מלונות רבים יבקשו לא פעם ליצור חיץ בחלל של חדר האוכל עבור אורחי המלון ששומרים שבת. גם בחלל של אולם מופעים, אפשר יהיה לספק שני אירועים במקביל למבוגרים ולילדים. המחיצות הללו ישמשו את עובדי המלון מדי יום ויהיה קל להניע אותם ממקום למקום.

 

חללים בבתי ספר – בעזרת המחיצה ניתן ליצור באולם הספורט, בספריה או בכל חדר למידה במתחם בית הספר, קבוצות אינטימיות שזקוקות לתנאים הטובים ביותר שמאפשרים את הריכוז וההפנמה של החומר הנלמד.

 

בתי כנסת – מדי שבוע מתנהל בבית כנסת אירוע שמחה לצד קהל מתפללים שאין לו זיקה לאירוע. על מנת לספק לכל אחד את הפרטיות שלו בזמן תפילה, מחיצה שמבודדת את החלל תוכל לסייע רבות.

 

משרדים –  חללי העבודה הפופולריים בימינו הם חללים פתוחים שמכונים – Open space והם נטולי מחיצות, אך לעיתים יש צורך בחלל אינטימי עבור ישיבה של מנהלים, שיחה אישית עם עובד או כל סוג עבודה שמצריכה ריכוז והיעדר הסחות, על כן מחיצה זו תוכל לסייע במקרים אלה.

 

מרכזים קהילתיים – במתנסים ומועדוניות ישנם כיתות וחללים גדולים שמשמשים עבור סדנאות, חוגים ושיעורי העשרה שונים. לעיתים יהיה צורך ביישום של קבוצות קטנות, באמצעות חיץ ניתן יהיה לחלק את החלל הגדול וליצור שיעורים פרטיים וסדנאות שונות במקביל, מבלי הפרעה והסחות. בסיום הפעילות ובשעה שרוצים לשוב לחלל הגדול, ניתן יהיה לקפל את המחיצות בקלות ולהניחן בצד עד לשימוש הבא.

 

מה הופך את המחיצה למבודדת?

לכאורה, זה יכול להישמע מעט מוזר, כיצד קיר נייד יכול ברגע ליצור הפרדה מוחלטת, אך האמת היא שהרכיבים הייחודיים מהם עשויים קירות ניידים מאפשרים את הבידוד האקוסטי האפקטיבי ביותר מאחר שהם בנויים ממסגרת אלומיניום שמכילה חומרי גלם שמבודדים רעשים. כל אחד יכול לבחור את עובי המחיצה ואת החומרים ממנה היא עשויה ולהגיע לרמת בידוד מקסימלית ולהצליח ליצור שני תרחישים בחלל אחד, כשכל חלל מקבל את התנאים האולטימטיביים.

 

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  info@mehizot.co.il