כותרות אחרונות
Search

חברת "לואקר" העולמית נכנסת לתחום העוגיות.

צילום: לואקר איטליה

 

 

 חברת "לואקר" העולמית נכנסת לתחום העוגיות.

בתום תהליך מחקר ופיתוח נרחב שערך כשנה וחצי, נכנסת חברת "לואקר" לשוק עוגיות הפרימיום העולמי וחושפת 3 סוגים של עוגיות בטעמים מעולים.

 

  • ישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה ישווקו עוגיות לואקר.
  • לואקר מתכננת להפוך תוך זמן קצר לאחד השחקנים המובילים בקטגורית עוגיות הפרימיום ולהימנות בין מותגי העל בקטגוריה.
  • בפיתוח סדרת העוגיות שמרה לואקר על הנכסים המוצריים שלה: ייצור בסטנדרט הגבוה ביותר, שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר וביטוי לטעמים המוכרים והאהובים של לואקר.

 

בשורה לאוהבי העוגיות – בתום תהליך מחקר ופיתוח שערך כשנה וחצי, מותג "לואקר" העולמי נכנס לתחום עוגיות הפרימיום וחושף סדרה של 3 סוגי עוגיות ראשונים בטעמים מעולים: עוגיות אגוז לוז , עוגיות שקדים ועוגיות פתיתי שלג – כולן ממולאות ומצופות בקרם השוקולד הייחודי ל"לואקר".

 

חברת "לואקר" האיטלקית הממוקמת ברכס הרי הדולומיטים שבדרום חבל טירול, בחרה בישראל להיות המדינה הראשונה בעולם בה ישווקו העוגיות הראשונות של "לואקר". הבחירה בישראל היא לא מקרית והיא נובעת מהיותה של ישראל הצרכנית  מס' 1 לנפש בעולם של מוצרי "לואקר" במשך 3 שנים ברציפות.

 

בחברת "לואקר" נחושים להשקיע משאבים בשיווק העוגיות גם בשאר המדינות בהן משווקים מוצרי הוופלים והשוקולד שלה ולהפוך בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בקטגוריית עוגיות הפרימיום העולמית הנמנה בין מותגי העל בקטגוריה.

 

צילום: לואקר איטליה

 

הן בפיתוח העוגיות והן במהלכים השיווקיים בהן נוקטת לואקר העולמית, ממונפים הנכסים המוצריים של המותג הבאים לידי ביטוי בסטנדרט הייצור הגבוה ביותר, בחומרי הגלם הטובים ביותר ובטעמים הכה מוכרים ואהובים. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם העוגיות החדשות, עשויות מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מוצרי "לואקר" אינם מכילים שומן טראנס.

 

בישראל, שכאמור היא הראשונה בעולם להשיק את העוגיות של "לואקר", עולות העוגיות על מדפי השיווק בימים אלה, כשבחברה העולמית ערים לתגובות הצרכנים לעוגיות החדשות.

 

אורית גור אריה, מנהלת תחום "לואקר" בחברת "ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת המותג בישראל, מציינת: "עבודת שטח שעשינו לקראת השקת העוגיות העלתה כי הצרכנים בישראל מגלים נאמנות גבוהה מאד למותג והם סקרנים ומצפים מאד להתנסות במוצרים חדשים של לואקר".

 

עוד מוסיפה גור אריה: "לאור ההצלחה האדירה של "לואקר" בתחום הוופלים והשוקולד, אך טבעי שהקטגוריה החדשה אליה ייכנס המותג ויהיה בין המובילים שלה, היא עוגיות פרימיום".

 

את עוגיות הפרימיום של "לואקר" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. מחירן המומלץ : 14.90 ₪ לאריזה. העוגיות בכשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.