כותרות אחרונות
Search

עלייתו של התחום הקולינרי!

צילום: freepik

 

 

עלייתו של התחום הקולינרי!

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כיצד עולם הבישול והקולינריה הפכו לחלק מהשיח היומיומי שלנו. ניתן לראות זאת בהפיכתו של מקצוע הטבח (השף) למקצוע  פופולרי מאד, וכן, בריבוי תוכניות הריאליטי העוסקות בנושא. שפים הפכו לסלבריטאים ותחרויות האוכל המצולמות הביאו למסך כישרונות רבים, כמו גם ידע על טכניקות בישול והצצה למטבחי העולם השונים והמשונים. ואין מה לומר, אוכל הוא אחת מהנאות החיים הבסיסיות ביותר. זירת המטבח היא מקום ליצירתיות, ללמידה ולרגיעה, והבישול היומיומי יכול בקלות להפוך לזמן איכות של האדם עם עצמו. עם זאת, כדי שנצליח באמת להביא את עצמנו לידי ביטוי במטבח, ונצליח להכין את האוכל הטעים בו אנחנו חפצים, חשוב שנדע לבנות לעצמנו סביבת עבודה מקצועית ויעילה.

 

כלי מטבח ואבזור מטבח:

ישנם אינסוף מתכונים בעולם, וכמותם גם אינסוף מצרכים וכלי מטבח בהם אנחנו יכולים להשתמש כדי להצליח לפגוע בטעמים ולהפוך את העבודה ליעילה ומהירה. בסופו של דבר, מדובר בתחום עתיק יומין שרק הולך ומתפתח, ואיתו פתרונות מרתקים וטכנולוגיות מעולות. אז מלבד הידע שלנו, חשוב שגם נרכוש את המוצרים שמתאימים לנו- החל מסכינים במשקל הנכון, דרך כלי קיבול בגדלים משתנים וכלה בכלי אחסון שיעזרו לנו לבודד פריט אחר פריט ולשמור על הטריות של מי מהם. טריות בכללותה, היא אחד מן הדברים החשובים ביותר בעת עבודה במטבח, וזאת משום שיש לה מעבר לטעמים, גם אספקט בריאותי. אם נדע לשמור ולאחסן את המוצרים השונים אנחנו גם נבשל טעים יותר, גם נאכל בריא יותר, וגם לא נבזבז מוצרים בזריקתם לפח.

 

צילום: freepik

 

מחלקת כלי מטבח:

אחת מן המחלקות העשירות ב"אטרקציה" היא מחלקת כלי המטבח המפורסמת שלנו וניתן למצוא בה פשוט הכל- מכשירים שמתאימים גם למבשלים חובבים, גם לאנשים שאין להם זיקה רבה למטבח וצריכים פתרונות זריזים, וגם כלים מקצועיים לפודי'ז למיניהם שאוהבים לרקוח מטעמים על הכירה או בתוך התנור. ניתן למצוא אצלנו סירים בכל הגדלים מחומרים כגון טפלון, קובנה, נירוסטה, אלומיניום ויציקות. בדומה להם, גם מחבתות בכל הגדלים וממגוון חומרים איכותיים. מקצועני החיתוך ימצאו אצלנו גם סטים של סכיני שף הכוללים סכינים חלקות, משוננות ובמשקלים קלים עד כבדים. בנוסף, ניתן למצוא מגוון כלים חד פעמיים הכוללים תבניות אפייה וכלי הגשה לקינוחים, למי שלא רוצה להסתבך עם שטיפת כלים מרובה בתום הארוחה. ולסיום, ניתן למצוא עוד מגוון עצום של מוצרים כגון כלי אחסון שומרי טריות, חומרי ניקיון ייעודיים ועוד…

 

אטרקציה עד הבית:

אטרקציה הינה חנות דיסקאונט שעובדת בשיטת היבואן – צרכן, ובכך מציעה ללקוחותיה את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק. כבר קרוב לשלושים שנה שהחנות המיתולוגית שנוסדה ברחובות, משרתת לקוחות חוזרים מרוצים מאזור המרכז, ומהארץ כולה. כעת, מערך המשלוחים החדש שלנו מספק את אותו שירות אמין ואיכותי עד הבית.