כותרות אחרונות
Search

עיריית רחובות והחברה העירונית מחזירות לפעילות את מועדון "דוקו לייף" אשר במסגרתו יוקרן סרט הדוקו "ארץ הדבש".

ארץ הדבש – צילום: Ljubomir Stefanov 

 

מועדון דוקו לייף חוזר!

עיריית רחובות והחברה העירונית מחזירות לפעילות את מועדון "דוקו לייף" אשר במסגרתו יוקרן סרט הדוקו "ארץ הדבש".

בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, אולם בימת הנוער.

מוצ"ש 26.2, שעה:  20:30  עלות: 20 ₪ בלבד.

כרטיסים: 08-9232200 |   www.beithaam.co.il

 

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את הציבור לחזור לצפות בהקרנת סרטי דוקו איכותיים במסגרת מועדון "דוקו לייף", שהוקם לפני כ-3 שנים ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, אשר במסגרתו הוקרן, בכל סוף חודש, סרט אקטואלי העוסק בנושאי סביבה וחברה.

 

בסוף החודש, במוצ"ש 26.2, בשעה 20:30, יוקרן הסרט "ארץ הדבש", בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, באולם בימת הנוער. בשעה 20:00 התכנסות וכיבוד קל, באזור הרחבה הסמוכה לאולם הקולנוע.. מומלץ להביא כוס רב פעמית מהבית.

 

ארץ הדבש – פוסטר

 

הסרט שנבחר עוסק בעולם הדבורים, משום שבשנים האחרונות אנו עדים לקריסת כוורות כתוצאה ממשבר האקלים וסיבות נוספות שלא כולן ידועות עד תום. כיון שלדבורה יש תפקיד חשוב בשרשרת המזון, והיא אחראית על 75% מהתוצר שאנו אוכלים, הרי שמדובר בחשש אמיתי וצורך מהיר למציאת פתרון.

 

"ארץ הדבש", דובר טורקית ומתרחש בנופי מקדוניה הקסומים. זכה בפרסים רבים, בפסטיבלים בינלאומיים לרבות בפסטיבל "סאנדנס"  ובפסטיבל דוקאביב.

 

תיאור העלילה: סיפורה של הדבוראית האחרונה באירופה שעדיין רודה דבש מכוורות טבעיות ומגיעה אליהם במסעותיה המפרכים אל הדבורים החבויות בפסגות צוקים, בנקיקים דרך  טיפוס בשבילים צרים ועד למסעותיה בדרך לשוק למכור את צנצנות הדבש שלה. עד אשר מופרת השגרה כשמגיעה משפחת נוודים ומאיימת על פרנסתה.

 

ארץ הדבש – צילום: Ljubomir Stefanov 

 

ראש העיר רחמים מלול: "אני מזמין את התושבים לערב של תרבות מזווית אחרת- זוית של ידע, העשרה ושמירה על הסביבה. כפי שאנו עושים בסדרת "דוקו לייף" המרתקת".

 

לדברי אלשיך: "פרופ' איינשטין טען שביום שהדבורה תיעלם, תוך 3 שנים תיעלם האנושות גם כן ולכן, לאור משבר האקלים, ערים צריכות לאמץ פעולות כדי להכניס את הטבע לעיר וגם לאמץ את המגמה של דבוראות אורבנית הפושטת בעולם. אני בטוחה שזה רק עניין של זמן עד שנראה יותר ויותר ערים משלבות כוורות במרקם העירוני". 

 כרטיסים: 08-9232200 |   www.beithaam.co.il