כותרות אחרונות
Search

עונת האירועים חוזרת ובגדול – "ליה לונדון" יבואנית של מותגי עילית לישראל מציעה לכן מגוון פריטי לבוש מפנקים.

צילום: באדיבות המותג "ליה לונדון" יח"צ חו"ל

 

עונת האירועים חוזרת ובגדול, ואיתה כל השמחות והאפשרויות שאנו הנשים אוהבות לחגוג.

* הריונית > חוגגת את גילוי מין התינוק?

* מתחתנת – מחפשת את שמלת החלומות שתהפוך אותך לנסיכה מושלמת?

* יש לך אירוע מיוחד שאת רוצה להפציץ בו? או אפילו דייט שאת רוצה להרשים?

* מסיימת תיכון  – מתארגנת ל"פרום" הנוצץ עם הבן זוג ההורס שיציע לך לבוא איתו? 

* קולקציית האירועים של ליה לונדון תעזור לסגור את הפינה הזו כשאת נראית לא פחות ממושלמת.

 

בעונת האביב / קיץ,  השמלות שלנו הולכות ומתקצרות, הבד נעשה דק יותר ואנו אוהבות להשאיר מקום לדימיון. לשם כך , בליה לונדון מציעים לכן קודם כל – חזייה טובה.

 

צילום: באדיבות המותג "ליה לונדון" יח"צ חו"ל

 

חזיות:

תחילה נמליץ על חזיית סטרפלס איכותית.

חזיית סטרפלס הינה פריט הכרחי בכל מלתחה, בכל גיל, לכל מבנה גוף, ולכל סגנון לבוש. שמלה חשופה ללא כתפיים, שמלה עם כתפיה אחת, שמלת קולר או איקס. בעצם – עם הכל. הודות לכתפיות הנשלפות של החזייה, אפשר לשחק איתן בכל שילוב אפשרי או להסיר אותן – ובכך בעצם לקבל מענה לכל מראה שאת מנסה ליצור. חשוב מאוד לשים לב בחזיית סטרפלס שיש לה פס גימור סיליקון מסביב, במיוחד בהיקף, כדי שזה יימנע ממנה לזוז או להחליק מטה בזמן שאת רוקדת וזזה.

 

לא אוהבת / מסתדרת עם חזיית סטרפלס?  הקפידי שתהיה ברשותך חזייה אלגנטית בצבע גוף (רצוי גם שחור) ללא תפרים או תחרות על הקאפ, שמרימה ואוספת את החזה בצורה אסתטית ונכונה בהתאם למידה שלך, כדי שהמראה האסוף והחלק ישדרג את הלוק הסופי ולא תצטרכי להתעסק בסידור החזייה כל הערב. איך תדעי שהחזייה מחמיאה לך עם הבגד? קפצי בבית כשאת לובשת את החזייה עם הבגד הרצוי, אם החזה נשפך החוצה או נחתך באמצע ויוצר "דאבל בובס" – החזייה לא נכונה למידותייך.

 

צילום: באדיבות המותג "ליה לונדון" יח"צ חו"ל

 

יש לך בגד עם גב חשוף?  גם לזה יש בליה לונדון פתרון:

  • חזייה נדבקת רב פעמית אשר מרימה וממרכזת את החזה – ללא סגירה בגב (מוצר רב פעמי) .
  • מדבקות שקופות חד פעמיות אשר מרימות את החזה למיקום הרצוי ומחזיקות אותו עד סוף הערב ללא תזוזה.
  • אם החזה שלך עומד ואת לא צריכה חזייה, בליה לונדון ימליצו לשים מדבקות פטמה כדי שבתמונות שיצולמו, הפלאש לא יחשוף את הפטמה מתחת לבגד.
  • את בכל זאת צריכה חזייה ויש לך שמלה עם גב חשוף? קיים מאריך מיוחד אשר מסייע לחזייה לרדת למטה ועדיין להחזיק את החזה באופן מושלם.

 

צילום: באדיבות המותג "ליה לונדון" יח"צ חו"ל

 

מחטבים:

פעם למחטב היה שם רע שהוא מיועד רק לנשים מלאות המעניק מראה רזה יותר. כיום, התפיסה השתנתה, הטכנולוגיות התקדמו ויש הסכמה שמחטב לא באמת "מרזה" אלא יותר אוסף ומחליק אותנו כדי שהבגדים ייראו טוב ויעניקו מראה אסתטי. שמלה צמודה תיראה טוב יותר כשהמראה חלק ומתוח, מאשר רפוי ולא אחיד.

 

ישנם פתרונות רבים למחטבים – החל מתחתונים מחטבים בגזרה גבוהה / בינונית, מכנס קצר מחטב או מכנס עד הברך שאוסף את הירכיים. קיים אפילו מחטב אשר מצר היקפים ומרים את הישבן, כדי לתת אשליה שאת גבוהה יותר.   לכל אחת יש פיתרון – כבר אמרנו?

 

צילום: באדיבות המותג "ליה לונדון" יח"צ חו"ל

 

ביגוד פנאי:

מתחתנת? סגרת יום התארגנות?  יש לנו את המתנה המושלמת – ביגוד פנאי וחלוקים לבנים לכלות, או כמתנה למסיבת הרווקות, מקווה, הפרשת חלה או כל אירוע אחר שבא לך לפנק או להתפנק.

 

אודות ליה לונדון:

ליה לונדון היא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי עילית, דוגמת Wacoal ,Freya ,Fantasie,    Goddess, Elomi  הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.

 

רשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון, מבינה שחזייה הינה פריט חשוב מאוד בחיי אישה, המלווה אותה מבוקר ועד ערב ולכן החזייה חייבת להיות מותאמת באופן אישי ופרטני לכל אישה בהתחשב בגילה, מבנה גופה וצרכיה הייחודיים.

 

ברשת "ליה לונדון" ניתן למצוא חזיות בטווח מידות רחב, בשלל צבעים, צורות, דגמים, בדים וגזרות העשויות מבדים איכותיים, נושמים ואופנתיים השייכות למיטב היצרנים בעולם.

 

לחזייה במידה מדויקת יש את היכולת לגרום לכל אישה להראות ולהרגיש טוב עם עצמה.

 

על מנת לסייע לכל אחת לבחור נכון, עומדות לרשות לקוחות הרשת יועצות מכירה מנוסות, מקצועיות, בעלות ניסיון עשיר בלבני נשים שמעניקות יחס אישי ונעים. צוות החנות מוכשר להתאים את החזייה הנכונה בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה המדויקת. תוך שאילת שאלות נכונות המסייעות בבחירת הדגם והמידה, והכל בצניעות וברגישות המתבקשת, כך שכל אישה, בכל מידה תוכל ליהנות ממגוון של גזרות וצבעים שונים של חזיות המעניקות תמיכה ונוחות מושלמת.

 

מחירי החזיות נעים בין 200-320 ₪  מחירי התחתונים נעים בין 50-150 ₪.

 

בנוסף לתחתונים וחזיות, ניתן למצוא בחנות מבחר מחטבים מחמיאים לשמירה על הגזרה מתחת לשמלה או לחצאית, חזיות ספורט לתמיכה מושלמת בפעילות גופנית, חזיות הנקה ידידותיות למשתמשת ובגדי ים וחוף, בגזרות מחמיאות.

 

רשימת סניפים:

קניון קריון, קרית, ביאליק /  קניון גרנד, חיפה/  קניון עיר ימים, נתניה / קניון רננים, רעננה/  קניון איילון, רמת גן /  דיזינגוף סנטר, תל אביב / קניון קרית אונו/ הקניון הגדול, פתח תקווה/   קניון הזהב, ראשל"צ / קניון מלחה ירושלים/   מלכת שבא אילת / קניון האופנה TLV 

פייסבוק: ליה לונדון – leia London  / אינסטגרם: leialondonil  / טיקטוק – leia.london

www.leialondon.co.il