כותרות אחרונות
Search

עוברים לטויוטה חשמלית בראש שקט.! החשמלית של טויוטה הגרסה החדשה של bZ4X – עכשיו בישראל!

 

עוברים לטויוטה חשמלית בראש שקט.!
החשמלית של טויוטה הגרסה החדשה של bZ4X  – עכשיו בישראל!

אם חשמלית, אז רק טויוטה: יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה היום (א') על השקת הגרסה המעודכנת ל-bZ4X, ה-SUV החשמלי הראשון של המותג, ועל חבילה ייחודית המאפשרת הצטרפות למהפכת הרכב החשמלי בראש שקט מאי פעם. זהו הדגם הראשון בסדרת "bZ" החשמלית, המייצגת את החזון "Beyond Zero" (מעבר לאפס), תרומה לעולם שהיא הרבה מעבר לאפס פליטות מזהמים, במטרה ליצור שינויים חיוביים באורח החיים ולהציע לכולם אפשרויות ניידות חדשות, מציאת דרכים להשפיע לטובה על כדור הארץ והחברה תוך שאיפה לעתיד בר קיימא.

 

טויוטה_bZ4X – צילום: יח"צ "טויוטה"

 

  • טעינה מהירה יותר – מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט, קיצור זמן הטעינה המינימלי ל- 6.5 עד 10* שעות לטעינת AC מלאה.

 

  • תוכנה משודרגת הכוללת מגוון שיפורים:
    • אופטימיזציה של תצוגת הטווח הזמין
    • אפשרות ביצוע מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC בכל יממה
    • הצגת מצב הטעינה הנוכחי באחוזים במהלך הנסיעה ובמהלך טעינה
    • תצוגת צריכת האנרגיה תשקף טוב יותר את צריכת החשמל בפועל

 

עדכון התוכנה זמין, ללא עלות, עבור כלל רכבי bZ4X

  • הצטרפות לעידן החשמלי בראש שקט וללא דאגות – חבילת FREEDOM PACK – עמדת טעינה והתקנה ללא עלות כולל תיאום וביצוע סקר בבית הלקוח; שווי ההטבה – 6,490 ₪

 

הגרסה המעודכנת של ה- SUV החשמלי, הרכב האולטימטיבי למשפחה, מציגה יחידת טעינה מובנית חדשה  (ON BOARD CHARGER)ותוכנה משודרגת הכוללת עדכונים ואופטימיזציה של תצוגת הטווח ויעילות הטעינה.

 

לרגל השקת הגרסה המעודכנת של ה- bZ4X, ומתוך רצון להקל כמה שניתן על המעבר לרכב חשמלי, שיכול לעיתים להיתפס כמאיים ומורכב, בטויוטה שואפים לתהליך קל, פשוט ובטוח עד כמה שניתן, ומעניקים לכל רוכש חבילת FREEDOM PACK הכוללת ביצוע סקר חשמל בביתו, והתקנת עמדת טעינה מקורית לרכב החדש בבית הלקוח ללא עלות[1]. שווי החבילה נאמד ב- 6,490 ₪.

 

לטויוטה bZ4X, טווח נסיעה של למעלה מ- 500 ק"מ** והיצרן מצהיר על יעילות סוללה יוצאת דופן המתוכננת לרמה של 90% מיעילותה כחדשה לאחר תקופה של 10 שנים! לאור ביצועים יוצאי דופן אלו ורמת אמינות גבוהה במיוחד, יוניון מוטורס מאפשרת רכישת הארכת אחריות לסוללה עד ל 10 שנים! (הארכת האחריות כפופה לבדיקה).

 

טויוטה_bZ4X – צילום: יח"צ "טויוטה"

 

עדכונים ושיפורים ל – SUV המשפחתי האולטימטיבי

ה- bZ4X מגיע מעתה עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט (לעומת שקע חד פאזי שנמכר עד היום). המטען התלת פאזי יאפשר טעינת AC מהירה יותר של הרכב וקיצור משמעותי בזמן הטעינה אשר יעמוד על בין 6.5 ל-10 שעות[2].

בנוסף, הרכב מגיע עם גרסת תוכנה מעודכנת, כך שהיא מספקת טעינה משופרת ותצוגת טווח מדויקים יותר. עדכון התוכנה יבוצע ללא עלות לכלל לקוחות bZ4X במרכזי השירות המורשים של טויוטה.

 

בין השינויים בגרסת התוכנה המשודרגת:

אופטימיזציה של הטווח המוצג תוך טיוב טווחי הביטחון, כך שישקף את הטווח הזמין בצורה מדויקת יותר, קרי הקטנת טווח הבטחון באמצעות הפיכת חלק גדול ממנו לטווח גלוי עבור הנהג וכן דיוק השפעת מערכת המיזוג על הטווח כך ששופר חיזוי הטווח בעת השימוש במיזוג האוויר.

 

עדכון תדירות טעינה מהירה DC כך שהוא מאפשר מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC לכל 24 שעות וזאת כמובן מבלי להתפשר על הביצועים לטווח ארוך של הסוללה וכן בוצע צמצום זמן הטעינה הנדרש בטעינת DC מ-80% ל-100%, כך שכעת הוא עומד על 30 עד 60 דקות (תלוי בתנאים כגון טמפרטורה).

 

תצוגת צריכת אנרגיה כך שתשקף מעתה באופן טוב יותר את צריכת החשמל בפועל ובנוסף מצב הטעינה יוצג באחוזים הן במהלך נסיעה והן במהלך טעינה.

 

טויוטה_bZ4X – צילום: יח"צ "טויוטה"

 

ה- bZ4X הושק בישראל לפני כשנה וזכה לביקושים גבוהים, וזאת בזכות המאפיינים הייחודים לו הנותנים מענה מקיף לצרכי הלקוחות:

בטיחות – הדור השלישי של חבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense עם מערכות חדשות ומשופרות הן בתחום הבטיחות האקטיביות והן בתחום הסיוע לנהג כגון פונקציית עדכונים אלחוטיים (OTA) ומערכות נוספות לסיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה. ביצועים מעולים וחווית נהיגה גם בשטח – גרסת 4X4, ההנעה הכפולה של הרכב ומערכת X-MODE לנסיעת שטח מיטבית ומרגשת המאפשרת ביצועי שטח משופרים, בטיחות מרבית בזמן נהיגת שטח, בחירה בין מצבי שטח שונים ומורכבים וכוללת בקרת אחיזה וסיוע במדרון DAC ובכך משווה לנוסעים ברכב את תחושת הביטחון ההכרחית על מנת שיוכלו ליהנות מנהיגת שטח חווייתית, איכותית וחיובית; לטויוטה bZ4X האצה חלקה והתנהגות כביש מצוינת עם מערכת חדשה של הנעה לכל הגלגלים המספקת ביצועים מובילים בקטגוריה, עם מנוע חשמלי נפרד לכל סרן, שהופכות את הנהיגה בו לחוויה יוצאת דופן ומהנה. נוחות לכלל הנוסעים ברכב – מימדיו הפנימיים של ה-bZ4X ייחודיים בגודלם ובנויים כך שהם מספקים נוחות ומרווח ניכרים בין היתר על ידי מרווח רגליים אופטימלי עבור כל הנוסעים עם 1,000 מ"מ מרווח בין מושבים קדמיים לאחוריים; תא מטען נדיב במיוחד עם רצפה הניתנת להצבה בגבהים שונים ונפח אחסון של 452 ליטר עד גובה נקודת החגורה המספק מספיק מקום אפילו ל אופניים. בנוסף, טויוטה bZ4X עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לספק קישוריות מעולה.

 

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בהנעה חשמלית, טויוטה מובילה את עתיד המכוניות החשמליות עם טכנולוגיית סוללות מתוצרתה שמבטיחה איכות, עמידות ואמינות ברמות המובילות בעולם. ולכן כבר היום טויוטה מציעה לבחירת הלקוחות בישראל  10 דגמים מחושמלים הכוללים 8 דגמים היברידיים, דגם פלאג אין ורכב חשמלי מלא bZ4X. השאיפה של טויוטה היא להגיע לניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד 2040 – עשור מוקדם יותר מהיעד של טויוטה העולמית. חלק מהותי בכך הוא יעד של 100% רכבים חדשים עם אפס פליטות ברחבי אירופה במובן הרחב שלה, ובכלל זה גם ישראל עד שנת 2035.

 

* על-פי נתוני היצרן ולפי בדיקות מעבדה. משך הטעינה עשוי להיות מושפע, בין היתר, מהתשתית שאליה מחוברת עמדת הטעינה, ממצב טעינת הסוללה בעת חיבורה לעמדת הטעינה, מטמפרטורת הרכב והטמפרטורה החיצונית, ולפיכך עשוי להיות ארוך משמעותית ממשך הטעינה המצוין.  בשקע טעינה ,11KW   משך הזמן משתנה בהתאם לזרם המסופק על ידי עמדת הטעינה.

 

**כתלות ברמת גימור

[1] לקוחות שיש להם עמדות טעינה כיום, יזכו להטבות חליפיות בשווי דומה.

[2] (משך הזמן עשוי להיות מושפע מהתשתית שאליה מחוברת עמדת הטעינה, ממצב טעינת הסוללה בעת חיבורה לעמדת טעינה וטמפרטורת הרכב).