כותרות אחרונות
Search

עגלת Yoyo+ של Babyzen כובשת את ישראל עם קולקציית אביזרים לשדרוג חווית הטיול והנסיעה עם העגלה

צילומים: עומר הכהן / יח"צ

עגלת Yoyo+ של Babyzen כובשת את ישראל עם קולקציית אביזרים לשדרוג חווית הטיול והנסיעה  עם העגלה 

עגלת Yoyo+ של Babyzen בעלת השיק הצרפתי שכבש את העולם, זוכת פרס מוצר השנה בחירת הצרכנים 2017 בקטגוריית עגלות וטיולונים עכשיו כובשת את ישראל עם קולקציית אביזרים לשדרוג חווית הטיול והנסיעה  עם העגלה 

 

עגלת Yoyo+ של Babyzen  הקומפקטית בעלת השיק הצרפתי שכבש את העולם, זוכת פרס מוצר השנה בחירת הצרכנים 2017 בקטגוריית עגלות וטיולונים עכשיו כובשת את ישראל עם קולקציית אביזרים לשנת 2017 לעגלה היחידה המורשית עלייה למטוס ע"פ חוקי יאט"א.

 

עונת המעבר הנעימה והחגים גורמים לנו ההורים לצאת מהבית ולהיות זמן רב יותר בטיולים ונסיעות. Babyzen בעלת השיק הצרפתי שידרגה את חווית הטיול עם הילדים עם קולקציית אקססוריז מרהיבה שכוללת ל בורד טרמפיסט קומפקטי אשר ניתן להתקינו על העגלה בקלות רבה בלחיצה אחת ועם יד אחת בלבד. הבורד החדש מתאים לשימוש עד 20 ק"ג. בזכות מערכת חיבור בלעדית הרשומה כפטנט מוגן, הוא אינו דורש מתאמים מיוחדים, ולכן הוא קל כל כך לתפעול ולשימוש. הטרמפיסט אידיאלי לטיול עם שני ילדים בהנאה ובבטחה, וכשאינו בשימוש ניתן להרימו לשתי אופציות אחסון קומפקטיות ונוחות. שמשייה – שמשייה לעגלת תינוק בייביזן מתאימה במיוחד לעגלות יויו ועשויה מבד המגן מקרני השמש ברמה של 50 + UPF. השמשייה  מעניקה צל רחב, ומוסיפה לעגלת היויו שלכם שיק ססגוני  במיוחד.  לבחירה בצבעי שחור או אפור. רשת יתושים – אביזר חדש ומושלם מבית בייביזן, המתאים במיוחד לימי הקיץ: רשת אוורירית ודקה, המתלבשת בקלות על העגלה ומבטיחה הגנה מלאה מפני חדירת ויתושים וחרקים, תוך שמירה על חדירת אוויר רענן מבעד לבד האוורירי. הרשת קלה מאוד להתקנה. מתקן לכוס – מספק לתינוק מקום נוח ונגיש לבקבוק או לכוס שתייה. המתקן מגיע עם ידית נוחה המתחברת בקלות לעגלה.

מחירים

בורד טרמפיסט – 450 שקל

שמשייה –  200 שקל

רשת יתושים-  100 שקל

מחזיק כוס – 115 שקל

www.babyzen-israel.com

ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, הנביאים 55 רמה"ש  03-5407999

ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ