כותרות אחרונות
Search

סוגרים לכם פינה עם הצעות למתנות מושלמות ל – ולנטיין דיי.

צילום: יח"צ

 

סוגרים לכם פינה עם הצעות למתנות מושלמות ל – ולנטיין דיי.

יום האהבה הבינלאומי כבר מעבר לפינה, וכאילו שאנחנו צריכות/ים סיבה למסיבה או סיבה לאהבה. בכל זאת, ליקטנו עבורכם ועבורכן (לגברים בעיקר) ומצאנו מבחר פריטים שהם בגדר המתנה המושלמת לולנטיין דיי – היום הכי חם ולבבי של החורף. לגזור ולשמור.

 

תכשיטים לאלו שהולכים על בטוח:
עם תכשיטים אי אפשר לפספס. אין אישה או נערה שתכשיט נוצץ ויוקרתי, רצוי כזה שמשובץ עם יהלומים, לא יכבוש את לבבה. אז למי שלא מחליף הרכב מנצח זו המתנה המושלמת. רשת אימפרס, יבואנית תכשיטי ושעוני היוקרה הגדולה בישראל, מציעה השנה מבחר קולקציות מגוונות של תכשיטים כך שאין סיכוי שלא תצליחו לצאת מכאן עם מתנה כובשת ומושלמת.

קולקציית הולנטיין דיי:
הקולקציה החדשה של הרשת סוגרת לכם פינה באחריות. אפשר למצוא בה שלל תליונים בצורת לבבות, משובצים יהלומים. עגילי זהב או זהב לבן וטבעות יוקרתיות.

 

אימפרס – ולנטיין – צילום: יח"צ

 

קולקציית גוצ'י:
הקולקציה מבית האופנה האיטלקי הוותיק מכילה תכשיטי זהב וכסף בגימור שאף אישה לא יכולה להישאר אדישה אליהם. עיצובים מדהימים ברוח מודרנית שלרגע לא שוכחת את המסורת האיטלקית. הקולקציה כוללת טבעות, תליונים, עגילים וצמידים עשויים זהב 18k וכסף.

 

צילום: יח"צ

 

תכשיטי EFFY:
מותג חדש ומהפנט שהצטרף השנה בבלעדיות הישר מניו יורק לשורת מותגי העל המובילים של רשת אימפרס. הקולקציות של EFFY משגעות ומרהיבות ביופיין וניתן למצוא בהן תכשיטי יהלומים, צמידים משגעים, אבני חן מטריפות ותכשיטים מיסטיים. גולת הכותרת של המותג היא קולקציית הפנתר. זוהי הקולקציה הראשונה של EFFY וזו המהווה את החותמת של המותג, יחד עם דמות הפנתר האייקונית המככבת בתכשיטים רבים של החברה.

לרשימת הסניפים: https://www.impress-stores.co.il/
פייסבוק: Impress
אינסטגרם: impress_israel

 

צילום: יח"צ

 

לאלו שמשקיעות באיפור ובגבות
מתכננת לצאת לדייט מהחלומות? השקעה באיפור ובסידור הגבות היא חלק בלתי נפרד מההתארגנות ובקטגוריה הזו יש שם אחד שאת צריכה לזכור: רוית אזוט. אזוט היא כבר מזמן שם דבר בעולם הביוטי והטיפוח. באמתחתה יותר מ-20 שנים של ניסיון בקוסמטיקה והיא מנהלת ביד רמה את מרכז אזוט לקוסמטיקה מתקדמת. רוית מכשירה מאות נשים בתחום האיפור הקבוע והמיקרובליידינג כך שאם את מפקידה את פנייך תחת ידיה, את יכולה להיות רגועה.

לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון לאיפור קבוע ומיקרובליידינג:
מרכז רוית אזוט"–  טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים:
סניף באר שבע –  עין גדי 14
סניף תל אביב – ראול וולנברג
www.Ravitazut.co.il
פייסבוק: רוית אזוט Ravit Azut

אינסטגרם ravit_azut_academy :
טלפונים: 077-7675404 054-5988781

רוית אזוט גבות – צילום: יח"צ

 

מתכון לאהבה:
SWATCH, מותג השעונים השוויצרי הוותיק הוא מאז ומתמיד מכתיב טרנדים אופנתיים בכל מה שקשור לאקססורי שנמצא על פרק היד שלנו. מעבר לפונקציה הבסיסית שלו להראות את השעה, המותג מקפיד להישאר עדכני ומחדש את עצמו בכל עת. רק השנה קיבלנו קולקציה מהממת וצבעונית המבוססת על סדרת האנימה "דראגון בול זי". לכבוד חג האוהבים, המותג משיק שעון שהוא בעצם מתכון לאהבה. מעבר לחומרים האיכותיים והמנגנון המתקדם והמדויק, השעון מאופיין בצבעוניות יוצאת דופן ומתהדר במגבעת של שף מדופלם ובמרכיבים שאפשר להלביש על הרצועה להשלמת המתכון. שעון מהמם וייחודי ביופיו.
מחיר: 439 ש"ח

ניתן להשיג ברשת חנויות SWATCH ובאתר: https://www.impress-stores.co.il/

 

סווטש – מתכון לאהבה צילום: יח"צ

לחובבי השמפניה וטיפוח הפנים:
אמנם ולנטיין דיי הוא חג האוהבים אבל זה לא אומר שאי אפשר לאהוב ולטפח את עצמך. תאהבי את עצמך השנה קצת יותר ותוסיפי לשגרת הטיפוח היומית שלך משהו קצת מבעבע…

אריאלה אמרוסי, הידועה יותר בכינויה "אריאלה ביוטי", השיקה השנה את סדרת תכשירי הטיפוח החדשה שלה: CHAMPAGNE כחלק מליין התכשירים המפורסם שלה ה-.Active Cosmetics

כידוע, אריאלה היא קוסמטיקאית וכוהנת ביוטי, פורצת דרך של ממש בעולם הקוסמטיקה, עם ניסיון עשיר של יותר מ-37 שנים, ידע וניסיון רב ברקיחת תכשירים מהשורה הראשונה של עולם הטיפוח. בסדרה החדשה נוכל למצוא, כמיטב המסורת, תכשירים כמו תרחיץ פנים, מסיכה וקרם עיניים |אך עם הטאץ' המוכר של אריאלה שמשדרג אותם בכמה רמות מעל התכשירים המוכרים לעייפה ממדפי הפארמים.

את סדרת השמפניה ניתן להשיג באתר של "אריאלה ביוטי"
https://arielabeauty.co.il/
או בקליניקה בכתובת: בר כוכבא 23, בנין "ויטאוור", קומה 3, בני ברק
טלפון: 077-8042470
אינסטגרם: ariela.beauty
פייסבוק: אריאלה ביוטי Ariela Beauty

 

אריאלה – שמפניה – צילום: יח"צ

לרציניים ולאלגנטיים:
אומגה, מותג השעונים השוויצרי, היוקרתי והאייקוני, השיק השנה את קולקציית "ספידמאסטר 57". קולקציה זו משמשת בין היתר את אנשי הצוות והאסטרונאוטים של נאס"א, גם בהמראות וגם על הקרקע. הקולקציה מאופיינת בחומרי גלם איכותיים ביותר כיאה למותג שוויצרי מהודק ומקצועי. מנגנוני השעונים הם מהטובים והאמינים ביותר בעולם השענות הבינלאומי וכאלה שמיוצרים באופן בלעדי על ידי אומגה. זוהי מתנה מושלמת לאנשי עסקים, רופאים, חתנים לעתיד וסתם חובבי שעונים יוקרתיים.

ניתן להשיג בסניפי רשת אימפרס ובכרונוטיים, כיכר המדינה.
לפגישה אישית להצגת הקולקציה ניתן לתאם פגישה בטלפון: 054-6696031
לרשימת הסניפים: https://www.impress-stores.co.il/
פייסבוק: Impress
אינסטגרם: impress_israel

 

ספידמסטר אומגה – צילום: יח"צ

 

 

 

לאלו שמתכננים טיול רומנטי
את TUMI, מותג התיקים היוקרתי אין צורך להציג, ואם בכל זאת לא שמעתם עליו, נספר לכם שזהו אחד ממותגי התיקים המצליחים בעולם. הייחודיות של TUMI היא הדיוק בפרטים הכי קטנים: התפרים המוקפדים, הרוכסנים המיוחדים וכאלה המספקים אחיזה נוחה, הניילון הפנימי האיכותי וכמובן העיצוב הנוח והשיקי במיוחד, שמוסיף סטייל חיוני לכל נסיעה עסקית משעממת ואפרורית.

 

הקולקציות של המותג כוללות מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, ביניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, תיקים לנשים, מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמארטפונים ועוד…

 

 לאחרונה השיק המותג את קולקציית Alpha Bravo לטיולים ולאנשי עסקים שאוהבים לטייל בסטייל בלתי מתפשר. בקולקציה החדשה TUMI מציג סגנון וצבע חדשים וניתן למצוא בה תיקי גב עם דגש חזק על פונקציונליות ורב-גוניות. העובדה שבתיק אחד ישנן כל כך הרבה אפשרויות לאחסון, הידיעה זו המהות של קולקציית BRAVO. מכיוון שהתיק שלנו הולך איתנו לכל מקום, ולוקח חלק בלתי נפרד בפעילות היומיומית שלנו, הוא מתאפיין בחומרים שהם בסיס הדי.אנ.איי שלTUMI.

 

בקולקציה הסופר מיוחדת והיוקרתית המותג מציג צבע מיוחד: SAND. זהו צבע של חופש ואינסוף אפשרויות אשר מתאים לרוב העונות ומתכתב עם מזג האוויר ההפכפך. אם אתם רוצים להרגיש טרנדיים ובעניינים בנסיעה הבאה שלכם – זהו התיק המושלם עבורכם.

 

מחירים החל מ-2,080 ש"ח

 את קולקציית Alpha Bravo ניתן להשיג בחנויות TUMI בקניונים רמת אביב, איילון וגרנד חיפה.

צילום: יח"צ חו"ל

 

לאלו שמאמינים באהבה ממבט ראשון:
את המעצב הגרמני הבולט, פיליפ פליין, כולם מכירים. יש המכנים אותו "המעצב המשוגע" כי הוא הכי שונה ובולט בשטח. את העיצובים שלו תזהו מיד בגלל המוחצנות, הבולטות, ובעיקר בגלל אלמנטים בולטים שהם ייחודיים לו כמו הגולגולות והלוגו הגדול. פליין מעצב קולקציות בגדים ואקססוריז, וכמו הבגדים, גם עיצובי המשקפיים נועדו לאנשים מוחצנים שרוצים שכולם ידעו שהם מרכיבים מותג, ולא סתם מותג אלא כזה של מעצבי על בינלאומיים. אז אם הולנטיין שלכם או שלכן הם בעלי אישיות מוחצנת ובולטת, אין מתנה יותר מתאימה ממשקפיים של פיליפ פליין.

מחיר: 4,300 ש"ח

יבואן בלעדי: דיוק אופטיקס
לרשימת החנויות המשווקות היכנסו: dukeoptics@