כותרות אחרונות
Search

סדרת "אלפרו NOT MILK" מתרחבת עם מוצר חדש וטעים במיוחד: "NOT MILK", שוקו על בסיס סויה!

"אלפרו NOT MILK שוקו" -צילום:  סטודיו שטראוס

 

סדרת "אלפרו NOT MILK" מתרחבת עם מוצר חדש וטעים במיוחד: "NOT MILK", שוקו על בסיס סויה!

מותג אלפרו, המותג המוביל בתחום תחליפי החלב באירופה, משיק משקה חדש המצטרף לסדרת המשקאות "NOT M*LK".  המוצר החדש, אלפרו Not Milk שוקו, מבוסס על סויה ומהווה אלטרנטיבה טעימה במיוחד למשקה האהוב שוקו.

 

סדרת המשקאות של אלפרו  "NOT M*LK",שהושקה לפני כשלוש שנים, כוללת כיום משקאות על בסיס שיבולת שועל באחוזי שומן שונים – 3.5% ו-1.8%. הסדרה פונה לצרכנים המעוניינים במשקה מן הצומח בעל פרופיל טעם, צבע ומרקם הקרובים ביותר לחלב. לאור הצלחת הסדרה, אלפרו משיקים גם משקה NOT MILK שוקו, המציע מרקם חלק ומלאות ממש כמו של חלב וטעם שוקולדי נפלא.

 

משקה אלפרו "NOT M*LK"   שוקו מתאים לשתייה As is עם או בלי קרח. הוא מועשר בסידן ובוויטמינים, , ללא חומרים משמרים ומיועד לצרכנים הרגישים ללקטוז, או המעוניינים להפחית את צריכת החלב שלהם.

 

"אלפרו NOT MILK שוקו" -צילום:  סטודיו שטראוס

 

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "אנחנו נרגשים להציג את אלפרו Not Milk שוקו, שכל מי שטועם.ת אותו לא מאמין.ה שהמוצר אינו חלבי! המשקה החדש מהווה חלופה נפלאה לשוקו החלבי, ונועד לספק אלטרנטיבה טעימה מן הצומח לאוהבי השוקו הרגישים ללקטוז ו/או המעוניינים להפחית את צריכת החלב. סדרת Not Milk כולה מעניקה חוויית טעם ומרקם ייחודית בעולם המשקאות מן הצומח, עם מוצרים נפלאים הקרובים בטעמם ובמרקמם לחלב, כאשר השוקו המושק בימים אלה מאפשר הזדמנות צריכה נוספת לאורך היום, טעימה במיוחד!. "

 

פרטי המוצר:

משקל

1 ליטר

כשרות

בית יוסף

אלרגנים

מכיל: סויה. עלול להכיל: אגוזים (ערמונים, צנובר)