כותרות אחרונות
Search

ניקוי שטיחים – אחד השירותים הפופולריים בשנת 2020.

צילום: "FREEPIK"

 

 

 

ניקוי שטיחים – אחד השירותים הפופולריים בשנת 2020.

שנת 2020 לנצח תיזכר כשנת הקורונה בישראל, בה אנשים רבים נאלצו להישאר חודשים ארוכים בביתם כאשר הוצאות לחל"ת ממקום עבודתם או אפילו פוטרו מהעבודה. בצל השהייה הרבה בבית היה חשוב מאוד לשמור על בריאות בני הבית, הימנעות מיציאה החוצה למקומות עם הרבה אנשים וכן כדאי היה לבצע פעולות שונות לשמירה על ניקיון והסטריליות בבית גם כן. אחת הפעולות הפופולריות ביותר הייתה ניקוי השטיחים כיוון שאלה צוברים אבק רב, לכלוך, שאריות מזון ודברים נוספים שעשויים לגרום לנזק בריאותי לבני הבית, למשוך חיידקים, חרקים ומזהמים שונים ועל כן חשוב לבצע את הניקיון שלהם בצורה יסודית.

 

הזדמנות לנקות את הבית:

רבים מהאנשים שנמצאו בבית החלו למצוא תעסוקה בניקיון וסידור מחדש של הבית. אחת הפעולות הנפוצות ביותר הייתה דווקא ניקוי שטיחים. בעוד רבים מזניחים את ניקוי השטיחים ביום הניקיון השבועי שלהם בדרך כלל, או מסתכלים בשאיבת אבק בלבד, הרי שהזמן הרב בבית פשוט מאפשר לעשות דברים שלא חשבנו לעשות עד היום. אחד מהם הוא לנקות את השטיחים לצורך העניין. ניקוי השטיחים בבית על הנייר אמורה להיות פעולה פשוטה אולם ניקוי יסודי של השטיח מצריכה מכשיר שטיפה בלחץ מים, עם סבון מיוחד שיספוג את האבק והלכלוך הטורדני שנמצא על סיבי השטיח ושואב מיוחד שיישאב את כל הנוזלים המלוכלכים מהשטיח בסיום.

 

צילום: "FREEPIK"

 

הדרך לנקות את השטיח בעצמכם עם מה שיש בבית:

שלב 1 – ניעור השטיח – כדאי להוציא את השטיח החוצה ולנער אותו היטב. הרבה חול, אבק ולכלוך יכולים לצאת ממנו מעצם הפעולה הזו. כמובן שזה לא פותר את בעיית ניקיון השטיח כיוון שיש עוד לכלוך קשה הדבוק לשטיח.

שלב 2 – אנו מניחים שאין לכם מכונת קיטור לשטיפה בלחץ מים בבית ולכן כדאי לקחת את הצינור בגינה או דלי מים ולשפוך על השטיח.

שלב 3 – כאשר השטיח רטוב תוכלו להשתמש בסבון או חומר ניקוי מיוחד לניקוי שטיחים ולפזר על השטיח. כאן תצטרכו להתחיל לקרצף את השטיח – עדיף באמצעות ראש מטאטא קשיח (ניתן לרכוש כאלה מכל חנות כלי בית).

שלב 4 – במידה ויש לכם שואב שיכול לשאוב את כל הנוזלים עם הסבון והלכלוך שהם ספגו – השתמשו בשואב. במידה ואין לכם שואב כזה תצטרכו להשתמש בלחץ המים של הצינור בגינה ולשטוף היטב את השטיח מכל הסבון.

שלב 5 – השאירו את השטיח לייבוש, אם צריך יותר מיום אחד – השאירו אותו לייבוש יותר מיום אחד. כאשר הוא יבש לגמרי הכניסו אותו הביתה.

 

הזמנת שירותי ניקוי שטיחים – שירות פופולרי בשנת 2020:

שירותי ניקיון מקצועיים יהיו הפתרון הטוב ביותר. גם בשנת 2020 שאנשים רבים היו בבית ועסקים רבים הושבתו, עצמאיים העוסקים בשירותים שונים המשיכו בפעילות שלכם וכך גם חברות ניקיון המספקות שירותי ניקוי שטיחים.