כותרות אחרונות
Search

מתכננים טיסה לוינה באמצע בפרואר? בניין האופרה המפורסם יהיה סגור – זו הסיבה הנוצצת…

צילום: באדיבות סברובסקי

 

מתכננים טיסה לוינה באמצע בפרואר? בניין האופרה המפורסם יהיה סגור – זו הסיבה הנוצצת.

נשף האופרה המסורתי של וינה מתקיים החל משנת 1814 בבית האופרה שבבירת אוסטריה. אל הנשף מגיעים מיטב אנשי התרבות, הפוליטיקאים ואנשי העסקים של המדינה, כולם לבושים באופן מוקפד כיאה לסגנון האירופאי, ומגיעים לשמוע אופרה במיטבה.

 

הנשף נחשב לאירוע הנוצץ ביותר בבירה האוסטרית ומשודר בערוצי הטלווזיה למילוני אנשים ברחבי העולם. שכן לצורך ההכנות לנשף, האופרה הממלכתית של וינה, שבדרך כלל מציגה הופעות מדי יום, מפסיקה את הופעותיה ל-30 שעות לטובת הקמת המתחם – הסרת המושבים, הנחת רצפת פרקת וסידור של 650 זרי פרחים. הפיכת אולם הנשפים חזרה לבמת האופרה לוקחת עוד 21 שעות, עבודה ליותר מ-500 איש.

 

צילום: באדיבות סברובסקי

 

"רגע השיא של האירוע הוא כניסת הקהל כאשר נשות החברה עונדות נזר שעוצב במיוחד לנשף המסורתי."

 

מותג "סברובסקי", מאז שהוקם בשנות ה-50, יצר שותפות עם נשף האופרה ויחד יצרו את נזר משובץ "אבני סברובסקי" הנחשב לגולת הכותרת של הנשף.

 

 

 

הנזר נועד להאיר את האירוע היוקרתי ולהעניק כבוד למורשת האוסטרית באמצעות עיצוב הקריסטלים. השנה עוצב הנזר בהשראת תכשיטיה המפורסמים של הקיסרית האוסטרית וכוכבי הלילה והינו מבוסס על תכשיטי "משפחת סטלה" של המותג.

 

הנזר מסמל את המורשת לצד המודרניות, ובו שובצו בקפידה יתרה 435 גבישים שקופים. במרכז הנזר ישנו כוכב- "אבן רוקדת" המוקפת באבנים נוצצות המדמות כוכבים נופלים.

 

צילום: באדיבות סברובסקי

 

אלכסיס נסארד, מנכ"ל סברובסקי: "הנזרים שסברובסקי יצרו במשך עשרות שנים לנשף האופרה של וינה הן סמל למקצועיות הייחודית (savoir-faire) שנמצאת בלב היצירות שלנו, ומהווה עדות למורשת בת מאה שנים של ההיסטוריה של סברובסקי. שותפות זו בת עשרות שנים מאחדת שני אייקונים של התרבות האוסטרית בתצוגה של יופי, יצירתיות ואלגנטיות. אנו גאים להיות חלק מהמסורת התרבותית הזו".

 

ג'ובאנה אנגלברט, המנהלת הקריאטיבית של סברובסקי: "הנזר של סברובסקי הוא אייקוני כמו נשף האופרה של וינה. רציתי ליצור יצירה שמשקפת את היופי של השותפות הזו. השנה העיצוב מושרש במורשת האוסטרית. אבן הריקוד הנוצצת שנראית כמרחפת היא תזכורת תמיד להאמין בתקוות ובחלומות שלך".

 

בוגדן רוסיץ', מנהל האופרה הממלכתית של וינה: "רגע הכניסה לנשף הוא אחד מרגעי השיא באירוע, כאשר גם השנה סברובסקי לוקחת בו חלק ומעצבת הנזר שיענדו הנשים הצעירות. כבר שנים רבות, סברובסקי קשורה קשר הדוק לנשף האופרה, אירוע בעל משמעות בינלאומית גדולה עבור אוסטריה. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה הזה".

 

הנשף ייערך ב-16 בפברואר 2023.

קישור לסרטון יוטיוב של הנשף: https://www.youtube.com/watch?v=F_gio9Vy1V0

צילומים: באדיבות סברובסקי.