כותרות אחרונות
Search

מתי יש להשתיל שיער?

צילום: freepik

 

מתי יש להשתיל שיער?

השתלת שיער במפרצים נחוצה אצל אנשים שיש להם מפרצים בשיער. מפרצים בשיער הם סימן ראשון להתקרחות. אדם שמקריח יכול לשים לב להתקרחות שלו כבר בהתחלה שלה – או כאשר היא כבר בשיאה ועובדה מוגמרת. אם אנחנו מאבדים את שיער הראש שלנו חשוב שנדע שיש פתרונות שאנחנו יכולים לבחור בהן. הפתרון שהכי יכול לסייע למי שמתקרח זה השתלת שיער. השתלת שיער היא הליך רפואי קוסמטי נגיש הרבה יותר כיום מאשר איך שהיא הייתה לפני חמש או שלוש שנים.

 

האם לכל אחד אפשר להשתיל שיער?

לא לכל אחד ניתן או אפשר להשתיל שיער. אם אנחנו רוצים לעבור השתלת שיער במפרצים שיש בראש שלנו, אנחנו צריכים לעבור סדרת בדיקות מקיפות שיקבעו האם אנחנו מתאימים מבחינה פיזית לתהליך של השתלת שיער או לא. הגורמים שיכולים להשפיע האם נהיה מתאימים לעבור השתלת שיער או לא הם רבים ומשתנים מאדם לאדם. נושאים שיכולים להשפיע על כך הם למשל המצב הרפואי שלנו (מחלות רקע) וגודל זיק השיער הטבעי שיש לנו בראש (כאשר הזיק של השערה הבודדת דק מדי לא ניתן לעבור השתלת שיער).

 

צילום: freepik

 

איך השתלת שיער תשפר את התדמית האישית שלנו?

השתלת שיער תשפר את התדמית האישית שלנו באופן משמעותי מאוד וניכר. אנשים שיש להם שיער ראש שאין בו מפרצים או קרחות יכולים להרגיש בטוחים יותר בעצמם ואז הם משאירים רושם חיובי יותר על הסביבה שלהם. אם אנחנו רוצים לשפר את הרושם שאנחנו משאירים על הסביבה שלנו אנחנו חייבים לשים לב לא רק להתנהגות שלנו אלא גם למראה האישי שלנו.

 

באיזה גיל כדאי לעבור השתלת שיער?

כדאי ומומלץ לעבור תהליכי השתלת שיער החל מאחרי גיל 21. עד גיל 21 הגוף (של גברים בעיקר) עובר שינויים פיזיים ומשתנה. לאחר גיל 21 הגוף של הגברים מפסיק להתפתח ולצמוח והוא יכול לעבור טיפולים קוסמטיים שונים כמו טיפולי השתלת שיער. טיפולי השתלת שיער יכולה לאפשר לנו לשפר את המראה האישי שלנו מאוד כך שנוכל להשאיר רושם חיובי יותר על הסביבה שלנו ככל שנשאיר רושם חיובי יותר על הסביבה שלנו – כך נוכל להצליח לממש את המטרות האישיות והמקצועיות שלנו בהצלחה גדולה יותר.

 

בסופו של דבר, כולנו מודעים לאופן שבו אנחנו נראים. כולנו היינו רוצים לשפר פרט כלשהוא במראה החיצוני שלנו. אם אנחנו קרחים או שיש לנו מפרצים בשיער ואנחנו רוצים לשפר את השיער שלנו כך שהשיער שלנו יהיה שופע יותר ויפה יותר – כדאי לנו לעבור טיפולי השתלת שיער. טיפולים אלו יסייעו לנו לשפר מאוד את המראה החיצוני שלנו כך שנראה טוב יותר ונוכל להרגיש שאנחנו אוהבים את איך שאנחנו נראים. אם אנחנו נאהב את המראה שלנו – אז גם אחרים יאהבו אותו.