כותרות אחרונות
Search

מתחם עופר בילו סנטר פותח חנות פופ אפ יד 2 בשיתוף הפאשניסטה ובלוגרית האופנה דניאלה אייפנברג

הארון השקוף – דניאלה אייפנברג בעופר בילו סנטר צילום: ליז פרץ

 

 

"הארון השקוף"

בארון שלה: הפאשניסטה ובלוגרית האופנה דניאלה אייפנברג  בשיתוף פעולה עם עופר בילו סנטר

מתחם עופר בילו סנטר פותח חנות פופ אפ יד 2  בשיתוף הפאשניסטה ובלוגרית האופנה דניאלה אייפנברג של מותגים מהארון שלה במחירים חסרי תקדים!  תחת השם "הארון השקוף".

 

הארון השקוף – דניאלה אייפנברג בעופר בילו סנטר צילום: ליז פרץ

 

30% מהכנסות החנות יועברו כתרומה לעמותת 'רוח נשית' – המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

 

במסגרת שיתוף פעולה בין בלוגרית האופנה והפאשניסטה דניאלה אייפנברג ומתחם הקניות עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, יפתח "הארון השקוף" – חנות פופ אפ יד 2 של של מותגים מהארון שלה,  במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

 

חנות הפופ אפ תיפתח לקהל הרחב ל – 10 ימים בלבד, החל מיום רביעי הקרוב ה- 14.12 ותפעל עד ה- 25.12 במרכז האואטלייט עופר בילו סנטר. החנות תכלול בגדי יד שנייה מארון הבגדים של דניאלה המורכב מפרטי ואביזרי אופנה של מותגים נחשבים וטרנדים, שכל פאשניסטה צריכה בארון שלה לחורף 2023, החל מבלייזרים מבלייזרים, מעילים, שמלות, ועד לג'ינסים וחולצות טי-שירט מכנסיים מחויטים וכובעים.

 

דוגמאות של פריטים שישווקו בחנות: חליפות, חולצות, סריגים, מכנסים, שמלות, חצאיות, תיקים, כובעים, נעלים, צעיפים של החברות הנחשבות בארץ ובעולם בניהם של  Zara ,Nike, H&M Guapesועוד.  מחירי הפרטים ינועו בין 50 ל 300 ₪. בינהם ימכרו פריטי וינטג' מיוחדים של מותגי על הגדולים בעולם כמו Gucci, Fendi, Prada ועוד במחירים של עד 2000 ₪.

 

בנוסף, במהלך פעילות החנות תגיע מידי יום אושיית אופנה אורחת, עם פריטי יד 2 מהארון הפרטי שלה  למכור גם "בארון השקוף". בין הפאשניסטיות שיגיעו להתארח בחנות מאי כהן, פז הלר, לורן אלון וגל ווינטרוב.

 

כמו כן באפליקציית My Ofer יהיו המלצות של דניאלה של פריטים שבחרה בקפידה מחנויות ברחבי המתחם. הלקוחות שיזכו לרכוש פרטים מהארון הרחב והייחודי של דניאלה יהנו גם מקוד קופון שיוכלו לממש בחנויות עופר בילו סנטר באמצעות אפליקציית My Ofer.

 

החנות "הארון השקוף" תפעל גם בסופשבוע (שישישבת) ותארח דוכנים של מעצבים מגוונים ומעניינים תוצרת כחול לבן, כמו: תכשיטנים, מעצבים מתחומים שונים, שפים וקונדיטורים.

 

צילום: יח"צ

 

30% מהכנסות החנות יועברו כתרומה לעמותת 'רוח נשית' – המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית. המודל הייחודי שפיתחה "רוח נשית" מבוסס על העצמה אישית וכלכלית והחזרת הביטחון והשליטה של האישה על חייה דרך תעסוקה ועצמאות כלכלית. על ידיי ליווי אישי, תמיכה והעצמה מכוונת תעסוקה, זוכות המשתתפות בהזדמנות לעתיד חדש, להן ולילדיהן.

 

לדברי לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר: "שיתוף הפעולה בין אושיית האופנה דניאלה אייפנברג לקניון נולד במטרה לייצר תוכן חדש ואופנתי לאואטליייט  הגדול במדינה, עם ערך מוסף לצרכנים  המגיעים למתחם מכל רחבי הארץ. לדבריה: "זהו מהלך ייחודי המחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה בשילוב יצירת תוכן עדכני המעניק חווית קנייה אחרת".

 

הארון השקוף דניאלה אייפנברג – צילום: אינסטגרם

 

לדברי דניאלה אייפנברג: "כבלוגרית אופנה חובבת וינטג', אני רוכשת המון יד 2, בין אם במותגי על ובין אם אלו "פיסים" שווים ברוח תקופות וטרנדים שכבר לא מייצרים כיום. הפרוייקט נולד מתוך רצון אמיתי להעניק ערך מוסף לקהילה שלי, תוך חיבור לערכים המובילים אותי בדרך. ערך עליון מבחינתי הוא קיימות ומחזור. בתחילת דרכי קיימתי מכירות בבית שלי, שהיו הצלחה מטורפת והגיעו נשים מכל הארץ. אני עובדת עם עופר בילו סנטר אוטלט כבר שנה וחצי, ושמחה להוביל דרך חדשה, להעניק המשכיות לפריטים מהארון שלי, לתרום מכספי המכירה לעמותת 'רוח נשית' תוך הנעה לקיימות,  וחוויית לקוח שונה מסוגה. מתרגשת לפגוש את הקהילה שלי בחנות שכולה אני וליצור יחד מימד נוסף, המחבר בין הנשים מאחורי המסך ואל רצפת המכירה. מודה ושמחה על הדרך המשותפת עם קניוני בילו סנטר אוטלט ויודעת שזו רק תחילת הדרך."

 

 אודות דניאלה  אייפנברג – דניאלה אייפנברג  (24) מתגוררת בתל אביב עם ניקה, בן זוגה בעשור האחרון. החיבור לאופנה היה טבעי מהבית, דניאלה תמיד אהבה להתלבש יפה והקפידה על סטייל ייחודי. המסע של דניאלה ברשתות החברתיות נולד בטיול אחרי צבא למזרח. היא החלה לצלם את הלוקים שלקחה איתה לטיול ולהצטלם בנופים פוטוגניים. תוך כדי הטיול הגדול , החלה לקבל פניות מחברות שונות בארץ לצילומים ותוכן בתמורה לבגדים. כשחזרה לארץ, החלה לעשות שיתופי פעולה, ולייצר תוכן לחברות המובילות בארץ.  כשחזרה לארץ, דניאלה עבדה בגן האירועים של הוריה – ועם פרוץ הקורונה, בוטלו אירועים והגן נסגר. מתוך משבר הקורונה שהביא איתו המון זמן בבית, דניאלה החליטה להתחיל "לעבוד" באינסטגרם. היא החלה לשתף באינסטגרם את השגרה היומית שלה באופן קבוע, יחד עם מה היא לובשת בכל יום, העמוד שלה תפס תאוצה וקהילת הנשים של דניאלה גדלה מיום ליום.

 

עופר בילו סנטר OUTLET, מונה כ  180 חנויות  ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות, בילוי ועלייה למשפחות רבות מכל אזור מרכז הארץ והשפלה. בין החנויות במתחם: פקטורי 54 אאוטלט, שבילים קולומביה אאוטלט , מנגו אאוטלט אדידס אאוטלט, נייקי אאוטלט, ספייסס אאוטלט, רנואר ,טוונטי פור סבן אאוטלט, קסטרו אאוטלט, אלדו אאוטלט, גט פרו (יבואני אנדר ארמור), אמריקן איגל, אוריג'ינלס, גולברי, דלתא, אורבניקה, תמנון, סקצ'רס אאוטלט, עדיקה, פיקס, ,אורבניקה ועוד…