כותרות אחרונות
Search

משרד עורכי הדין מיתר הצטרף למיזם ההתנדבויות החד פעמיות "Helpi".

 

 

 

משרד עורכי הדין מיתר הצטרף למיזם ההתנדבויות החד פעמיות "Helpi".

משרד  עורכי הדין מיתר, המשרד הבינלאומי המוביל והגדול בישראל, החל בשיתוף פעולה מרגש עם עמותת "Helpi", פלטפורמה דיגיטלית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה ומאפשרת לעובדי חברות וארגונים להתנדב באופן נקודתי ולתרום לקהילה ללא התחייבות לטווח הארוך.

 

הצוות המשפטי במיתר מונה למעלה מ-400 עורכי דין ו-66 מתמחים, אשר במסגרת שיתוף הפעולה עם "Helpi" יפעלו למען הקהילה. באמצעות אתר ייעודי וממותג יכולים עובדי החברה להתנדב במיקום, בזמן ובאופן הנוחים להם, לפי יכולתם ובתחומים הקרובים לליבם.  הפלטפורמה מאפשרת גישה קלה ומהירה למגוון רחב של התנדבויות חד פעמיות, וחיבור מהיר ויעיל בין הזקוקים לסיוע לבין מתנדבים שיכולים לסייע.

 

"Helpi" פועלת להגברת המחויבות וההתנדבות החברתית של קהילת העסקים בישראל באמצעות מנגנון התומך בהתנדבות עובדים. מנהלי החברה או הארגון יכולים לעקוב ולמדוד את האימפקט החברתי וההתנדבות שמבצעים העובדים דרך הפלטפורמה של "Helpi" באמצעות מערכת ניהול ייעודית המותאמת אישית.

 

עד היום השתמשו 230 חברות וארגונים ו-180 רשויות ועמותות בפלטפורמת ההתנדבות של "Helpi", אשר מנהלות עם העמותה שותפויות למען תרומה לקהילה. העמותה מעניקה ליווי צמוד לכל מאות החברות והארגונים השותפים, ומספקת מעטפת לכל צרכי ההתנדבות של הארגון.

 

עו"ד דנה יגור ועו"ד ליויאן סגל – צילום: תומר יעקבסון

 

דנה יגור וליויאן סגל, העומדים בראש ועדת התרומות הפרו בונו והמעורבות החברתית של משרד מיתר: "אנו רואים את עצמנו כמשרד מוביל, אשר דוגל במצויינות מקצועית ואישית. על כן גם בתחום המעורבות החברתית והתרומה לקהילה אנחנו רואים את עצמנו כמובילים ומעודדים התנדבות בקרב עובדי המשרד, וזאת לצד תרומה כספית וייצוג משפטי פרו-בונו. אנחנו מאמינים באחריות החברתית שלנו כארגון משמעותי, ובכך שהתנדבות היא דרך נוספת להגשמה עצמית של עובדי המשרד, היוצרת סיפוק, תחושת מחוייבות אישית ומעורבות חברתית."