כותרות אחרונות
Search

מרפאת פרופ' אייל גור, לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מצרפת לארסנל הטיפולים האסתטיים שהיא מציעה, שיטת הזרקות מהמובילות בעולם- "Sculptra".

צילום: שירן כרמל

 

מרפאת פרופ' אייל גור, לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מצרפת לארסנל הטיפולים האסתטיים שהיא מציעה, שיטת הזרקות מהמובילות בעולם- Sculptra.

ייחודיותה נעוצה בעובדה שהיא מעניקה תוצאות טבעיות ביותר, המשמרות את הבעות הפנים  ולאורך זמן ממושך של למעלה משנתיים.

מרפאת פרופ' אייל גור, לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מצרפת לארסנל הטיפולים האסתטיים שהיא מציעה, שיטת הזרקות מהמובילות בעולם- Sculptra, המשווקת בארץ על ידי חברת אמי טכנולוגיות. ייחודיותה נעוצה בעובדה שהיא מעניקה תוצאות טבעיות ביותר המשמרות את הבעות הפנים ולאורך זמן ממושך של למעלה משנתיים. הזרקת חומר זה הדורשת דיוק וניסיון רב, תתבצע במרפאה על ידי ד"ר דניאל קידר, כירורג פלסטי בכיר הנמנה על צוות המרפאה.

 

צילום: שירן כרמל

 

סקולפטרה, מתבססת על שנים רבות של מחקר ומהווה את אחד המוצרים הפופולאריים ביותר בארצות הברית ובברזיל בתחום ההזרקות. חשוב להדגיש כי אין מדובר בחומר מילוי הנפוץ מאוד בשוק הישראלי, אלא בביוסטימולטור-חומר הממריץ את ייצור הקולגן הטבעי בגוף על ידי יצירת דלקת מבוקרת ובכך הוא מאיט את תהליך הזדקנות העור ומשמר את איכותו ומוצקותו של עור הפנים, תוך שמירה על הבעות הפנים הטבעיות.

 

סקולפטרה, מחזירה את הזמן לאחור ומתאימה לכל סוגי הפנים והעור ולכל הגילאים החל מגיל 25. היא משפרת את תהליך איבוד הנפחים בפנים, תיקון קמטים, קמטוטים, שקעים, צלקות וסימנים אחרים אשר נוצרים עקב תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. שבועות לאחר ההזרקה, תהליך ייצור הקולגן יואץ ויחול שיפור משמעותי במבנה הפנימי של העור. המראה הכללי יהפוך לחיוני ורענן יותר מיום ליום.

 

טיפול זה המאושר על ידי ה- FDA ואמ"ר מצריך כ-2 הזרקות במרווחים של כחודש אחד מהשני. תוצאות הטיפול הן הדרגתיות ונבנות כך שלאחר חצי שנה יתקבל המראה האופטימלי שצפוי להישמר לטווח של מעל לשנתיים.

 

צילום: שירן כרמל

פרופ' אייל גור, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית באיכילוב ובעלים של מרפאת בוטיק בתל-אביב ציין: "עקבנו ביסודיות אחר תוצאות ההזרקה עם סקולפטרה ומצאנו בה פתרון יעיל המספק תוצאות מצוינות תוך שמירה על המראה הטבעי, אותו אנו מקדשים במרפאתנו. שיטה זו מעניקה בשורה משמעותית לכל אלו שנמנעו בעבר מהזרקות בשל החשש מאיבוד הבעות הפנים, כך שנפתח עולם חדש של אפשרויות עבורם המבטיח תוצאות הנשמרות לטווח ארוך".

 

ד"ר דניאל קידר, הוסיף: "טיפול זה הנשען על מחקרים רציניים לאורך שנים רבות, מתאים בהגדרה לכולם, לכל סוגי הפנים והעור כך שכמעט ואין כמעט התווית נגד לטיפול. אנו צופים כי סקולפטרה תתברג בין שלושת הטיפולים הפופולאריים ביותר במרפאתנו ותאפשר לנו להגיע לקהלים נוספים".

 

צילום: שירן כרמל

 

עלות טיפול סקולפטרה הכוללת 2 מזרקים הנה אינדיבידואלית ומתומחרת בהתאם לפרוטוקול שיקבע לאחר ייעוץ עם הרופא, בהתאם למצב העור של כל מטופל.

 

פרטים נוספים:

בטלפון 03-7678004, או באתר האינטרנט של המרפאה https://www.profeyalgur.co.il/

 

אודות מרפאת פרופ' אייל גור-כירורגיה פלסטית וטיפולים אסתטיים:

מרפאת בוטיק יוקרתית, המשלבת בין עולמות הכירורגיה הפלסטית לרפואה אסתטית בשיטות חדשניות, המהוות את חוד החנית הטכנולוגית בענף.

 

פרופ' אייל גור, המוכר כמומחה בכירורגיה פלסטית מהבולטים בעולם, מוביל בתחום שחזור תנועות הפנים והחיוך בקרב ילדים ומבוגרים לאחר שיתוק הפנים אשר מיצבה אותו בין הרופאים הידועים והנחשבים ביותר בזירה הארצית והבינלאומית. פרופ' גור, מכהן כמנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים איכילוב.

 

מרפאת הבוטיק הממוקמת בתל אביב, מציעה One stop shop למגוון רחב של טיפולים חדשניים המיועדים לשיפור אסתטי של הפנים והגוף, ביניהם: הזרקות, טיפול בטכנולוגיות לייזר ו- IPL ייחודיות לשיפור איכות העור ומרקמו, טיפול בכתמי עור, טיפול בהזעת יתר, טיפול בצלקות, הצערת גב כף היד והדקולטה, פיסול אף, טיפול זוהר ועוד .שימור המראה הטבעי והקלאסי מהווה נר לרגליו של פרופ' גור וצוותו, לצד הקפדה על פרוטוקול משולב של הזרקות וטיפולים, הייחודית למרפאה.