כותרות אחרונות
Search

מרגע שחשבתם על בוק בת מצווה ועד סיומו – כל מה שצריך לדעת.

צילום: freepik

 

 

מרגע שחשבתם על בוק בת מצווה ועד סיומו – כל מה שצריך לדעת.

 

מהיכן מתחילים הצילומים לבוק בת מצווה:

החוויה הכי כיפית לילדת בת מצווה הינה המחשבה על בוק בת מצווה והתכנון שלו. בשביל זה אנחנו כאן.

אצלנו במרכז לצילום אומנותי רואים בכל ילדה הזדמנות לספר סיפור דרך הבוק שלה מכיוון שאין ילדה דומה לאחרת כמו שנאמר על אוכל "על טעם ועל ריח אין מה להתווכח" ובכדי שנפיק לך את בוק חלומותייך אנו נרצה לפגוש אותך עם הורייך על מנת שנוכל ללמוד אודותיך  ולדעת מה את אוהבת, מהן הציפיות שלך מהפקת הבוק, איזה תמונות תרצי לצלם וביחד נלמד מהו הבוק הכי מגניב ויפה שנעשה לך כדי שכל האינסטגרם שלך יהיה מלא מחמאות על התמונות היפות.

 

מהלך יום צילומי הבוק:

החוק היחיד בצילום בוק בת מצווה הוא שאין חוקים, כל אחת בוחרת לה את הקונספט או הסיפור שהיא רוצה להעביר בבוק.

יש נערה שאוהבת חיות והתחביב שלה הוא רכיבה על סוסים והיא בוחרת בוק בת מצווה בטבע ותעשה אותו בחוות סוסים ותצטלם עם הסוס כשהיא רכובה עליו או כשהיא מטפלת בו בסוף יום.

נערה אחרת שאוהבת לרקוד והיא משתתפת בחוג ריקוד היא תבחר לעשות ריקוד על רקע גרפיטי בשכונת נווה צדק בתל אביב.

רעיונות לצילומי הבוקים יש ללא סוף צריך רק ראש יצירתי וזה ההתמחות שלנו במרכז לצילום אומנותי. ואנו ממליצים להיכנס לאתר שלנו להתרשם מהמבחר האינסופי שיש לנו ולהתוודע לסגנונות הצילום שלנו.

 

צילום: freepik

 

יום הצילומים הגיע:

יום הצילומים הגיע וההתרגשות בשיאה. לאחר שנרדמת מאוחר בגלל ההתרגשות קמת בבהלה מצלצול השעון המעורר. תוך כדי שאת קמה בהתלהבות את גם מעירה את כל שאר דיירי הבית ומגלה שאמא כבר התחילה להכין הכל ליציאה תוך כדי שנתנה לך עוד כמה דקות לישון.

ותוך כדי התארגנות שלך את מעלה תמונה לסטורי עם תיוג לכך שהיום הגדול הגיע. והיום הזה הוא רק שלך וביום הזה את המלכה ואנחנו נרצה לוודא שאת תהיי מרוצה ותהני מהיום הזה.

 

העבודה בחדר עריכה על התמונות:

כשיום הצילומים נגמר אנחנו במרכז לצילום אומנותי עובדים על התמונות בחדר העריכה הכוללת את התוכנות עריכה הכי חדשות ומתקדמות בשוק ומשקיעים בכל תמונה את האנשים הכי מקצועיים בשוק על מנת שהבוק שלך יגרום לקנאה בקרב חברותייך ומחמאות מעוקבים באינסטגרם.

אחת האופציות הקיימות אצלנו במרכז לצילום אומנותי הוא מצגת לבת מצווה שתוכלי להציג במסכי אירוע בת מצווה.

 נערה מקסימה אנחנו מאחלים לך מזל טוב, נשמח שתיצרו קשר על מנת שמיטב אנשי המקצוע אצלנו יוכלו לייעץ לך ולמשפחתך כל הדרך אל הבוק המושלם.