כותרות אחרונות
Search

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר, מציעה לקראת ה- וולנטיין קולקציה של לבבות בסגנונות מגוונים וקולקציית תרומה למפוני העוטף ולמטה להשבת החטופים.

וולנטיין – שלומית אופיר – עגילי ג'ני – צילום: ואלרי בלקינד

 

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר, מציעה לקראת  ה- וולנטיין  קולקציה של  לבבות בסגנונות מגוונים וקולקציית תרומה למפוני העוטף ולמטה להשבת החטופים.

 

בין הפריטים: שרשראות ציפוי זהב עם חריטה של שם בהזמנה אישית, אפשר להזמין לאהובה, לחברה, לילדה שלך, לכל מי שאוהבים; עגילים חלולים בצורת לב שנענדים בצורה אנכית לאוזן; צמיד עם תליון מתאר לב חלול דקיק; עגילי חישוק עם לבבות קריסטל תלויים; סט של 3 עגילים, עגיל צמוד תנוך קריסטלי במראה יהלום, עגיל חישוק עם לב זהב ועגיל חישוק עם עגיל תלוי ארוך משובץ קריסטלים; שרשרת ארוכה עם תליון לב אוריגאמי.

 

וולנטיין – שלומית אופיר – שרשרת חוליות עם תליון לב בחריטה אישית – צילום: שלומית אופיר

 

בקולקציה גם תכשיטי ״לב עוטף״, שרשרת וצמידי לב עם חור של מגן דוד במרכזם, קיימים בכסף, ציפוי זהב וזהב 14 קראט ו 20% מההכנסות שלהם נתרמו ונתרמים לשיקום יישובי וקיבוצי העוטף ולמטה להשבת החטופים. עד היום שלומית תרמה 210 אלף ₪ מקולקציה זו.

 

וולנטיין – שלומית אופיר – עגילי כריסטי בזהב 14  צילום: שלומית אופיר

 

תכשיטי שלומית אופיר

טווח מחירי הקולקציה:  88 – 3,000 ₪

שלומית אופיר טלפון:  077-4006725

רשימת חנויות

אתר

אינסטגרם

טיקטוק

 

וולנטיין – שלומית אופיר – שרשרת לב עוטף – צילום: דניאל ישר

 

שלומית אופיר, שעיצבה תכשיטים למכרים ולחברים כתחביב, בחרה ללמוד עיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון. היה רגע שבו הבינה שזה לא באמת 'רק' עיסוק צדדי, אלא מותג שמפרנס אותה היטב, עם קהל לקוחות הולך וגדל. זה היה הרגע שבו החליטה שהיא מתחילה לעשות את זה ברצינות. אופיר, מעצבת תעשייתית בהכשרתה, הקימה את המותג הנושא שמה לפני כ-15 שנים, ומאז הוא גדל והתפתח וזכה לקהל של לקוחות נאמנות כאן בארץ, וגם מעבר לים, בזכות החדשנות העיצובית והקו הייחודי, יחד עם תמחור נגיש שמאפשר לכל אחת להתחדש בתדירות גבוהה. הקו המאפיין אותה, הן צורות מעודנות, קווים נקיים וצבעוניות בהירה שעושה נעים בעיניים ובלב. בשנים האחרונות הוסיפה לקו המוצרים שעונים, תיקים, פריטים לבית ומוצרי נייר. הקולקציות של אופיר, מתחדשות פעמיים בשנה, והן מכילות עשרות פריטים, סביב נושא מגובש שמשתנה מעונה לעונה. לקולקציות בוחרת אופיר נושאים שמעוררים בה תשוקה והרבה השראה, ומאתגרת את עצמה בכל פעם מחדש למצוא טכניקות וחומרים חדשים – אפילו כאלה שמעולם לא חשבו שיוכלו להתאים לתכשיטים. כל התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בישראל, בסטודיו שלה בתל אביב.

 

וולנטיין – שלומית אופיר – צמיד טייני לב – צילום: שלומית אופיר

בסטודיו עובדות כמעט רק נשים, ולמרות שגברים מוזמנים להצטרף תמיד, שלומית מאמינה ביצירת מקומות עבודה לנשים, מאמינה בהן, ביצירתיות שלהן ובערך המוסף שהן מביאות איתן לעבודה.

 

המותג הישראלי האהוב זוכה גם להצלחה ברחבי העולם. היום ניתן להשיג את הפריטים בארבע חנויות המותג כאן בארץ ובבוטיקים ורשתות באירופה, ארה"ב, סינגפור, יפן, אוסטרליה ומדינות נוספות. באמצעות חנות האונליין מאות לקוחות מכל רחבי העולם, עונדות את הפריטים שנשלחים אליהן מהסטודיו והם מופיעים במגזינים שפעם שלומית התרגשה רק להחזיק ביד.