כותרות אחרונות
Search

מעצבת האופנה ההוליוודית דינה בראל הגיעה לישראל כדי להשיק את ספרה האוטוביוגרפי "לעצב את החלום".

 

לעצב את החלום
מעצבת האופנה ההוליוודית דינה בראל הגיעה לישראל כדי להשיק את ספרה האוטוביוגרפי "לעצב את החלום".

 

צילום: אבי בר

 

אירוע ההשקה התקיים באולם ארוים סמוך לבריכה במגדלי אקירוב בתל אביב. את פני הבאים שצעדו על שטיח אדום, קיבלה בחמימות רבה דינה בראל שכולה קורנת מאושר. האורחים הרבים שגדשו את האולם נהנו משתייה ומעדנים שהוכנו על יד רן ומזל מקייטרינג ,מזל". בהמשך הערב , חזו האורחים בתצוגת אופנה מרהיבה עם מיטב שמלות הערב שעיצבה דינה בראל. בסיום האירוע, קיבלו האורחים את הספר "לעצב את החלום". 

 

דינה בראל – צילום: אבי בר

 

מעצבת האופנה ההוליוודית דינה בראל, נחתה בישראל לביקור קצר כדי להשיק את ספרה "לעצב את החלום", ספר אוטוביוגרפי, המספר על תחנות בחייה עם סיפורים ותמונות מאחורי הקלעים של עולם האופנה בהוליווד, שם הפכה דינה לשם דבר. דינה שסיפורה התחיל כילדה ברמלה, הגיעה לישראל לסגור מעגל ולספר את סיפורה האישי כדי להעצים נשים אחרות.

 

   

צילום: אבי בר

 

לאירוע השטיח האדום שכלל תצוגת אופנה מרהיבה עם מיטב שמלות הערב של דינה בראל, שכיכבו על שערים במגזינים מובילים בעולם, אירוע שעוצב כולו בהשראה של העצמה נשית במגדלי אקירוב, הגיעו כ-200 איש ביניהם: חברתה הטובה רחל עטייה שעזרה לארגן את ההשקה בישראל, הדסה פתאל, בת שבע בובליל, נאוה גינת, אשת שגריר יפן  אסקו מיזושימה, מצדה זאבי, ננסי ברנדס, המאסטרו גיל שוחט ואורח הכבוד היה הנסיך של גאורגיה, חואן בגרוטן מוקהרני שנמצא בישראל לרגל עסקים. כעת הספר נמכר בסטימצקי בכל רחבי הארץ ויושק בקרוב בלוס אנג'לס ובמיאמי.

 

 

צילום: אבי בר

 

לעצב את החלום" סיפורה של נערה בת 15 מרמלה שהפכה במו ידיה, בניגוד לכל הסיכויים, לאייקון הוליוודי.

בימים שבו יוצא לאור ספרה האוטוביוגרפי "לעצב את החלום" , דינה בראל מגיעה לישראל כדי להשיק ולספר את סיפורה המטלטל, המרגש והנוגע ללב העוקב אחרי כל תחנות חייה: דרך חתונה בגיל 15, אימהות בגיל 16, בעל אלים, בריחה לארצות הברית, 3 פרקי נישואין נוספים (שהאחרון עד היום), התמודדות עם סרטן שהכה פעמיים ונס רפואי, כאב בלתי ניתן להכלה בעקבות מות בתה היחידה ואיך הפך עולם האופנה ההוליוודי, לקרש ההצלה שלה.

 

צילום: אבי בר

 

שמלה צהובה אחת שלבשה קייט הדסון בסרט "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" הפכה את דינה למעצבת שכל אמריקה לא הפסיקה לדבר עליה, מעצבת שזכתה לתהילה בקנה מידה עולמי ופרס בטקס האוסקר של תעשיית האופנה ב- LA.

 

כבר בגיל 6 חלמה דינה שתהפוך למעצבת אופנה גדולה בבית ברמלה, כבר אז היתה אוספת שאריות של בדים ותמר ומכינה מהם פריטי אופנה. אמה התנגדה בחריפות לעובדה שבתה תהיה תופרת ודינה שנולדה כאתי קאופמן, בבית של הורים ניצולי שואה, רצתה כבר מגיל עשר לעזוב את הבית. דינה התחתנה בגיל צעיר והפכה לאמא צעירה והוריה היגרו ללוס אנג'לס, שם פתחו עסק והשאירו אותה לבד בארץ להתמודד עם תינוקת ובעל מכה.

 

בגיל 19 טסה דינה לאל –איי, שם עבדה תחילה כחופפת ומעצבת שיער, עברה מבית לבית הרוויחה טוב והתחילה להתאושש – אבל בעלה הכריח אותה לחזור לארץ. דינה חוזרת ומצליחה לשכנע אותו לנסוע איתה לאמריקה כדי שההורים שלה יעזור להם כלכלית. הם קיבלו דירה, מכונית, עבדו במסעדה, אולם התפנית הגיעה כאשר בעלה לא הצליח להתחבר לשפה ולתרבות וחזר לארץ כשהוא חותם לדינה על טופס וויתור על הכל.

 

תוך חצי שנה הכירה דינה את בעלה השני ציון בר –אל, התחתנה ואחרי 3 שנים עזבה אותו לטובת החלום ההוליוודי שלה להיות מעצבת אופנה. את החלום החלה להגשים בעזרת מחזר צעיר, בן לעשירים, שהבטיח להקים לה את המפעל שהיא חולמת עליו. הפריט הראשון שתפרה הפך בן רגע לשלאגר בתקופה דאז, עליונית צמודה מעור, משובצת בנוצות וחרוזים בסגנון היפי בצבע ג'ינס. הפריט הושק בבוטיקים בבוורלי הילס ותוך קצת זמן כבר היו לדינה 10 עובדים במפעל, מעל 400 בוטיקים ברחבי העולם החלו למכור את העיצובים שלה שכיכבו עם השנים במגזינים הכי נחשבים בארצות הברית: טיים, ווג, מארי קלייר.

 

בין הבקשות שזרמו אליה לעצב תלבושות ושמלות היו תוכניות מוכרות כמו "עקרות בית נואשות" ו"רוקדים עם כוכבים" ובין לקוחותיה נמנו שמות גדולים כמו שרון סטון, ג'ניפר לופז, נטלי פורטמן, פריס הילטון, קייט הדסון, ג'ינה דיוויס, ויקטוריה בקהאם, פנלופה קרוז ואפילו לירז צ'רכי שלנו.

 

"הספר הזה הוא סיפור חיי והוא מוקדש עם הרבה כבוד, אהבה וחמלה לכל אותן נשים שהתחילו כמוני, מנקודת פתיחה לא מבטיחה ועדיין מגששות את דרכן. אל תוותרו לעצמכן. גלו את הכוח העצום שטמון בכן. קחו אחריות. ולא פחות חשוב- אל תפסיקו להתרגש" מתוך ספרה החדש לעצב את החלום של דינה בארץ. "יש כל כך הרבה תשוקה בשמלה. כך תמיד הרגשתי. בגיל צעיר היקום שלח לי סימנים לגבי הייעוד שלי, ובכל יום התאהבתי במקצוע מחדש. לא הפסקתי להתרגש ממנו והגשמתי את כל החלומות שהיו לי".

 

כיום דינה נשואה באושר 41 שנה לאילן, יד ימינה, משיקה בישראל את ספרה החדש "לעצב את החלום" בהוצאת סטימצקי. מתכננת להשיק את הספר בלוס אנג'לס ומיאמי בקרוב כשיודפס בקרוב בשפה האנגלית ומתכננת להדהד את סיפור חייה ולהעצים נערות ונשים באמצעות הסיפור האישי לה.