כותרות אחרונות
Search

מסעדות מובילות מציגות לקראת ט"ו באב חוויה קולינרית מיוחדת.

 

 

מסעדות מובילות מציגות לקראת ט"ו באב חוויה קולינרית מיוחדת. 

לקראת חג האהבה ט"ו באב, מציאות מסעדות מובילות תפריטים מיוחדים וחוויה קולינרית מיוחדת. ביו המסעדות: מסעדת "TYO", "פאפא ג'ונס", מסעדת "מציצים", מסעדת "Hilton Bay", מסעדת "sea4", מסעדת "סרפינה" תל אביב, מסעדת "סיטרה".

 

פינוק יפני במסעדת "TYO":

ט"ו באב ב- TYO – צילום: דרור עינב

היפנית המדוברת TYO באה להרים לזוגות הצעירים, שביטלו את חתונתם בחודש האחרון עקב משבר הקורנה ומציעה ל-10 מהם חוויה קולינרית, להמתקת הגלולה המרה. בערב ט"ו באב 10 זוגות יזכו בארוחה זוגית במסעדת TYO על סך 500 ₪, עם מטעמים וטעמים מהתרבות היפנית.

TYO הינו מקום שחי על קו התפר בין מסעדה לבר ומקבל השראה משני העולמות, תוך שהוא מציע חווית בילוי ייחודית, שהדגש המרכזי בו הוא לא רק האוכל, אלא האווירה. השף יאמה אוימאודה הידוע בכינויו יאמה סאן, מציע תפריט המבוסס על חומרי הגלם הטריים והמובחרים ביותר, הכולל שילוב מהמם חושים של מרקמים, צורות הכנה (נא, מאודה, מטוגן) וקשת של טעמים- ממתקתק ועד ספייסי ומשלב את עולמות הים, היבשה והצומח, באסתטיקה שרק בכירי המטבח היפני יכולים להציע.

לקבלת פרטים נוספים, יש להתקשר אל המסעדה 03-930-0333

שעות פעילות: כל הימים, החל משעה 12.00 ועד לשעה 00.00

כתובת: שבזי 58 תל אביב

 

 

לבבות עם "פאפא ג'ונס":

ט"ו באב ברשת פאפא ג'ונס – צילום: יח"צ פאפא ג'ונס.

 

הרשת הבינלאומית פאפא ג'ונס חוגגת אתכם את ט"ו באב עם תפריט, שכולו לבבות בשלושת סניפי הרשת. החל מה 4.8 ועד ל-5.8 הרשת תציע פיצות בצורת לבבות עם רוטב פיצה נוסף בצד. בנוסף מציעה דיל רומנטי במיוחד, פיצה משפחתית בצורת לב עם עוגיית שוקולד צ'יפס גדולה (מתאימה לכ-4 אנשים) במחיר משתלם של 75 ₪, במקום 101 ₪.  רשת פאפא ג'ונס חרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים ועל כך שמה דגש לאורך כל 30 שנות פעילותה. זה מה שגרם לה לצבור מוניטין טוב וקהל לקוחות נאמן בכל רחבי העולם ובעצם  זהו סוד ההצלחה שלה. רשת פאפא ג'ונס משקיעה  בכלל המרכיבים של הפיצות  בכדי להבטיח שהלקוח  תמיד יקבל  את הפיצה האיכותית ביותר. בין אם זה הרוטב העשוי מעגבניות משובחות, התוספות, הבצק הטרי שנעשה במתכון מקורי וסודי, או אפילו הקופסה עצמה עם מדבקת 100%  הסטריליות שסוגרת כל מגש ומגש מרגע היציאה מהתנור עד להגעת הפיצה לבית הלקוח. 

לינק לאתר הרשת, או 6699*

שעות פעילות: כל ימי השבוע, החל משעה 11.00 ועד לשעה 00.00

כתובות: דיזינגוף 267 ת"א, מוטי קינד 10 רחובות, שד' מוריה 132 חיפה

כולל משלוחים חינם בערים: תל אביב, חיפה, רחובות ונס ציונה.

 

 

רומנטיקה במסעדת "מציצים":

התל אביבית הידועה, מסעדת מציצים ויקבי רמת הגולן מסדרים לכם את ט"ו באב עם שיתוף פעולה רומנטי וטעים במיוחד. החל מה- 4.8 ועד ל-6.8 המסעדה תציע תפריט ספיישל המורכב מ- 3-4 מנות. בנוסף לתפריט המסעדה הקיים, ותערוך את החלק הפנימי שלה באווירת היום המיוחד.

תפריט ספיישל: ראשונות: סביצ'ה ים תיכון עם טונה אדומה, לאבנה, סלט פאטוש, סומק וזעתר, קראנץ בייגלה ירושלמי ( 72 ₪); קלמארי מרקש עם קרם חציל, סלט עגבניות מרוקאי, קלמארי פלנצ'ה (79 ₪). עיקריות: ניוקי ים עם קרם עגבניות שרופות, שרימפס, שום ועשבים (105 ₪); פילה בקר מרוקאי עם קרם אריסה, ירקות קיץ במחבת בשום ולימון, תפוח אדמה מדורה (145 ₪). קינוח: פאבלובה עם קרם מסקרפונה, פירות אדומים, קסיס ואבקת פטל (54 ₪). תפריט יינות ספיישל: בקבוקים: ירדן רוזה ב-140 ₪ ; ירדן סובניון בלאן ב-149 ₪ ; יראון לבן ב-158 ₪. כוסות: ירדן רוזה ב-44 ₪ ; סובניון בלאן 44 ₪; יראון לבן ב-48 ₪

לקביעת מקום, לינק לאתר או בטלפון: 03-711-8181

שעות פעילות: כל הימים, החל משעה 07.00 ועד לשעה 00.00

כתובת: חבקוק הנביא 1, תל אביב

 

 

ט"ו באב ים תיכוני במסעדת "Hilton Bay":

ט"ו באב ב-הילטון ביי – צילום: איליה מלניקוב

 

Hilton Bay המסעדה שתמיד מרימה את האווירה מציעה להגיע לחגוג את ט"ו באב על הים עם תפריט ספיישל רומנטי לט"ו באב הקרוב, שמתווסף לתפריט המסעדה. התפריט נבנה ע"י הראל בלו יחד עם השף של "קבוצת בלו", ששמו דגש על מבחר רחב של דגים ופירות ים טריים.

תפריט ספיישל: ראשונות: סביצה מאליבו עם מוסר ים, אננס, עשבי תיבול, צילי, קוקוס קלוי, ויניגרט טקילה ליים (69 ₪); סלט שרימפס עם איולי פפריקה מעושנת, עגבניות ותפו"א צלויים, זיתים וצנוברים (75 ₪). עיקריות: ספיישל סלמון עם קרם תירס וראגו פטריות יער (120 ₪); מוסר ים עם חמאת זעתר, ירקות במחבת בשום ולימון וניוקי תפו"א (135 ₪); קינוח: פאבלובה עם קרם מסקרפונה, פירות אדומים, קסיס ואבקת פטל (54 ₪).

לקביעת מקום, לינק לאתר, או בטלפון 03-957-0550

שעות פעילות: כל הימים, החל משעה 07.00 ועד לשעה 00.00

כתובת: חוף הילטון, תל אביב.

 

 

קומבינציה רומנטית במסעדת "sea4":

טו באב במסעדת 4SEA – צילום: רונן מלחן

 

לצד נוף הים, השקיעות,  והבריזה הממכרת של הים נפתחה מסעדה נפתחה בקול תרועה, מסעדת sea4 בהרצליה, עם שני מטבחים קולינריים שונים. המסעדה מציעה עסקית רומנטית וזוגית במיוחד לט"ו באב, בנוסף לתפריט המקום ב-320 ₪.. ובמיוחד לט"ו באב – קומבינציית סושי זוגית לפי המלצתו של השף עם 4 יח סלמון גריל, 4 יחידות ספייסי טונה, 4 יחידות גרין רול, 2 ניגירי טונה ו-4 סשימי סלמון. העסקית כוללת גם 2 קוקטיילים מפנקים וקינוח ״לב שוקולד". התפריט של המסעדה שואב את השראתו מהארצות השוכנות על חופי הים התיכון, ומורכב מחומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים אשר נבחרו בקפידה. במסעדה מוגשים מנות מגוונות במחירים הוגנים לשעות הערב, וסושי מובחר וטרי במגוון הרכבים

‎לקביעת מקום, לינק לאתר, או בטלפון: 09-789-8181

שעות פעילות: כל ימי השבוע, החל משעה 17.00 ועד לשעה 00.00

כתובת: רמת ים 60, הרצליה

 

 

ט"ו באב איטלקי ורומנטי ב"סרפינה" תל אביב:

ט"ו באב ב- סרפינה – צילום: גיל אבירם

 

רשת המסעדות האיטלקיות הבינלאומית הידועה והאהובה ברחבי העולם Serafina, שחרתה על דגלה אוכל איטלקי מעולה באווירה משפחתית, ביתית ולא פורמלית מציעה לט"ו באב תפריט חלוקה זוגי ורומנטי מתמיד, לחוויה קולינרית באווירה איטלקית. התפריט מוצע בערב יום האהבה עצמו (שלישי) בלבד. תפריט ספיישל: ברוסקטה טרטר טונה פפרונציני( קרם פלפלים ) ואיולי שום עשבי תיבול (72 ₪);  פילה דג ים צלוי עם סוכריות דלעת קרם דלעת ערמונים קצוצים ודלעת אורגנית מקורמלת (124 ₪); צלעות טלה על פולנטה מתירס טרי ציר טלה עמוק וירקות ירוקים מוקפצים בשמן זית ולימון (189 ₪); נוצלה פרלינה קינוח שוקולד מושחת זוגי, מבוסס על שוקולד חלב קרם פרלינה ופייטה (58 ₪). הצלחתה של Serafina טמונה קודם כל באוכל. ויטוריו אסף ופאביו גראנט מייסדי הרשת מתגאים באוכל צפון איטלקי, המבוסס על מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור. בתפריט המסעדה תכלו למצוא מתאבנים, סלטים, מנות עיקריות של פיצה, ופסטה אותם מכינים מחומרי הגלם הטובים ביותר.

לקביעת מקום, לינק לאתר, או בטלפון: 03-657-9080

שעות פעילות: כל ימי השבוע, החל משעה 13.00 ועד לשעה 00.00

כתובת: איינשטיין 10 תל אביב

 

 

ט"ו באב במסעדת "סיטרה": 

 

ט"ו באב ב-סיטרה -צילום: יח"צ סיטרה

 

מסעדת סיטרה, הצופה על נוף מרהיב של קו חוף הים בתל אביב מציעה חוויה קולינרית ברמה בינלאומית המשתלבת עם חווית בילוי איכותית, הנעה בין אוירה אירופאית מוקפדת לאווירה ישראלית ים תיכונית. סיטרה מציעה לרגל ט"ו באב תפריט ספיישל בהשראת הנוף ממרפסת המסעדה – הים התיכון.

תפריט ספיישל: טאטקי סלמון מעושן קלות עם קרם פרש  תפוזים וצ'ילי, גולייאן מלפפון בליים וטוגרשי (69 ₪); בריוש שרימפס עם קרם פטריות יער, ביצה עלומה, ספייסי אגוזי לוז (79 ₪); פילה בר ים עם קרם דלעת, טורטוליני ערמונים, יוגורט עיזים, סומק וזעתר טרי (159 ₪); פילה בקר מרקש עם קריספי שקדי עגל בעריסה ולימונים כבושים עם פירה מדורה (189 ₪); לילות ביירות עם קדאיף מקורמל, קרם סולת ומי זאהר, גנאש פיסטוק, שאנטי לאבנה (69 ₪). המסעדה מציעה תפריט השואב את השראתו מהארצות השוכנות על הים התיכון, ומורכב מחומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים אשר נבחרו בקפידה. במסעדה מוגשים תפריטי עסקיות צהריים משתלמות במיוחד, ערב, בראנץ' וסושי מובחר וטרי. לליווי הקולינריה האיכותית, מציעה סיטרה יינות משובחים ממרתף היינות האיכותי שלה, עם מבחר מרשים של סוגי יין ושמפניה מהארץ ומרחבי העולם, ושלל קוקטיילים מרעננים.

 

להזמנת מקום, לינק לאתר או בטלפון 03-6996633

שעות פעילות: כל ימי השבוע, החל משעה 8.30 ועד לשעה 00.00

כתובת: הרצל רוזנבלום 8, תל אביב