כותרות אחרונות
Search

מלונות "ibis" ירושלים מציעים מבצעים ופינוקים בקיץ.

מלון ibis styles ירושלים – צילום: אבי בר

 

מלונות "ibis" ירושלים מציעים מבצעים ופינוקים בקיץ.

מבצעי יולי – חדר זוגי החל מ-600 ₪ על בסיס לינה וארוחת בוקר + בימי שני ורביעי יפנקו את האורחים בארוחת אחר הצהרים ירושלמית מהטאבון וסיור מעורב ירושלמי ואהבה.

ובנוסף:

* חדר זוגי – החל מ 740 ₪ ע"ב לינה וארוחת בוקר כולל הפתעה מתוקה בחדר + סיור ערב אהבות אסורות בירושלים.

* במסגרת חגיגות יום הולדת לאיביס באוגוסט יוענקו 20 אחוזי הנחה למזמינים בתאריכים .1-6.8.23.

* הטבה נוספת למזמינים ביולי אוגוסט במסגרת קמפיין הקיץ – ילד אחד בחדר הורים – חינם.

* מבצעי אוגוסט – חדר זוגי החל מ-720 ע"ב לינה וארוחת בוקר.

* מבצע מיוחד לרגל ט"ו באב בין ה 1-2 באוגוסט.

 

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר – צילום: 

 

במלונות ibis ירושלים החליטו בקיץ הקרוב לפרגן ובענק. חוץ ממחירים המאפשרים לבלות וליהנות במחירים נוחים (החל מ600 ₪ ביולי והחל מ720 ₪ באוגוסט), החליטו במהלך חודש יולי לתת לאורחי המלונות פינוק נוסף – ארוחת אחר הצהרים ירושלמית.

 

שף נועם ניצן השף הראשי של מלונות ibis  ישראל יגיש בימי שני ורביעי בין השעות 1730 עד 18:30 במהלך חודש יולי מבחר מאכלים ירושלמים מהטאבון בקומה 8 במלון איביס סטיילס. בין היתר יוגשו  סלוף מהתנור עלי זעתר שמן זית וסומק, בייגלה ירושלמי ותוספות גבינת לאבנה, זעתר, סומק, מבחר חמוצים וזיתים, טחינה לבנה , טורשי, חריף הבית ביצה קשה , כנאפה ועוד .. זאת בנוסף לשתיה קרה.

 

 מלון "איביס" מרכז העיר – צילום: יעל הרמן

 

בשעה 18:45 ייצא סיור מהמלון: מעורב ירושלמי ואהבה – הסיור יצא מהמלונות לכיכר ציון ונחלת שבעה, ימשיך לרחוב הנביאים בו יסופרו סיפורי ירושלים של פעם , סיפורי אהבה, סיפורים על דמויות מפורסמות ועוד. משם ימשיך הסיור לכיכר הדוידקה ובמבואות השוק יסופרו סיפורי אוכל מפורסמים של ירושלים (סיפורים על המעורב הירושלמי, קיגל  ועוד). הסיור יסתיים בשוק ותינתן אפשרות  לזמן חופשי . משך הסיור כ3 שעות. יש להזמין מקומות מראש.

 

Lobby איביס מרכז העיר- צילום: יעל הרמן

 

מלונות "ibis" ירושלים ממוקמים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר, במיקום הטוב ביותר שקיים ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

 

"איביס" ירושלים מרכז העיר חדר אוכל – צילום: יעל הרמן

 

"ibis styles" ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של מדרחוב בן יהודה, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, מסעדות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ושלל אטרקציות. מלונות ibis ירושלים, שייכים לרשת  ACCOR הבינלאומית, המונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.

 

לובי "IBIS STYLES" – צילום: אסף פינצ'וק

 

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי. במלונות WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד…

 

מלון איביס סטיילס – חדר מעוצב בהשראת השוק.-צילום: יעל-הרמן.

 

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה, צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים בצבעים חמים (עץ ואדום). חלק מהחזון של יצירת  אינטראקציה בין אורחי המלון, מציע המלון שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל.

 

מלון "איביס" סטיילס – צילום: שלומי-כהן

 

מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת שוק מחנה יהודה הקרוב. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית. כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה- 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

 

לפרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים  *9709  או  www.ibis.co.il