כותרות אחרונות
Search

מלונות "איביס" ירושלים הראשונים בישראל להטמיע את מערכת ההזמנות אופרה בענן.

"איביס סטיילס" – צילום: שלומי כהן

 

מלונות "איביס" ירושלים הראשונים בישראל להטמיע את מערכת ההזמנות אופרה בענן.

מלונות איביס ירושלים, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם, הנם הראשונים בישראל להטמיע במלואה את מערכת ההזמנות המתקדמת בעולם, OPERA CLOUD, של חברת ORACLE.

 

בדרך זו, יוכל כל מלון נוכחי ועתידי ברשת, לאמץ את מערכת ההזמנות אופרה בענן על מנת לפשט, לייעל ולשפר את התפעול תוך כדי שיפור מתמיד בשירות לאורחים. בתי המלון כבר עובדים עם מערכת ההזמנות החדשה ונהנים מיכולותיה המתקדמות.

 

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל מסר כי: "חדשנות היא חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה במלונות איביס ישראל וככל שחווית האירוח משתנה, נדרשים בתי המלון להיות בחזית הטכנולוגיה. אנו מחויבים להנגיש את הטכנולוגיה לכלל הצוותים שלנו באופן נוח וידידותי. לאחר שלפני מספר חודשים הוטמע ברשת מנוע ההזמנות המתקדם של חברת Simple Booking הבינלאומית, אנו גאים לשתף פעולה עם חברת אורקל, שיחד איתם ובעזרת הצוותים שלהם זכינו להיות הראשונים בישראל לסיים את ההטמעה ולהתחיל עבודה שוטפת עם אופרה בענן כמערכת ההזמנות הראשית של בתי המלון, שתשמש גם כתשתית יציבה למלונות הבאים ברשת"

 

בתמונה משמאל לימין: תומר טירם, מנהל הטמעת מערכות מידע, אורקל – וויליאם פרונגלס, מטמיע מערכות מידע, אורקל – אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל – בר חלילוב, מטמיעת מערכות מידע, אורקל – עדית ישראל, מנהלת הזמנות, מלונות איביס – מיכל איסן, מנהלת קבלה, מלונות איביס – גיא גרימן, מנהל מערכות מידע, מלונות איביס – ווסים מושעשע, מנהל ערב וקשרי לקוחות, מלונות איביס –  שימוש בתמונה ללא תמורה. צילום: יח"צ.

 

על ACCOR:

רשת מלונות אקור היא מרשתות בתי המלון המובילות בעולם, מונה מעל 5,500 בתי מלון ומעל 45 מותגים שונים במגוון רמות אירוח, בין המובילים שבהם ibis, MGallery, Swissotel, pullman ועוד רבים.

 

בלב מרכז העיר ירושלים שני מלונות ibis ו- ibis Styles, הממוקמים 'היכן שכל האקשן קורה' – במיקום הטוב ביותר שקיים.

 

מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

 

מלון "איביס" ירושלים מרכז העיר:

כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות  ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

 

"איביס סטיילס" – צילום: שלומי כהן

 

מלון "ibis styles":

שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

 

על "ORACLE":

אורקל מציעה חבילות משולבות של יישומים בתוספת תשתית מאובטחת ואוטונומית בענן של ORACLE.

 

החברה מביאה יותר מ- 40 שנות ניסיון במתן פתרונות טכנולוגיים למלונאים עצמאיים, רשתות גלובליות ואזוריות, וקווי שייט.

 

החומרה, התוכנה והשירותים של החברה מאפשרים ללקוחות לפעול עפ"י תובנות מידע עשירות המספקות חווית אורח מותאמת אישית, ממקסמות רווחיות ומעודדות נאמנות.

 

מערכת ההזמנות (PMS) המתקדמת אופרה בענן (OPERA CLOUD) משנה את סביבת העבודה המלונאית, ניידת ומאפשרת גישת עבודה מכל מקום, באמצעות כל מכשיר נייד, מתממשקת בקלות עם כל דפדפן ואתר אינטרנט ומותאמת באופן מושלם לדרישות המלונאים והתיירנים ברחבי העולם.

 

המערכת אינטואיטיבית ונוחה לשימוש, מאפשרת תפעול מהיר וקל יותר, ירוקה ומאפשרת עבודה ללא צורך בניירת וברמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם.

 

לפרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים   *9709  או  www.ibis.co.il