כותרות אחרונות
Search

לקראת תחילת 2023, מלון "חוף נחשולים" מתרענן עם צוות ניהולי חדש.

צילום: אסף פינצ׳וק.

 

לקראת תחילת 2023, מלון "חוף נחשולים" מתרענן עם צוות ניהולי חדש.

במסגרת המינויים החדשים אלון וינטר ימונה למנכ״ל המלון, לתפקיד סמנכ״ל השיווק נכנסת אירית שמעוני.

 

במסגרת המינויים החדשים אלון וינטר ימונה למנכ״ל המלון. וינטר מביא עימו 30 שנות נסיון בתעשיית המלונאות ושימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בתחום ביניהם מנכ״ל אורכידאה אילת, מנכ״ל חמת גדר וכן ניהל את מלון מגדלה בכנרת. אלון הוא מנהל מוערך בתחום המלונאות והוא מתכנן להמשיך לבסס את מעמדו של מלון חוף נחשולים כריזורט חלומי במיקום ייחודי על חוף הים התיכון בשנים הקרובות.

 

מינויים חדשים במלון "חוף נחשולים" – צילום יח"צ

 

לתפקיד סמנכ״ל השיווק נכנסת אירית שמעוני, שניהלה בעברה את השיווק והמכירות של רשת של מלונות רימונים ומלונות קראון פלאזה. בתפקידיה האחרונים הובילה שמעוני את השיווק של מלון גליליון היוקרתי ולאחריו את שיווק מלון כפר גלעדי לאחר שיפוצו, מלונות שהפכו למובילים והמבוקשים בגליל בעליון.

 

 

אודות מלון נחשולים:

מלון חוף נחשולים הוא כמו פנינה שעלתה מן הים. בתים קטנים פזורים לחופו של הים התיכון על רצועת חוף לבנה, כנראה היפה ביותר בישראל. מטרים ספורים מהמלון תמצאו מפרץ טבעי, לגונות של מים צלולים ותכולים, איים קטנים סמוכים אל קו החוף, דגים, ציפורים ושקיעות קסומות. מלון נחשולים הוא מלון שחי בטבע. מרחבי דשא חובקים אותך מכל עבר, צמחייה מטופחת ושבילים מתפתלים. גן עדן עלי אדמות על חוף דור.

בשנתיים האחרונות החלו בנחשולים להקים את "הכפר היווני" וחווית יוון  בישראל, עם עשרות יחידות בוטיק משפחתיות ומפנקות, בנות שני חדרים כל אחת, בסגנון יווני.

יחידות הבוטיק מאפשרות ליהנות משני העולמות: מצד אחד לצאת לחופשה עם הילדים ומצד שני ליהנות מפרטיות זוגית בזכות שני חדרים מופרדים זה מזה ומבלי להתפשר על עיצוב ואיכות החדר.

צילום חדר: אסף פינצ׳וק.