כותרות אחרונות
Search

מלון הבוטיק בת שבע מרשת מלונות JACOB יקיים סופי שבוע קולינאריים.

צילום: אורי אקרמן

 

 

מלון הבוטיק "בת שבע" מרשת מלונות "JACOB" יקיים סופי שבוע קולינאריים.

החל מסופ"ש הבא 20/5 יתקיימו במלון "בת שבע" סופי שבוע קולינאריים.

עלות החבילה לסופ"ש – ימי חמישי עד שבת ( 2 לילות חצי פנסיון) לזוג החל מ- 2000 ₪.

 

מלון הבוטיק בת שבע, אחד המלונות החדשים בעיר משיק לקראת הקיץ סופי שבוע קולינאריים. החל מ20/5 יתקיימו ארוחות ערב במלון. האורחים ייהנו מחוויה קולינארית של פיוז'ן ירושלמי מודרני. השף משה אסולין עמל על תפריט הכולל מנות שף יוקרתיות בסגנון שמחבר מזרח ומערב, אירופאי עם השפעות של שוק מחנה יהודה האותנטי.

 

אז מה בתפריט:

בין המנות שיוגשו בימי חמישי בערב:

ראשונות: גבינות גליליות-מבחר גבינות ממחלבות הגליל, פומודורו טריקולור- סלט עגבניות קיץ מזן שרי בשלושה צבעים, מבחר מטבלי הבית, אנטיפסטי מחנה יהודה- מגוון ירקות מקומיים מושחמים בתנור, מבחר סלטי השף- סלטים ביתיים מסורתיים מבית ילדותו של השף , פינת מטעמי הבלקן- מבחר דגים מעושנים וכבושים מהשוק הבוכרי, לצד חמוצי בת שבע שנכבשים במטבח המסעדה, הבייקרי של בת שבע- לחמי הבית הטריים, הנאפים בעבודת יד במטבח המלון, מוגשים חמים לצד חמאה בטעמים, מלווים בממרחים של בת שבע

עיקריות: פילה דג ים בזיגוג יין לבן, אפוי במעטפת פרגמנט, פילה דג – דניס או לברק ( לפי תפיסת הדייגים באותו יום) מזוגג ביין לבן מיקב ירושלמי, נתח סלמון עסיסי בקראסט תבליני השוק, פילה סלמון טרי בציפוי ארומטי פריך של תבלינים שנטחנו רק הבוקר בשוק מחנה יהודה.

ניוקי פטריות כמהין וארטישוק ירושלמי,

פסטה ארביאטה באורגנו מהרי ירושלים

תפודים צרובים בעשבי גינה ירושלמית

אבאס דולסי אגרי – שעועית טורקית צרובה בשמן זית טהור עם גזרים צעירים בשלושה צבעים ברוטב יין לבן וגרידת לימון

הממתקיה – מבחר פירות העונה לצד מתוקי הבית – סדרת ממתקים מיוחדים בהשראת הקארדו

צ'אי בעג'ווה – עמדת תה עם צמחי תבלין ריחניים ועוגיות טריות מתוקות

 

צילום: אורי אקרמן

בין המנות שיוגשו ביום שישי בערב:

ראשונות: קוויאר של חצילים, מטבוחה חמה, סלט כרוב אסיאתי, סלט גזר בלימון כבוש ואריסה, סלט ישראלי קצוץ, סלט קיסר בת שבע סטייל, אנטיפסטי, סלט מלפפונים יפני, סלט סלקים מדורה, סלט פטריות צרפתי, עמדת חומוס לבנוני, מבחר עשיר של ממרחי הבית וחמוצים ביתיים. עמדת לחמים חמה

עיקריות: דג בורי מרוקאי בנוסח מאמא בת שבע.

דג סלמון בטרייאקי ביתי עם עשבי תיבול ובוטנים קלויים.

ממולאים בנוסח ירושלמי מהשוק הכורדי.

קוסקוס ים תיכוני עם מבחר ירקות היישר מהשוק.

המקלובה של עשאייר נוסח העיר העתיקה.

קדרת ארטישוקים טריים עם בצלצלי שאלוט ולימון פרסי.

קציצות ירק בוכריות.

פירה/סטייק תפו"א אמריקאי בנוסח פילדלפיה.

עמדת מתוקים ופירות העונה

עמדת תה וקפה עם עוגיות ירושלמיות

מבחר יינות תוססים

 

 

על המלון:

מלון הבוטיק בת שבע ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. מלון בת שבע הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות. במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים, או כמו שאומרת דנה אוברזון, אדריכלית הפרויקט: "המלון הוא סיפור של חיבור בין תקופות, של מסע בזמן".

 

מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש, גג מרהיב המשקיף לנוף הירושלמי הייחודי, המאפשר לנוח ברוגע בפינות ישיבה נעימות ואווירה קסומה.

 

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42. לפרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר

 

רשת מלונות  "JACOB" החדשה שיפצה ושדרגה את חמשת המלונות הייחודיים והמעוצבים שרכשה בשנה האחרונה בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון סי לייף נהריה, מלון רמדה חדרה, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה ומלון בת שבע ירושלים. המלונות מציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר.