כותרות אחרונות
Search

מי צריך שירותי אחסנה לטווח ארוך?

צילום: depositphotos

מי צריך שירותי אחסנה לטווח ארוך?

אין אחד מאיתנו שלא מוצא את עצמו מייעד חללים מסויימים בבית לכדי מחסן. וזה לאו דווקא מחסן בהגדרה. אך לפעמים מדפים או מגירות הופכים מבלי שהתכוונו למחסן של ממש. איך זה קורה? בתרבות המערב של המאה הנוכחית אנו לא מפסיקים לצרוך ולצרוך. מתנות חומריות הן עניין מובן מאליו, ואנו  מתקשים להפרד מחפצים שקיים סיכוי, גם אם הקטן ביותר, שאכן נרצה להשתמש בהם בעתיד.

 

חפצים לא שימושיים – מדוע אנו שומרים אותם?

נוסף על החפצים בהם אנו רואים עתיד, קיימים החפצים בעלי הקשר האישי. קיבלנו אותם במתנה מאדם אהוב,  או שהם אוצרים בחובם סיפור שנוגע לליבנו. חפצים אלה לא רק שאינם שימושיים, הם גם מהווים לא פעם מעין עול על הנפש, מפני שבכל פעם שננסה לעשות קצת סדר בבית – ניתקע שוב ושוב עם החפצים הללו וננסה למצוא להם מקום.

 

הבעיה המרכזית, מעבר לכך שאינם שימושיים היא שחפצים רבים לא ניתנים לקיטלוג. מה זאת אומרת? ספרים נמצאים בספרייה, בגדים נמצאים בארון, ותכשירי הטיפוח נמצאים בחדר האמבטיה או על שידת האיפור. אבל מה לגבי סלוטייפ, פטיש, גובלן, החנוכייה שהכין הילד בגן (אחת בכל שנה) וכד שקיבלנו בירושה? איפה אותם נשים?

 

בדרך כזו או אחרת מגירות וארוניות בבית הופכות להיות מחסן כלבו – אליו הולכים כל החפצים מחוסרי הקיטלוג. שם, הרחק מהעין קיימת מסיבה של חפצים מבולגנים במקום מסתור, שלא חלילה יפלשו לבית המסודר. אך אי הסדר הזה גורם לרבים אי נחת ולשם כך מוצע פיתרון חדש וגאוני, שמפנה את "מדפי המחסן" לטובת דברים יעילים יותר. אלה הם שירותי אחסנה לטווח הארוך.

 

צילום: depositphotos

 

שירותי אחסנה לטווח ארוך:

סוג שירותים זה מוצע עבור אנשים שבית מסודר מגיע במבצע עם השלווה הנפשית שלהם. זהו מחסן שניתן לשכור במחירים נוחים לכל כיס, ובו אפשר לשמור את כל אותם החפצים שאנו לא משתמשים בהם באופן יום יומי, את אלה שאנו מתקשים לזרוק ממניעים סנטימנטליים, ואת אלה שאנו לא זורקים כדי לא להעליב.

 

סיבה נוספת לשכור מחסן שכזה היא אם בחרתם לנסוע לחו"ל לתקופה ארוכה ואתם רוצים מקום לאחסן בו רהיטים, וכמו כן כמות חפצים גדולה כמו ספרים, בגדים וכו' וכו'. זהו פתרון יעיל ביותר שיפטור אתכם מלהשתמש בבתיהם של ההורים או של אנשים קרובים אחרים, ובתמורה לסכומים לא גדולים תוכלו להמנע מאי הנעימות הזו.

 

שירות אחסנה שכזה יכול לנוע בין תקופה של מספר חודשים ואף להגיע לכמה שנים. לכן, בכדי שתדעו שהפקדתם את מיטב הציוד שלכם במקום הנכון, חשוב לבחור מחסנים שמספקים שירות טוב ונקי, וכן שהמחסן עצמו יימצא באזור מוצל ויהיה בנוי מחומרים שמתאימים לשמור על החפצים לטווח ארוך.

 

בהצלחה!