כותרות אחרונות
Search

מינויים חדשים – חברת "סלברייט" הישראלית מודיעה על מינוי שתי סמנכל"יות חדשות לפיתוח עסקי מלכית חיון וקרן לודומירסקי-זית.

 

 

 

מינויים חדשים בחברת סלברייט.

חברת "סלברייט", המובילה העולמית בפתרונות "Digital Intelligence" למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויין של מלכית חיון, וקרן לודומירסקי-זית לסמנכ"ליות פיתוח עסקי בחברה.

 

מלכית חיון מביאה איתה נסיון במגוון תפקידים בכירים בתחום הפיתוח העסקי בחברות הייטק גדולות וסטארטאפים, בהן: IBM , Zadara, Buurst  (לשעבר SoftNAS ). במסגרת תפקידה, מלכית תקדם שותפויות אסטרטגיות בצוות פיתוח עסקי. כחלק מרכזי מתפקידה היא תתמקד בפיתוח שותפויות עם ספקיות הענן המובילות כגון אמזון ומיקרוסופט, וכן בשותפויות אסטרטגיות התומכות בצמיחת המוצרים והעסקים מבוססי הענן של סלברייט. מלכית חיון היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

 

מלכית חיון  – צילום: יח"צ

 

קרן לודומירסקי-זית שימשה כראש תחום שיווק אסטרטגי ופיתוח עסקי ב-HP Indigo, וראש תחום פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות של תחום הייצור בחברת Stratasys. לפני כן שימשה גם כמנהלת בכירה לפיתוח עסקי בחברת RSA. במסגרת תפקידה, תתמקד קרן בפיתוח קשרים ובריתות עם שותפים אסטרטגיים וטכנולוגיים במטרה להרחיב את היצע פתרונות הDigital Intelligence של חברת סלברייט לשווקים נוספים. קרן לודומירסקי-זית למדה פיזיקה במכללת לאפייט בארה"ב, והיא בוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

 

קרן לודומירסקי-זית  צילום: יח,צ

 

שתי הסמנכ"ליות ידווחו לליאור בן פרץ, סגן נשיא ומנהל אסטרטגיה ראשי בסלברייט.

 

חברת סלברייט מפתחת בישראל פתרונות המשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות.

 

החברה הונפקה ב-1 בספטמבר בבורסת נאסד"ק, ומאז ההנפקה תהליכי הגיוס והצמיחה קיבלו תאוצה נוספת.

 

אודות "סלברייט":

החזון של "סלברייט" הוא לסייע ללקוחותיה ברחבי העולם בהצלת חיי אדם והגנה עליהם, בטיוב תהליכי מיצוי ראיות תוך שמירה על פרטיות המידע. סלברייט היא המובילה הגלובלית בשוק פתרונות ה"Digital Intelligence" בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים ביותר מ-140 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק.

 

למידע נוסף, בקרו ב-www.cellebrite.com.