כותרות אחרונות
Search

מייבש השיער החדש של "דייסון" כיכב בהופעת בכורה בתערוכת האופנה "Chloé" בפריז.

המייבש החדש של "דייסון" – צילום: "דייסון"

 

מייבש השיער החדש של "דייסון" כיכב בהופעת בכורה בתערוכת האופנה "Chloé" בפריז.

מעצב השיער גארי גיל הציג בתערוכת האופנה "Chloé 2024" לוק חדש, כל זאת  בעזרת מייבש השיער Supersonic r™ professional Dyson.

 

בתערוכת האופנה "Chloé 2024" לא רק מעצבי בגדים היו בקדמת הבמה, הם חלקו את הזרקור גם עם מעצבי השיער המובילים בעולם שהציגו 53 עיצובים חדשים. בהם מעצב השיער המפורסם גארי גיל שבאמצעות אביזרי עיצוב השיער של דייסון הציג לוק בהשראת "האווירה ההרמונית של התערוכה".

 

גארי כיוון ללוק טבעי ולא מתאמץ שמשלב בעדינות בין שיער מתולתל ופזור לבין קוקיות רפויות ונינוחות. את השימוש במייבש השיער החדש והקומפקטי-  Supersonic r™ professional.  גארי מתאר כך: "במבט ראשוני, הוא יפהפה, אפילו קצת מוזר, אבל אני אוהב את זה. הרגשתי שאין סיכוי שזה יעבוד, אבל האמת היא ההיפך הגמור. אני אוהב את הייחודיות שלו".

 

המייבש החדש של "דייסון" – צילום: "דייסון"

 

אז איך אפשר לאמץ את הלוק? צירפנו לכם מדריך קצר לעיצוב של גארי הלוק הסופי:

 

1) כדי להכין את השיער, יש לשים מים מועשרים בוויטמינים על שיער יבש ולאחר מכן לייבש בעזרת מייבש השיער דייסון Supersonic™ עם אביזר ה-Pro Concentrator שמוסיף ברק.

 

2) לאחר מכן, באמצעות מסרק דק, יש ליצור אזור באמצע הראש, שם יתבצע החיבור של תוספות השיער שיוסיפו נפח ותנועה. 

 

3) הוסיפו טקסטורה נוספת לשיער באמצעות מריחת מוס עיצוב. הוספת המוס תאפשר לעיצוב להחזיק מעמד לזמן ארוך יותר. 

 

4) לבסוף, באמצעות מברשת עגולה ותוספת ה-Pro Concentrator, יצרו גלים רפויים ותנועה בשיער.

 

המייבש החדש של "דייסון" – צילום: "דייסון"

 

Dyson Supersonic r™ Professional hair dryer

למהנדסי דייסון ניתנה המשימה ליצור את מייבש השיער הקטן ביותר שיספק את העוצמה והדיוק שמאפיינים את מוצרי דייסון. כדי לעמוד במשימה, המנוע והטכנולוגיה של ה Dyson Supersonic™ עברו שדרוגים ושיפורים והתוצאה- מייבש עוצמתי ומדויק שקטן ב30% , קל ב20% ומספק תוצאות טובות אף יותר.

 

המייבש מצויד בטכנולוגיה עוצמתית וקומפקטית. מייבש השיער Dyson Supersonic r™ Professional הוא אביזר עיצוב השיער הקטן, הקל והמדויק ביותר של דייסון. אלמנט חימום משופר ומנוע Dyson Hyperdymium™ מספקים עוצמה מיטבית. חיישני גלי רדיו חכמים(RFID) בכל תוסף מבטיחים תקשורת יעילה בין המייבש למנוע שמתאים את הטמפרטורה ואת זרימת האוויר להענקת תוצאות מיטביות.

 

מעצבי שיער מובילים יתנסו ב Dyson Supersonic r™ professional מאחורי הקלעים בתצוגות האופנה המובילות בניו-יורק, לונדון, מילאן ופריז בעונות החורף והסתיו 2024.