כותרות אחרונות
Search

מיזם חדש – הקמת קהילת חברות "ספורט –טק" שתאגדנה מאות חברות טכנולוגיה והייטק בתחום חדשנות בספורט.

בתמונה מימין: אורן סימיניאן מנכ"ל חברת "קלסיאום", אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולמית, הילה חדד-חמלניק מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, רואי הסינג סמנכ"ל מכבי תנועה עולמית, אמיר גיסין מנכ"ל מכבי תנועה עולמית – צילום: מורג ביטן

 

 

מיזם חדש – הקמת קהילת חברות "ספורט –טק" שתאגדנה מאות חברות טכנולוגיה והייטק בתחום חדשנות בספורט.

מיזם חדש של משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה ומשרד התרבות והספורט בשיתוף מכבי תנועה עולמית: הקמת קהילת חברות "ספורט –טק" שתאגדנה מאות חברות טכנולוגיה והייטק בתחום חדשנות בספורט.

 

הילה חדד-חמלניק, מנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה: "מחקר וחדשנות הינם אבני יסוד של הספורט ככלל, ותרומתם הגבוהה בתחום הספורט ההישגי בעולם הוכחה במחקרים רבים בשנים האחרונות. בישראל קיימת תעשיית ספורט-טק נפלאה, אשר אותה יש לחזק, ופעילות הקהילה, בשיתוף עם מכבי העולמית, צפויה לתת תשתית משמעותית לעוסקים בתחום."

 

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך: "קהילת החדשנות בספורט היא הצעד הראשון לקידום החדשנות בספורט הישראלי.אנו שואפים לייצר לספורטאיות והספורטאים הישראלים פתרונות טכנולוגיים וחדשניים שיסייעו באמצעות כלים אפקטיביים ויובילו אותם לקדמת הבמה העולמית."

 

רואי הסינג סמנכ"ל  "מכבי תנועה עולמית" : "הנהלת התנועה מבינה את החשיבות של החיבור של חברות טכנולוגיות ותעשייה הייטק המתקדמת לספורט כדי ליצור חדשנות בקהילת הספורט".

 

בתמונה 01 מימן לשמאל : אורן סימיניאן מנכ"ל חברת "קלסיאום", הילה חדד-חמלניק מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, רואי הסינג סמנכ"ל מכבי תנועה עולמית – צילום יח"צ משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה

 

בימים אלו יוצא לדרך מיזם חדש של משרד החדשנות המידע והטכנולוגיה ומשרד התרבות והספורט להקמת קהילה שתצמיח אקוסיסטם של חברות ספורט- טק בישראל ותאגד מאות חברות טכנולוגיה, הייטק, יזמים, אנשי מפתח בספורט, חברות ועמותות המשפיעות על עולם הספורט ומגוון תחומים וענפים.

 

"מכבי תנועה עולמית" נבחרה להוביל את המהלך ולבצע את החיבור בין תעשיות הייטק והטכנולוגיה לספורט.

 

הקהילה תאגד בתוכה עשרות חברות טכנולוגיה, יזמים, שחקנים ושחקניות בעבר ובהווה, מאמנים ומאמנות וחברות ועמותות אשר משפיעות על תהליכי חדשנות בעולם הספורט במגוון תחומים וענפים. במסגרת הקהילה יתקיימו מפגשי Meet-Up, כנסים, הרצאות וקורסי הכשרה של ספורטאים להטמעת חדשנות וטכנולוגיה. בנוסף, הקהילה תשיק תכנית ליווי של מנטורים ואנשי מקצוע מהתעשייה ליזמים צעירים, במהלכה היזמים ירכשו מיומנויות של ניהול מיזם, פיתוח תכנית עסקית בתחום הספורט-טק.

 

קהילת החדשנות בספורט תייצר מפגשים בין קהלי היעד העוסקים בחדשנות בספורט לארגוני הספורט בארץ ובעולם, תחזק את ההון האנושי בספורט הישראלי, ותיצור קרקע פורייה ליזמים בתחום על מנת למשוך השקעות זרות ופיתוח ידע לטובת קידום הספורט. החשיפה לטכנולוגיות מגוונות והטמעתן תאפשר יצירת יתרון תחרותי לענפי הספורט המגוונים ברמה הלאומית כמו כן יצירת שיווין הזדמנויות עבור קהלים שעבורם הגישה לספורט מאתגרת יותר (למשל, באמצעות הטמעת טכנולוגיות מסייעות).

 

גם אוהדי הספורט ירוויחו, עם שיפור החוויה במתקני הספורט באמצעות מפגשי הקהילה עם צרכיהם, וכן מיצירת אפשרויות חדשות לגופי השידור והמפרסמים. בסופו של דבר, המהלך החשוב הזה יתרום גם למיצוב ומיתוג ישראל כמובילה בתחום החדשנות בספורט.

 

בתמונה מימין: אורן סימיניאן מנכ"ל חברת "קלסיאום", אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולמית, הילה חדד-חמלניק מנכ"לית משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, רואי הסינג סמנכ"ל מכבי תנועה עולמית, אמיר גיסין מנכ"ל מכבי תנועה עולמית – צילום: מורג ביטן

 

הילה חדד-חמלניק, מנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה: "כמו כל תחום בחיים, גם הספורט הישראלי חייב להסתכל קדימה ולשלב בתוכו את עולמות החדשנות. מחקר וחדשנות הינם אבני יסוד של הספורט ככלל, ותרומתם הגבוהה בתחום הספורט ההישגי בעולם הוכחה במחקרים רבים בשנים האחרונות. בישראל קיימת תעשיית ספורט-טק נפלאה, אשר אותה יש לחזק, ופעילות הקהילה, בשיתוף עם מכבי העולמית, צפויה לתת תשתית משמעותית לעוסקים בתחום, ולהזניק את הספורט הישראלי עוד יותר קדימה, לטובת הציבור הישראלי כולו."

 

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך: "קהילת החדשנות בספורט שיוצאת לדרך כעת היא הצעד הראשון לקידום החדשנות בספורט הישראלי, במסגרת ההסכם האסטרטגי שנחתם. המהלך המשותף של משרד התרבות והספורט יחד עם משרד המדע והחדשנות הוא אחד מהנושאים האסטרטגיים שהמשרד מקדם בשנתיים האחרונות. אנו שואפים לייצר לספורטאיות והספורטאים הישראלים פתרונות טכנולוגיים וחדשניים שיסייעו באמצעות כלים אפקטיביים ויובילו אותם לקדמת הבמה העולמית."

 

רואי הסינג, סמנכ"ל מכבי תנועה עולמית: "מכבי תנועה עולמית חרטה על דגלה לקדם את ערכי החינוך והספורט כמודולות מרכזיות בתוכניות הרבות והמגוונות שהיא מארגנת מזה כ-100 שנים. הנהלת התנועה הבינה שכדי להיות רלוונטיים גם למאה שנים הבאות אנחנו חייבים להכניס את הפן הטכנולוגי לצד החינוך והספורט ולכן חיבור בין תעשיית ההייטק המתקדמת לספורט הינו חיבור מתבקש ונעשה ככל שבאמצעותנו לקדמו. אנחנו מאוד שמחים על הבחירה במכבי תנועה עולמית להוביל את המיזם המשותף של משרד המדע, החדשנות והטכנולוגיה עם משרד התרבות והספורט ובטוחים שבעשייה משותפת נקדם את התחום".

 

באירוע השקת המיזם נכחו: הילה חדד-חמלניק מנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, רז פרויליך – מנכ"ל משרד התרבות והספורט, אמיר פלד – יו"ר מכבי תנועה עולמית, אמיר גיסין – מנכ"ל מכבי תנועה עולמית, רואי הסינג סמנכ"ל מכבי תנועה עולמית ,נאור ברכל- ראש ועדת חדשנות במכבי.