כותרות אחרונות
Search

"מטרו מוטור" יבואנית רכב דו גלגלי מובילה בישראל ועכשיו גם יבואנית של רכבים חשמליים, מתחילה בשיווק דגם ה- "T03" החשמלי של המותג " "LEAPMOTOR".

צילום: אבי בר

 

מותג "LEAPMOTOR" הגיע לישראל!

"מטרו מוטור" יבואנית רכב דו גלגלי מובילה בישראל ועכשיו גם יבואנית של רכבים חשמליים, מתחילה בשיווק דגם ה- "T03" החשמלי של המותג " "LEAPMOTOR".

 

צילום: באדיבות יצרן הרכב – מאושר לפרסום ללא קרדיט

 

יבואנית המותג בישראל גאה להציג את הדגם החשמלי האורבני מקטגוריית המיני, הכולל בין היתר טווח נסיעה משמעותי של 280 ק"מ, פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים וגג שמש פנורמי ייחודי.

 

הציפייה והסבלנות השתלמה. "מטרו מוטור", יבואנית מותג הרכב  "LEAPMOTOR" בישראל, מודיעה על התחלת שיווק הדגם הראשון ה – T03 האורבני והחשמלי במלואו, המציע חוויית נהיגה עירונית חכמה, מתקדמת ונוחה במיוחד. הדגם ישווק ברמת גימור אחת גבוהה ובמחיר אטרקטיבי של 99,900 ₪.

 

צילום: באדיבות יצרן הרכב – מאושר לפרסום ללא קרדיט

 

ה- "T03" מבית "LEAPMOTOR" הוא דגם 5 דלתות אורבני המשתייך לקטגורית רכבי המיני, המעוצב בסטייל צעיר, טרנדי.  הרכב החשמלי מוצע בשלל צבעים והוא מצויד במנוע בעל הספק של 108 כ"ס. ל-"T03" סוללת ליתיום LFP מתוצרת REPT בעלת קיבולת של 41.2 קוט"ש עם צריכת אנרגיה של 157 וואט לק"מ המאפשרת לו טווח נסיעה ארוך במיוחד לקטגוריה זו של 280 ק"מ.

 

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור – צילום: אבי בר

 

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "הבחירה של מטרו מוטור להשיק את ה-T03 של LEAPMOTOR באה לתת מענה לקהל רחב שמעוניין לרכוש רכב בקטגוריית המיני האורבני במחיר אטרקטיבי. מדובר בקטגוריה שלא סיפקה מענה חשמלי עד היום, וכעת, לראשונה, תתאפשר חוויית נהיגה ברכב חשמלי עם יתרונות טכנולוגיים ועיצוביים. אנחנו במטרו מוטור גאים להנגיש כלי תחבורה למגוון רחב של קהלי יעד. מטרו מוטור מבטיחה ללקוחותינו מותגים באיכות ללא פשרות, שירות מסור ומעטפת שתלווה אותם בבטחה לאורך כל הדרך."

 

צילום: אבי בר

 

ה-"T03" פותח ונולד מתוך ארכיטקטורת BEV, מה שאפשר להשיג תכנון אופטימלי של מודול הסוללה, להעניק טווח נסיעה ארוך יותר ולהפוך את ארגון המערכת ליעיל ובטוח יותר. שלדת גוף הרכב קומפקטית, מעוגלת ומשלבת קווים רכים ונוקשים יחד, כאשר הפרונט מעוצב בצורה של חיוך מעוקל המעניק לו מראה ייחודי. אורכו של הרכב עומד על 3,620 מ"מ, הרוחב הוא 1,652 מ"מ, הגובה הינו 1,577 מ"מ ומשקלו 1,203 ק"ג, כאשר הגלגלים הם בגודל 15 אינץ' להם חישוקי סגסוגת אלומיניום. נפח תא מטען רחב בעומק של 210 ליטר.

 

צילום: אבי בר

 

הרכב מגיע מאובזר במיוחד בהשוואה לקטגוריית רכבים זו, דבר המעניק לו יתרון בולט. כל הרכבים המגיעים לישראל הם בעלי אבזור זהה. לדגם מסך מולטימדיה טאץ' גדול במיוחד בגודל 10.1 אינץ' המאפשר שליטה ובקרה על כלל מערכות הרכב, לוח המחוונים דיגיטלי מלא וצף בגודל 8 אינץ' ובנוסף, ה-T03 מצויד ב- 11 חיישנים מלפנים ומאחור, המסייעים לנהג בעת חניית הרכב, כמו גם במצלמה אחורית מקורית.

 

צילום: באדיבות יצרן הרכב – מאושר לפרסום ללא קרדיט

 

לרכב שלושה מצבי נהיגה בהתאמה אישית לאופי הנסיעה: אקו, ספורט וסטנדרט אשר שולטים גם על הרגנרציה של הרכב. כמו כן, שלושה מצבי היגוי: קומפורט, סטנדרט וספורט המופעלים באמצעות טכנולוגיית EPS. הנהג יכול לבחור במצב ההיגוי המועדף עליו בהתאם לכוח ההיגוי הנדרש, אשר יתגבר בהדרגה יחד עם מהירות הנסיעה, זאת לטובת בטיחות ושליטה אופטימלית ברכב. בנוסף, הרכב מכיל בלם יד חשמלי ומערכת AUTO HOLD.

 

צילום: אבי בר

 

הדגם מוצע במבחר צבעים טרנדיים ומעוצב בסגנון "TWO TONE", כאשר המרכב בצבע משתנה והגג ומראות הצד בצבע שחור. הצבעים הניתנים לבחירה: כחול, אפור, לבן, שחור, כסוף וורוד, ללא תוספת תשלום.

 

ברכב גג שמש פנורמי ייחודי וגדול במיוחד בגודל 42 אינץ', המאפשר הכנסת אור יום גדול אל פנים המכונית, כמו גם בתריס שמש חשמלי הניתן לפתיחה וסגירה בעזרת לחיצה על כפתור אחד. לרכב פנס קדמיים אוטומטיים ודינמיים ופנסי יום LED וכך פנסי LED מלאים אחוריים.

 

ברכב מערכות בטיחות עם אבזור מלא הכולל בקרת שיוט, מערכת EBD  לחלוקת עומסי בלימה, מערכת בקרת אחיזה, AYU למניעת סבסוב הרכב בפניות, HHC המסייעת בזינוק בעלייה, בקרת לחצי אוויר בצמיגים, התרעת סטייה מנתיב, התרעת אי שמירת מרחק וכן 2 כריות אוויר.

 

צילום: אבי בר