כותרות אחרונות
Search

מחלבת "יטבתה" מקבוצת "שטראוס" מחזירה את הטעם הנוסטלגי שהישראלים התגעגעו אליו – מילקשייק "יטבתה", בשני טעמים אהובים – שוקו ווניל.

 

 

עושה קאמבק!

המילקשייק הנוסטלגי של "יטבתה" חוזר בשני טעמים: שוקו ווניל.

מחלבת "יטבתה" מקבוצת "שטראוס" מחזירה את הטעם הנוסטלגי שהישראלים התגעגעו אליו – מילקשייק "יטבתה", בשני טעמים אהובים – שוקו ווניל והפעם עם תוספת של סירופ שוקולד איכותי להגברת הפינוק הטעים.

 

בשנה האחרונה ניתן לראות מגמה בה יותר ויותר חברות מחזירות מוצרים נוסטלגיים או מייצרות מוצרים בטעמים שונים לבקשת הצרכנים, למשל: מחלבת "שטראוס" החזירה את "מעדן הגולן" לבקשת הצרכנים, גלידת גולדה שהשיקה את "טעם העצמאות" כמוצר קבוע לפי בקשת הגולשים, מקדונלד'ס שהחזירו את מנת "מק צ'יקן" מהניינטיז ומהדורת שלגוני "פיסטוק קראנץ" שיצרה "נסטלה" לבקשת הצרכנים.

 

אחרי שמחלבת "יטבתה" החזירה למדפים מספר מוצרים לבקשת הישראלים בהם, משקאות ארוחת הבוקר ושוקו מקופלת שהיה במהדורה מוגבלת, היא מחזירה עכשיו את המילקשייק האהוב בשני טעמים קלאסיים – שוקו ווניל. "יטבתה" מקבלת פניות רבות מצרכנים, מאז ירדו המשקאות מהמדפים ב-2019, וכעת הם חוזרים עם תוספת סירופ שוקולד משדרגת!

 

צילום: יטבטה

 

המשקה שבעבר נמכר בקרטונית, חוזר הפעם בבקבוק אישי ונוח לשתייה בכל מקום ובכל זמן – לאחר שקשוק המוצר הופך לאוורירי, בעל מרקם עשיר, סמיך ומפנק.

 

קרין לקסר, מנהלת שיווק "יטבתה": "לצד יצירת חדשנות מוצרית, טעמים ייחודיים והובלת מגמות בתחום משקאות החלב, במהלך העשייה חשוב לנו גם להקשיב ולשמור על הקשר הישיר עם הצרכנים הישראליים. אנחנו פועלים ויוצרים מגוון מוצרים בהתאם לביקוש של הצרכנים והשקת מילקשייק שוקו ווניל הוא הדוגמא לכך. אחרי פניות רבות שקיבלנו  מאז ירידתו מהמדפים, החלטנו להשיב אותו אל כל הצרכנים שהתגעגעו לטעם הנוסטלגי והאהוב, במהדורה מיוחדת לרגל חגיגות 60 שנה למחלבת יטבתה". 

משקל: 300 מיל'

אלרגניים: מכיל חלב.

ללא גלוטן.

כשרות בד"ץ מהדרין הרב רובין