"גארט לייט" צילום: יח"צ חו"ל
מכירים את וניס ביץ' בקליפורניה ?
מינימליזם, פשטות, תחכום אומנות ואופנת רחוב הם אלו שמגדירים את האמירה הנכונה הלא מתאמצת ומתוך כל אלו נולד המותג "גארט לייט".
2010 השיק "גארט לייט" את "Garrett Leight California Optical "GLCO, בהשראת אביו – מייסד ומנהל קריאייטיב של מותג המשקפיים האיקוני, "אוליבר פיפלס" והתרבות והיצירתיות של עיר הולדתו וניס ביץ' בקליפורניה.
גארט יצא להשפיע על התעשייה לדור חדש על ידי יצירת מותג קלאסי מתחכם ואופנתי.
המותג שנולד "בוניס", עוצב ב-LA
האסתטיקה של המותג ההיפר-קליפורני עם סגנון מותאם קלאסי וייצור איכותי ברמה גבוהה. יצרה קהילה גלובלית שמרכיבים ומזדהים עם המותג.
עוקבים נאמנים מתחומי הלייף סטייל, מוזיקה, קולנוע ספורט ואומנות מייצרים תוכן מקורי שמשותף ברשתות חברתיות בעולם.
"GLCO", ביססה את עצמה כמובילה והבדילה את עצמה מהמתחרים שלה בהיותה אותנטית, מקורית עם הנדסת אנוש גבוהה והכי חשוב שאפתנית.
ה-DNA האותנטי והבלתי מעורער של המותג, סיפור מורשת משפחתי ייחודי, קהל לקוחות מפורסמים ויחסי ציבור ברמה עולמית פירושם
ש "Garrett Leight" הוא מותג המשקפיים לצעירים המגניבים של העתיד.
המטרה של גארט היא להמשיך את המורשת המשפחתית ואת החתירה לייצר את המשקפיים הטובים בעולם עבור הצרכנים הנאמנים.
ניתן להשיג את הקולקציה בחנויות מובחרות.
(אינסטגרם) dukeoptics@
צילום: יח"צ חו"ל