כותרות אחרונות
Search

מותג טיפוח הפרימיום הבינלאומי "ליראק פריז" משיק סדרה חדשה לפנים ולגוף – במיוחד לגיל המעבר 48-55.

"ליראק פריז" – סדרת קרמים חדשה לפנים ולגוף – צילום: יח"צ חו"ל 

 

 

מותג טיפוח הפרימיום הבינלאומי "ליראק פריז" משיק סדרה חדשה לפנים ולגוף.   

 סדרת "ארקסקין" החדשה לפנים ולגוף מותאמת לגיל המעבר, במיוחד לגילאי 48-55.  

 

* 93%-97% רכיבים טבעיים,

* תוצאת אנטיאייג'ינג ארוכת טווח,

* יצירת סנכרון מחדש של מקצבים ביולוגיים,

* הגנה אופטימלית פעילה 24 שעות ללא הפסקה,

* הֲגָנָה ותְזוּנָה לעור, חידוש תאים מוגבר, הפעלת אלמנטים של תיקון העור .

 

"ליראק פריז" בחזית מחקר הדרמוקוסמטיקה העולמי, כבר 30 שנה מסייעת לנשים בכלל ובגיל המעבר בפרט לאזן את השעון הביולוגי ולאזן את תהליכי גיל המעבר בעור לאנטי אייג'ינג מתקדם.

 

מעבדות ליראק פריז המלוות את האישה לאורך כל שלבי חייה, שמו לעצמם מטרה: תכנות מחדש של המנגנונים הטבעיים של העור באמצעות המרכיבים שלו, לפעולה עמוקה וארוכת טווח של אנטיאייג'ינג, הממוקדת בגיל המעבר.

 

"ליראק פריז" – סדרת קרמים חדשה לפנים ולגוף – צילום: יח"צ חו"ל 

 

 בימים אלו משיקה ליראק פריז את סדרת ארקסקין החדשה, ייעודית לגיל המעבר, מותאמת במיוחד לגילאי 48-55, מתמקדת בצרכים הייחודיים של עור המתמודד עם שינויים הורמונליים וסביבתיים ומתקנת את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל ייחודית זו. הסדרה עם תוצאות קליניות מוכחות, פותחה בליווי ד"ר כריסטינה מגיוני, אנדוקרינולוגית וגניקולוגית ומומחית לגיל המעבר, על מנת לספק מענה הוליסטי לצרכי האישה בגיל זה. 

 

סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור בגיל המעבר וכוללת צמד מוצרי ליבה לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה וכן לטיפול בגוף.  התכשירים  החדשים מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית, מסנכרנים מחדש את המקצבים הטבעיים של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

 

סדרת ארקסקין החדשה  כוללת  שלושה מוצרים:  שני מוצרים לפנים עם ביו-פפטידים – ליום וללילה על מנת לספק 24 שעות של פעילות הגנה אופטימלית ללא הפסקה וקרם גוף המספק תזונה, אפקט מוצקות ותחושה מרעננת.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קרם יום  ארקסקין – 97% מרכיבים ממקור טבעי. בליבת הנוסחה שלו, סינכרו+ קומפלקס יום מועשר בביו-פפטיד המפעיל מחדש את ההגנה והתזונה של העור. הוא משולב עם תמצית קקאו, המגנה מפני נוגדי חמצון ומגבירה את הגמישות, וחומצה היאלורונית מ100% מקור טבעי במשקל מולקולרי גבוה על מנת להעניק לחות מירבית ולהחליק את העור.  מרקם משיי וללא שמנוניות – קרם היום מספק את הסטנדרט המושלם של ניחוח מעולה, תזונה לעור ועור מוצק ונעים.

50 מ"ל, מחיר: 249 ₪ – מילוי 199 ש"ח

 

קרם לילה ארקסקין –  96% מרכיבים ממקור טבעי. הסינכרו+ קומפלקס הלילה והביו-פפטיד שלו, האחראי על הפעלה מחדש של התחדשות העור, משולבים עם זרעי פשתן, המעניקים לעור מוצקות, ותמצית עולש להענקת גמישות. מכיל  100% חומצה היאלורונית ממקור טבעי, כדי להעניק לחות ולספק נפח לעור.  מרקם חלק ועוטף – קרם הלילה כאילו נמס לתוך העור כדי לספק תזונה, מרקם אחיד, מוצקות ותחושה של נוחות אינטנסיבית.

50 מ"ל, מחיר: 249 ₪ מילוי 199 ש"ח

 

קרם גוף ארקסקין – 93% מרכיבים ממקור טבעי. התוספת להרגשה טובה והענקת מראה מוצק וחלק לחיטוב והידוק העור. מטפל ביובש בעור ומעניק בוסט קירור לגלי החום. תמצית ג'ינג'ר מנקזת ומועשרת בעוד חומצה היאלורונית כפולה מעניקה לחות, מחליקה וממלאה את העור בנפח. קרם הגוף מספק תזונה, אפקט מוצקות ותחושה מרעננת, ללא גימור שמנוני. פורמולה המעניקה תחושת "עור שני".

400 מ"ל, מחיר: 269 ש"ח

 

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: lierac.co.il

ובאתרים: shop.super-pharm.co.il , bestore.co.il