כותרות אחרונות
Search

מותג המשקפיים המוביל "MYKITA" משיק ליין משקפיים חדש ומרענן

היבואן "DUKE OPTICS" מציג את קולקציית המשקפיים של "מייקיטה" !

מותג המשקפיים המוביל "MYKITA" משיק ליין משקפיים חדש ומרענן שישדרג לכם את הלוק.

הקולקציה החדשה מבית היבואן "דיוק אופטיקס", במראה שיקי ואופנתי שיגרום לך להרגיש על גג העולם.

 

מעבר לעיצוב הטרנדי, התואם את המראה השולט בבירות האופנה ברחבי העולם ויוצק לתוכו אלגנטיות מרשימה עם קריצה צעירה ושובבה, ב- MYKITA מקפידים על תהליך ייצור המשקפיים בתנאים בקרת איכות גבוהים ביותר. המסגרות מעוצבות בעבודת צוות מאומצת וחשיבה רבה ומיוצרות באמצעות הטכנולוגיה החדישה והחדשנית ביותר בענף ייצור המשקפיים כאשר חלק גדול מהליך ייצורם כולל עבודת יד, זאת במטרה להשיג את המראה היוקרתי והמושלם בכל מסגרת. MYKITA היא קולקציה עדכנית שתכבוש את ליבם של מובילי הדעה והאנשים המכתיבים את הטרנדים האופנתיים שיככבו גם בשנים הבאות ומבינים את העוצמה שיש לביטוי עצמי באמצעות משקפיים בעלות נוכחות.

 

צילום: יח"צ

 

הצילומים לקמפיין MYKITA נעשו באווירה אורבנית ייחודית, שמקפידה ללכוד אלמנטים במרחב כמו גם משחקי אור וצל טבעיים וארכיטקטורה מיוחדת, המשתלבים עם הקו המנחה של המשקפיים ושמים דגש על ירידה לפרטים הקטנים ביותר, בדומה לתהליך הייצור והעיצוב של המסגרות עצמן.

 

MYKITA היא הקולקציה הנכונה ביותר לראות ולהיראות איתה, המסגרות האלו הן בדיוק הטאץ' האחרון שאתם צריכים להשלמת הלוק, רגע לפני שאתם יוצאים מהבית כדי לכבוש את העולם.

 

צילום: יח"צ

 

ניתן להשיג:

בעין יפה ת"א,

בעין יפה רעננה,

משקפיים בשינקין ת"א,

אופטיקה עיניים מרום נווה,

בגובה העיניים רמת אביב,

אופטיקה חיות ת"א,

אסי משקפיים רמת גן,

רשת איי אופטיק 

I-OPTIC אופטיקה סביון.

לרשימת הסניפים המלאה:

פייסבוק: Duke Optics

אינסטגרם: dukeoptics

אתר : www.duke-optics.com

 

על חברת דיוק אופטיקס

חברת דיוק אופטיקס, המייבאת ומפיצה מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם, חרטה על דגלה להציג בשורה אופנתית חדשה לעולם האופטיקה בישראל.

 

המשקפיים הפכו בשנים האחרונות, לאביזר אופנתי לכל דבר. מתוך הבנה זו אנו מציגים בפניכם את מותגי המשקפיים המובילים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על חדשנות, יצירתיות, ושירות אמין ומקצועי.