כותרות אחרונות
Search

מוצרי קד"מ (מוצרי קידום מכירות) לכנסים ותערוכות.

צילום: סי.די.פלוס – שיווק מוצרי פרסום וקד"מ

 

מוצרי קד"מ (מוצרי קידום מכירות) לכנסים ותערוכות.

כשהמטרה היא להפיץ מוצר או שירות חדש, בית העסק או החברה שהוציאה את המוצר או מציעה את השירות, יזמו מיוזמתם כנס לקוחות או תערוכה, או שינצלו פלטפורמה מהסוג הזה, שבה יוכלו לחשוף את המוצר או השירות החדש בפני קהל לקוחות רחב. כנסים לא נועדו רק כדי להפגיש קולגות למטרות שיח ומפגש חברתי, אלא גם להוות במה שמספקת הזדמנות עסקית על ידי חדירה של מוצרים חדשים לשוק. חלוקה של מוצרי קד"מ תסייע מאוד למוניטין של החברה ותמתג אותה בצורה גורפת. בעזרת חלוקת מוצרים ממותגים במסגרת כנס או תערוכה, בית העסק יצליח לרכוש נאמנות למותג וגם מוניטין.

 

חשיפה למוצרים ממותגים

כיום אין עוררין שמוצרים ממותגים הם ברי השפעה על קהל הלקוחות הקיים או הפוטנציאלי. מחקרים מוכיחים שכל לקוח יכול לזכור לזמן ממושך את הלוגו של החברה או בית העסק כשהוא מודפס או מוטבע על המוצר. החשיפה  למוצרי קד"מ בכל תערוכה או כנס היא קריטית מאחר שהיא ממוקדת ישירות עבור קהל היעד אליו העסק פונה. בנוסף, אנשים נוטים לעשות שימוש במתנה שקיבלו, מה שגורם ללוגו להיות גלוי במקומות רבים,  במשרד, בפעילות ספורטיבית, בחופשה, בנסיעה וכו'.

 

דוגמאות למוצרי קד"מ

מוצרי קד"מ מטרתם להיות שימושיים ולפנות לחתך גילאים רחב. עסקים רבים משקיעים זמן רב בכל הנוגע לקידום מכירות, שיווק והדפסה על מוצרים, מתוך הפנמה שמדובר בכלי אפקטיבי שמסייע לעסק ומעלה את החשיפה אל המוצר שלהם. בדרך כלל רצוי שיהיה זיקה בין המוצר הממותג לבין אופי החברה או סוג בית העסק, על מנת שזה יעורר קשר לוגי. בנוסף, רצוי שהשימוש במוצר יהיה יום יומי או לפחות תדיר על מנת שהחשיפה תהיה מידית ובטוחה. חלק ממוצרי הקד"מ האטרקטיביים כיום הינם  –  רמקולים ואוזניות ממותגים, מטענים ממותגים וקומפקטיים לרכב, עטים עם לוגו, מכתביות ומחברות ועוד מגוון מוצרי משרד שתואמים את אופי החברה והלקוחות. ניתן להיווכח שמדובר במוצרים שכל אחד ישמח לקבל ותמיד יהיה בהם שימוש. כמו כן, כל מוצר קד"מ יספק לכל לקוח תחושת הערכה על כך שהעניקו לו מוצר שיסייע לו ובעבור זה הוא יעדיף בעתיד להשקיע במוצר הממותג בזכות אותו לוגו שמתנוסס על המוצר.  

 

צילום: סי.די.פלוס – שיווק מוצרי פרסום וקד"מ

 

שיווק והפצה על ידי כולם

חלוקה של מתנות ממותגות במסגרת כנס או תערוכה היא הזדמנות לשיווק והפצה שאין בה כמעט מאמץ. להלן כל האנשים ששותפים למאמץ הכולל:

עובדי החברה – העובד של בית העסק נחשב למשווק מהימן ושקט ביותר וברגע שיקבל לידיו את השי הממותג, זה יהווה עבורו תמריץ מושלם. כל זמן שהוא יעשה שימוש במוצר הוא גם ישמח לשווק אותו בצורה נאמנה ביותר לכל מי שיתעניין. בעל ידי אותו שי ממותג תוכלו לתגמל אותו על עבודתו או להעניק לו אותו כמחווה לחג. תוכלו לחפש בדיסק און קי קטלוג – את הדיסק און קי בצורה המתאימה, כזה שיש לו זיקה לחברה, מה שיהווה את הדרך הכי אפקטיבית להבעת הערכתכם ובמקביל יסייע לפרסום הולם עבור העסק.

 

הלקוחות – כל לקוח ישמח לקבל שי שיש בו שימוש, גם אלה שטרם החליטו להיכנס למאגר הלקוחות של בית העסק. שי כגון מטען עם הלוגו של החברה או מחברות, פנקסים ומכתביות עליהם מודפס הלוגו של החברה, משטח לעכבר חולצה ממותגת וכולי – כל הדוגמאות הללו הן מתנות שיש בהן שימוש וכל אחד יהיה מרוצה מהיחס האישי ויראה בעסק כמקום רציני ואיכותי וסביר שייעזר בו בעת הצורך וגם ימליץ עליו לחברים.  

 

לקוחות פוטנציאלים – לקוח פוטנציאלי שרק הרגע נחשף לחברה וגם קיבל שי ממותג יעריך זאת מאוד, שכן מדובר במתנה בעלת ערך שמוענקת לו מבלי שיעשה דבר. מחווה זו תגרום לו מיד לגלות עניין באותה חברה או בית העסק. גם אם באותו הרגע לא יקשר ויעשה שימוש בשי, הוא עדיין נחשב לכלי רלוונטי כל זמן שהלוגו מתנוסס לו במקומות שונים ומהדהד בראשו ובכל מי שנחשף אליו ובהזדמנות הראשונה שיהיה לו צורך בשירות או במוצרי החברה, קרוב לוודאי שזו תהייה בחירתו הראשונה.

 

המאמר נכתב באדיבות סי.די.פלוס – שיווק מוצרי פרסום וקד"מ