כותרות אחרונות
Search

מבצע – חגיגת ויסקי ברשת חינאווי "Wine & More" לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בסניפי הרשת.

רשת חינאווי "Wine & More" מציגה חודש הויסקי בסניפי הרשת – צילום אביב פרסום

 

חגיגת ויסקי ברשת חינאווי "Wine & More" לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בסניפי הרשת.

במסגרת ההטבות יוצעו הנחות של עד % 25 על כלל המותגים בקטגוריית הוויסקי.

 

חגיגת ויסקי ברשת חינאווי "Wine & More" לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בסניפי הרשת . במסגרת המבצעים יוצעו הנחות של עד 25% על כלל מותגי הוויסקי השונים והמובילים בקטגוריית הוויסקי. כמו כן, בקניית 3 בקבוקים מכל מגוון מותגי הוויסקי ברשת, יוענק במתנה לכל רוכש סיגר "גואנטנמרה".

 

בין המותגים המוצעים: "דאבל בלאק לייבל", "בושמילס בלאק בוש", "ג'וני ווקר 21 XR",  "שיבס" ( 18, רויאל סאלוט 21 שנה, 15), "גלנמורנג'י" 10 ו- 18, "טליסקאר סטורם", "קאול איילה" 12, "סינגלטון" 12, "לפרוייג סלקט", "סקוטי מורטלך ראר אולד", "מילק אנד האני" סינגל מאלט ועוד. כמו כן, בין המגוון הרחב, ישווק ויסקי אירי חדש מקטגוריית הפרימיום "The IrishMan".

 

בנוסף, ישווקו כוסות ויסקי איכותיות במחירים משתלמים – שישיית כוסות ויסקי "סן מרינו" 245 מ"ל ושישיית כוסות ויסקי נובה 300 מ"ל ב- 39 ₪. שישיית כוסות וויסקי "שפיגלאו אלגנט" ב- 89 ₪.

 

רשת חינאווי "Wine & More" מציגה חודש הויסקי בסניפי הרשת – צילום אביב פרסום

 

מהנהלת הרשת נמסר: "ויסקי הוא משקה פופולארי הזוכה לעדנה לאורך כל ימות השנה. בשנה האחרונה אנו עדים לצמיחה משמעותית של כל קטגוריית האלכוהול ב-30% כשהוויסקי מציג גידול של למעלה מ- 45%, כתוצאה ישירה מסגירת הברים והמסעדות בתקופת הקורונה. הצריכה הביתית הגבוהה באה לידי ביטוי גם בקרב חתך גילאים צעיר יותר. אם בעבר חובבי המשקה היו קהל בוגר ובשל, כיום טווח הגילאים ירד ומתאפיין בצריכה מוגברת גם בקרב 20 פלוס".

 

עוד ציינו ברשת, "הרגלי הצריכה של הלקוח הישראלי באלכוהול התחדדו יותר ומתאפיינים בפתיחות ובסקרנות רבה. הם ללא ספק מוכנים יותר לטעום טעמים שאינם מוכרים ולהתנסות במותגים שהם לא בהכרח התוודעו אליהם בעבר, עם דגש על משקאות מיוחדים ומיושנים יותר. ניכרת השקעה וביקוש במותגי פרימיום איכותיים, יוקרתיים ומתוחכמים-  מגמה שאינה בהכרח משקפת בהלימה את חוסר היציבות של התקופה".

 

מבצעי חודש הויסקי יתקיימו בסניפי הרשת עד ל-28 בפברואר.

ניתן ליהנות מהמחירים המשתלמים גם לרכישה באתר.

 

אודות רשת חינאווי "Wine & More".

רשת חינאווי "wine & more" , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.