כותרות אחרונות
Search

מבחר מוצרי טיפוח המכילים רכיבים באווירת חג המתאימים לט"ו בשבט.

צילום: יח"צ

 

לקראת ט"ו בשבט, מוצרי טיפוח המכילים רכיבים באווירת החג..

 

בוסטר GLOW של דוקטור עור – בוסטר אנטי אייג'ינג המאיץ את תהליך חידוש העור, מחליק את מראה הקמטוטים, מפחית את מראה הקמטים ומשפר את גמישות העור. לעור רך וקטיפתי, רענן, בריא, אחיד וזוהר יותר.

מכיל 97% רכיבים ממקור טבעי. בנוסף, מכיל תערובת של 5 תמציות מן הטבע הנקראת: ACB Fruit Mix

הוכח מחקרית  כי חידוש תאי העור באזור בו נעשה שימוש ברכיב היה גבוה יותר ב-24%. 

מחיר מומלץ לצרכן: 229.90 ש"ח.

צילום: יח"צ

 

"Natural OR" קרם יום לצמצום קמטים – קרם יום אנטי אייגי'נג 95% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. הקרם בניחוח עדין, במרקם קליל ומרענן הנספג במהירות, SPF30. הקרם מסייע למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומשלב רכיב פטנט אנטי אייג'ינג ייחודי להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, לקבלת מראה עור חלק והגנה על תאי העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הקרם מסייע בהרגעת העור, העשרתו בלחות, שמירה על גמישותו ולמראה גוון עור אחיד וזוהר. מכיל נוסחה טבעונית המכילה רכיבים ממקור טבעי וממקור אורגני.

מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 ש"ח

 

צילום: יח"צ

 

"ניוטרוג'ינה® Refreshingly Clear" – תרחיץ גרגירים מרענן במיוחד בניחוח אשכולית ורודה – תרחיץ גרגירים מרענן במיוחד בניחוח אשכולית ורודה ובתוספת וויטמין.C  מתאים לפגמי עור. הג'ל המרענן במיוחד מטהר את העור ומעניק עור נקי ורענן.

הגרגירים מעניקים ניקוי עמוק ומונעים חסימת נקבוביות, מבלי לגרום לייבוש יתר. 

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח

 

צילום: יח"צ

 

ג'ונסונס בייבי שמפו קמומיל לתינוק- שמפו קמומיל לתינוק מנקה בעדינות שיער עדין, ומותיר תחושה של קלילות, רכות ובריאות. עם ניחוח קמומיל, הוא יוצר קצף במהירות ונשטף בקלות. מעולה גם לילדים וגם למבוגרים!

היפואלרגני ובעלת רמת PH מאוזנת. עדין לעיניים כמו מים טהורים. בניחוח קמומיל.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ש"ח

 

צילום: יח"צ