כותרות אחרונות
Search

לרגל יום האהבה – ט"ו באב "ביפאיטר", מותג הג'ין הלונדוני משיק בישראל "Beefeater Pink- Strawberr

 לרגל יום האהבה – ט"ו באב  "ביפאיטר", מותג הג'ין הלונדוני משיק  לראשונה בישראל את ה-:

"Beefeater Pink- Strawberr

המשקה החדש והנועז של ביפאיטר המשלב מומחיות ואיכות לצד חדשנות,  בעל טעמים עדינים של תות טבעי, מתבלים של לימון וערער קלאסי.

 

לראשונה ביפאיטר, מותג הג'ין עטור הפרסים משיק בישראל לרגל יום האהבה – ט"ו באב את Beefeater Pink- Strawberry, המשקה החדש והנועז של ביפאיטר המשלב מומחיות ואיכות לצד חדשנות. הג'ין מורכב מטעמים עדינים של תות טבעי, מתבלים של לימון וערער קלאסי בעל גוון וורוד שמושך מיד את העין.

 

Beefeater Pink- Strawberry מזוקק במומחיות ונרקח בלונדון על ידי המאסטר דיסטילר העולמי,דסמונד פיין, העומד בחוד החנית של הפריחה העולמית של הג'ין כיום.  פיין קיבל השראתו מהסקרנות היצירתית של מייסד ביפאיטר, ג'יימס בורו. בורו היה רוקח במקצועי לפני שהפך למזקק, והמצאותיו הנהדרות כללו ג'ין פטל, ברנדי דובדבנים, British Brandy ומשקאות ביטר ומנטה.מותג ביפאיטר ממשיך את דרכו של בורו ואת תשוקתו לשלב בין מומחיות וחדשנות לצד איכות בלתי מתפשרת.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

Beefeater Pink Strawberry נוצר בעקבות העניין העולמי הגובר בג'ין, במטרה לפרוץ את גבולות הקטגוריה ולמשוך את הדור החדש של חובבי הג'ין עם טעמים חדשים, מרעננים וצבע שמושך את העין. בקבוק הזכוכית השקוף מעצים את המראה הייחודי של הג'ין. הלוגו בסגנון גרפיטי נוצר בהשראת אומנות השבלונה ומבטא גם את הניגוד בין מסורת למודרניות בהשראת רוח העיר לונדון, מקום משכנו של Beefeater Gin. 

 

Beefeater Pink- Strawberry, התוספת החדשה לפרוטפוליו משקאות הג'ין החדשניים של ביפאיטר המתפרס על פני יותר מ- 150 שנה, בא לאחר הצלחתו המסחררת של ג'ין הסופר פרימיום, Beefeater 24.

 

מומלץ להגיש את Beefeater Pink- Strawberry עם מי טוניק, לימונדה או קרח יחד עם תותים טריים חתוכים בגביע.

 

מחיר מומלץ לצרכן 99 ש"ח מכיל 37.5% אלכוהול

ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות