כותרות אחרונות
Search

לרגל חג הפסח מבצעי התחדשות חגיגיים על כל קטגוריית היין, ברשת "חינאווי Wine & More".

צילום: אביב פרסום

 

לרגל חג הפסח ברשת "חינאווי Wine & More" מבצעי התחדשות חגיגיים על כל קטגוריית היין.

בקניית 5 בקבוקי יין בסניפי הרשת, מקבלים בקבוק יין נוסף במתנה.

 

בקניית 5 בקבוקי יין בסניפי הרשת, באתר, או באפליקציה, מקבלים בקבוק יין נוסף במתנה. בין מותגי היינות הבולטים: צובה, פלאם, כרמל, קסטל, ברקן, שאטו גולן, יינות ירדן ועוד…

 

בנוסף, הרשת מציעה מגוון רחב של מארזי שי בהתאמה אישית, על פי תקציב מוגדר מראש, עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים. במארזים ניתן לשלב יינות, משקאות אלכוהוליים, שוקולדים, מוצרים משלימים כדוגמת רוטבי בוטיק ושמן זית, עוגיות בוטיק מיוחדות בעבודת יד ועוד…

 

ניתן להרכיב מארז מכובד בכל תקציב, בהתייעצות מקדימה עם צוותי הסניף. שירות משלוחים עד הבית זמין בין זיכרון יעקב ועד לאשקלון.

 

מהנהלת הרשת נמסר: "חג הפסח הוא שעתם היפה של יקבי הבוטיק והיקבים הישראלים אשר משנה לשנה מתחזקים במעמדם ומציגים איכויות גבוהות במיוחד, לצד יצירתיות, חדשנות ותעוזה. צריכת היינות של תוצרת מקומית בפסח צפויה לזנק בכ- 35% לפחות גם ברמה כמותית וגם ברמת רמת המחירים, כשהדגש הוא על יינות מיוחדים יותר. המאפיין המרכזי בתקופה האחרונה בקרב הצרכנים הוא פתיחות מחשבתית. אם בעבר לקוחות רכשו יינות של היקבים הגדולים בלבד, כיום רבים דואגים להתנסות גם בתוצרתם של יקבי בוטיק, המציגים יינות מסקרנים בסטנדרטים גבוהים במיוחד כך ששווה לעקוב אחריהם ולשלבם על שולחן החג, לצד היינות האייקוניים והקלאסיים".

 

צילום: אביב פרסום

 

 

מבצעי הרשת יתקיימו עד לתאריך 4.4.2021.

ניתן ליהנות ממחירים משתלמים גם ברכישה באתר האינטרנט ובאפליקציה.

לא יתאפשר כפל מבצעים.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.