כותרות אחרונות
Search

לראשונה: ערכת חיטוי וטיהור נגד נגיף הקורונה בשיטת עשה זאת בעצמך.!

 

 

 

לראשונה: ערכת חיטוי וטיהור נגד נגיף הקורונה בשיטת עשה זאת בעצמך.!

חברת "בלפור" העולמית, שטיהרה את ספינת הקורונה היפנית, מציעה ערכה לשימוש עצמי הכוללת ציוד, חומרים והדרכה מקיפה.

 

עם הוראות משרד הבריאות והדרישות לחטא ולנקות חנויות ומרכזים מסחריים – מהיום אפשר לבצע את החיטוי באופן עצמי באמצעות ערכה מקצועית המכילה ציוד וחומר חיטוי ביולוגי הנחשב לבטוח בעולם והקוטל את נגיף הקורונה בתוך דקות.

 

על מנת לעמוד בדרישות משרד הבריאות על בתי העסק לבצע חיטוי מקיף. הדבר כרוך במעמסה כלכלית, והמתנה, לעיתים של מספר ימים לצוות חיטוי מקצועי.

 

כמו כן, אשר רוצים להזמין שירותי חיטוי מחברות המוכשרות לכך הדבר כרוך בדר"כ בהוצאה כספית גבוהה.

 

חברת בלפור העולמית, הפועלת בכ-300 נקודות ברחבי העולם וגם בישראל, מציעה ערכת חיטוי וטיהור בשיטת "עשה זאת בעצמך" הכוללת מכשיר חיטוי חשמלי, חומר חיטוי ירוק – ידידותי לסביבה, ציוד מיגון ו-ליווי מקצועי הכולל הדרכה לשימוש הערכה. שימוש בערכה מקצועית זו, העומדת בתקנים הנדרשים ומהמחמירים ביותר יאפשר, בין שאר עמידה בדרישות משרד הבריאות לקבל את התו הסגול הנכסף.

 

צילום: יח"צ

 

בלפור ישראל, ביצעה במסגרת משבר הקורונה הכשרות מקצועיות יעודיות לתחום החיטוי והשימוש בחומרים גם לכוחות החירום וההצלה, ויש ביכולתה להכשיר בצורה מקצועית גם את בעלי העסקים או מי מטעמם לשימוש בציוד ובחומרים ואף תצייד אותם באמצעי המיגון המתאימים לטיפול בחיטוי באופן עצמאי."זו בשורה משמחת למרכזי הקניות, לבתי המלון ואף לחברות התעופה והתחבורה הציבורית". אומר אלון רוזן, לשעבר מנכ"ל המשרד להגנת העורף וכיום יועץ אסטרטגי בחברת בלפור.

 

 "אנו עדים לתופעה של בעלי עסקים שמבקשים לעמוד בהוראות משרד הבריאות, אך הזמנת שירותי חיטוי מהווה עבורם מעמסה כלכלית כבדה, בייחוד עבור הגופים בהם קיימת תנועת אנשים ערה על בסיס יומיומי. האפשרות שיטפלו בעצמם בנושא החיטוי בעצם תחסוך להם כסף רב ובמקביל לשמירה קפדנית על בריאות הציבור.

 

תהליכי וחומרי החיטוי בהם חברת בלפור משתמשת ומשווקת קיבלו את  אישור המשרד להגנת הסביבה בארה"ב' EPA, המרכז להדברה תברואתית בארה"ב והאגודה האמריקאית לכימיה. חשוב לציין שחומרי החיטוי הינם ביולוגים על בסיס צמחי,  הקוטלים נגיפי קורונה בתוך  4 דקות והכי חשוב, כאשר מדובר על טיהור של חללים פנימיים,אינם רעילים ואינם מזיקים כלל לבני אדם לרבות ילדים ונשים בהריון, בעלי חיים, אינם קורוזיבים ולכן לא מזיקים לציוד חשמלי ואלקטרוני או כל מוצר אחר בסביבה סגורה כמו חנות" מציין רוזן.