כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל "REBALANCE Impulse" – מכשיר מהפכני המיועד למניעה והפחתת לחץ, שיפור איכות השינה ועוד…

מכשור חדש בספא גרלן וולדורף אסטוריה – צילום: Studio 9 Mai

 

לראשונה בישראל "REBALANCE Impulse".
מכשיר מהפכני המיועד למניעה והפחתת לחץ, שיפור איכות השינה והגברת החיוניות הותקן בספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.

 

שנה לאחר ההשקה החגיגית למתחם הספא היוקרתי והבינלאומי של המותג הצרפתי הנודע "Guerlain Spa" במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, הותקן במתחם מכשיר "REBALANCE Impulse" שהינו מהפכני וייחודי, המשלב בתוך תוכנת טיפול אחת, את מיטב טכנולוגיות חקר המוח במטרה להשיג את החוויה האפקטיבית ביותר  להפחתת לחץ, שיפור איכות השינה, והגברת החיוניות.

 

משבר הקורונה והשבר הכלכלי והמאבק החברתי שהגיעו בעקבותיו, הפכו את האנשים ליותר פגיעים. מחקר ראשוני של סוכנויות בריאות לאומיות הראה עלייה בהפרעות שינה, לחץ, חרדה ודיכאון. רק בצרפת בשנה האחרונה, 2021, דווח כי 31% מהצרפתים מדווחים על דיכאון או מצבי חרדה, 66% מדווחים על בעיות שינה ו- 62% אומרים שהם נפגעו שלילית מההשפעות של הלחץ. לכן, מניעת והפחתת לחץ נהפכו למטרה אישית, כמו כן, כעניין של בריאות הציבור.

 

מכשור חדש בספא גרלן וולדורף אסטוריה – צילום: Studio 9 Mai

 

מכשיר ה "REBALANCE Impulse" הינו מכשיר נירו-הרפיה לא פולשני. מערכת הגירוי והאימון הקוגנטיבי משלבת שיטות שמקורן במדעי המוח, היישומיים והמדיטציה ומיועדת בעיקר למאבק נגד לחץ כרוני, שיפור מהותי באיכות השינה והחיוניות.

 

לאחר כמה טיפולים של כ-30 דקות, ולפעמים כבר אחרי הטיפול הראשון, מגלה המשתמש את שיטת הרגיעה האידיאלית עבורו. הלחץ יורד, השינה האיכותית חוזרת והוויטליות מתחזקת.

 

המכשיר נועד לשפר את הבריאות המנטלית, להפחית לחץ כרוני, לשפר את איכות השינה, להגביר את מהירות החלמה, לחזק את המערכת החיסונית, להשיב את רמת החיוניות, להגביר את האיזון הריגשי, את יכולת הזכרון ויכולות המוח.

 

שיטת הטיפול מבוססת על תרגילי מדיטציה ונשימה פשוטים שמשולבים עם כרומותרפיה (נורות צבעוניים שמלווים את התרגילים הנשימתיים). שוכבים על מיטה בצורה מאד נוחה, עם אוזניות שמשדרות הנחיות, כאשר ברקע מוסיקה רגועה ותוך כדי התרגיל הנורות משנות את צבען בהתאם לתרגיל. אפשר לעשות סשן אחד במטרה לעבור הרפייה ייחודית או סדרה של טיפולים במטרה לטפל בבעיות לחץ או שינה. ניתן כבר לראות תוצאות מהותיות לאחר 4-5 טיפולים, כאשר סידרה שלמה כוללת 10 טיפולים.

 

עלות טיפול יחיד: 230 ₪  

עלות חבילת 5 טיפולים מראש: 1000 ₪

עלות 10 טיפולים מראש: 1800 ₪

 

מכשור חדש בספא גרלן וולדורף אסטוריה – צילום: Studio 9 Mai

 

בית הקוסמטיקה הצרפתי לטיפוח העור Guerlain החל לפעול בשנת 1828 ומאז ועד היום מקדישה החברה את עצמה לנשים וליופיין. גרלן נמצא בבעלות תאגיד היוקרה LVMH של ברנרד ארנו, חוקרת המפתחת את אוצרות הטבע הנדירים והאיכותיים ביותר ותרה אחריהם בכל רחבי העולם. מייסדה של Guerlain, פייר-פרנסואה-פסקל גרלן, כימאי ופורץ דרך בזמנו, הבין לפני כולם שרכיבים משובחים, קדמה טכנולוגית ומחקר חדשני בלתי פוסק הם הבסיס לפיתוח מוצרים יוצאי דופן, מוצרים החושפים ומאריכים את יופיו הטבעי של האדם המבקש לעצמו שלמות יוקרתית. בעקבות כך, יצר ופיתח גרלן שורה של מוצרי יופי חדשניים וייחודיים המשלבים חומרי גלם טבעיים ואיכותיים, שזכו להצלחה חסרת תקדים.

 

מאחורי המותג גרלן עומדים 175 שנים של תשוקה ומסורת יוצאת מן הכלל. המותג השתמש תמיד בחומרים ייחודיים ונדירים. גרלן היא בין החברות היחידות בעולם שמרכיביו מיוצרים באופן עצמאי ואינם מגיעים מספקים חיצוניים מתוך מטרה לאפשר בקרת איכות גבוהה מאוד. העיצובים של המוצרים הם לרוב מאוד טרנדיים ומושקעים עד לפרט הכי קטן כאשר הפורמולות משלבות חומרי גלם איכותיים. סמל הדבורה, המוחתם בכל מוצרי החברה ונמצא בכל פינה בספא במלון וולדורף אסטוריה, היה פעם הסמל של האימפריה הצרפתית, וכיום הדבורה מסמלת בחברת גרלן את הפיתוח בר קיימא בהתחשבות בסביבה וכמובן שימור אוכלוסיית הדבורים הנמצאת בסכנה תמידית. חברת גרלן היא גם היחידה שבבעלותה אי אושן בה גדלות דבורים שחורות. הדבש הייחודי של הדבורים השחורות ידוע כעשיר בחומצות אמינו שלהן תפקיד מכריע בהרכב הקראטין והקולגן האחראים ליכולת העמידה של העור. מעבדות החברה רודות את הדבש ומפיקות ממנו את התמציות שמשתלבות בפורמולות של מוצרי הסדרה.

 

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מציין: "אני גאה להוסיף עוד נדבך חשוב בספא היוקרתי ביותר, והיחיד שהינו בינלאומי, בישראל Guerlain Paris Spa , ספא עם מסורת של כ- 200 שנה המוכר בכל העולם כמותג יוקרה מוביל, כיאה למלון וולדורף אסטוריה. לאחר ההצלחה האדירה בפתיחת הספא הוספנו גם טיפולי פנים ייחודים, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר במזרח התיכון. כעת אנו מוסיפים ללקוחותינו גם את המכשיר המהפכני לשיפור איכות החיים של אורחינו כחלק מהטיפולים שמעניק הספא  לקהל הרחב כדי להגיע לרמה אליה שאפנו, הכל כדי לתת מענה לאלפי ישראלים המחפשים בילוי ייחודי לגוף ולנפש, מקום יוקרתי מהנה ומרגיע ברמה הגבוהה ביותר שיש".

 

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם –  פאלאס בירושלים ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 

ספא Guerlain Paris מלון וולדורף אסטוריה – רח' אגרון 26 קומה מינוס 1

 

שעות פתיחה:  א'- ה' 07:00-19:00

שישי  07:00-18:00

שבת  08:00-19:00

 

פרטים והזמנות: טל' 02-5423377  ובאתר:

 https://www.hilton.com/en/hotels/jrswawa-waldorf-astoria-jerusalem/spa